PCOS, Letrozol

@Sil aarghhh dat zal je altijd zien dat je dan ineens ongesteld word. Ik hoop dat de volgende ronde wel goed verloopt, fijn dat het nu in ieder geval wel in de gaten wordt gehouden. 

@juliato wat goed dat je in ieder geval wel je eisprong hebt gevonden. Dat word dan in ieder geval zeker een mooie cyclus. Mag je wel gewoon doorgaan met Clomid? En zou je het eventueel willen overwegen om te gaan spuiten of sta je daar niet voor open?
Ik zit vandaag op CD30 en heb eerlijk gezegd nog geen test gedaan, ik hou de dagen deze maand echt totaal niet bij. Ik heb ook weer het gevoel dat het niet raak is, ik denk wel dat zo is je het dan wel weet / voelt. Ik verwacht in ieder geval donderdag mijn menstruatie. Maandag een afspraak in het ziekenhuis voor spuitinstructies waar ik dan mee start in augustus. Laatste ronde letrozol. 

@Lara Wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Jij gaat dan nu je laatste ronde in met Letrozol en volgende ronde met injecties? Ik ga weer hard voor je duimen deze maand, hopelijk zijn de injecties dan toch niet nodig! Spannend volgende week de spuitinstructie! Laat je weten hoe het was? Dit krijg ik over een aantal weken als het deze ronde niet is gelukt! 

@Rshaa lief van je! Ik gun het jullie allemaal zo, hoop toch echt binnenkort weer wat positieve verhalen te lezen hier??
@Lara ahhh balen dat je ongesteld bent geworden!! Wel snel dan, want je positieve ovulatietest was op CD16 toch? Naja snel kan natuurlijk gewoon maar vorige keren zaten er 16 dagen tussen dacht ik.. Je laatste ronde, save the best for last?? 

Geen idee of het wel of niet mag maar ik volg me gevoel er gewoon in.. in vind dat zij, zonder mijzelf gesproken te hebben moeilijk kan beoordelen hoe of wat er gaande is en zelf schat ik het nog niet zo erg in dat ik per direct moet stoppen.. wil eerst het alternatief horen en dan stop ik pas met clomid.. ik sta zeker open voor wat anders maar denk dat ik dan wel even een maandje op adem wil komen en wil toeleven naar het moment, ipv pats boem stop hiermee en door met het andere.. ik heb altijd even nodig om te schakelen ??

@sil Dit is nu inderdaad mijn laatste ronde letrozol, ik zal zeker mijn ervaring delen nadat ik aanstaande maandag de spuit instructies heb gehad. Laten we hopen dat de laatste ronde succes met zich mee brengt en de injecties niet nodig zullen zijn.
@juliato ik had indd op CD16 een positieve ovulatietest en zit vandaag op CD30. Ik ben dus 14 dagen na de positieve ovulatietest ongesteld geworden. Ik weet niet zo goed of dit nu snel of "normaal" is. Ik denk dat het gemiddeld is. De laatste 2x inderdaad 16 dagen. Mijn cyclussen zijn de afgelopen maanden tussen de 28-32 dagen geweest. Fijn dat ook jij in ieder geval open staat voor een ander behandel traject mocht dit nodig zijn! Het klinkt miss heel stom maar ik kijk oprecht uit naar maandag, ook al vind ik het heel spannend. Ik zie aankomende maand even als "rust" maand. Ik moet zeggen dat ik afgelopen x ook best relaxt heb ervaren, miss omdat ik diep van binnen toch me eigen aan het voorbereiden ben op het spuiten 

Hoii!! 

zijn er hier meiden die ook voor een 2e kindje gaan met letrozol. 
hier ook pcos. Zoon van 11 maanden. Ik geef nog steeds borstvoeding. Letrozol en borstvoeding gast dat wel samen ? 

nientje 

@Lara ik denk ook dat het gewoon een gemiddeld is hoor, maar wist dat je van de vorige keren echt 16 dagen ertussen had zitten vandaar ☺️ 
Fijn dat je er relaxt onder bent en stiekem wel uitkijkt naar maandag.. het geeft toch weer nieuwe hoop en frisse energie dus ik begrijp je wel hoor! Het is zeker spannend maar misschien ook wel de juiste tijd om dit nu te gaan proberen... maar wie weet is het niet nodig????

Ik merk echt dat al mijn cyclussen kwa gevoel anders verloopt dan de keren daarvoor... nu ineens echt weer gevoelige tepels maar geen extreem veel slijm en vorige ronde weer heel veel slijm maar geen gevoelige tepels en wel krampen.. en dat is nu ook niet het geval.. dus een ding wat ik wel heb geleerd dat ik niet teveel moet stil staan bij "symptomen" want er is geen peil op te trekken en hoeft dus niets te betekenen.. ben er nog steeds heel relaxt onder, vergeet zelfs hoeveel dagen ik zit dus dat is wel een goed teken
@Nientje mij is verteld dat je borstvoeding moet afbouwen als je weer wilt starten met hormonen... maar wellicht kan je dat zelf even navragen als je de poli belt? Ga er vanuit dat dr assistenten daar er ook het een en ander vanaf weten 

Terug
Bovenaan