Hee meiden het is ff tijdje stil geweest.. en ik had weer aardig wat bij te lezen !! sorry als ik op sommige vergeet te reageren !
@xxLara Wat jammer dat je toch ongesteld ben geworden !! Maar hopelijk heeft het spuiten meer succes voor je ! succes maandag met je spuitinstructies !!
@bloemtjeinknopp wat fijn om jouw ervaring te lezen met betrekking tot de provera.. dan maak ik me toch wat minder druk om het feit dat ik al mocht starten met letrozol zonder de doorgezette menstruatie.
@sil- wat jammer dat je toch ongesteld ben geworden ik hoopte het zo voor je dat je toch zwanger was ipv een lange cyclus !! Hopelijk is de laatste ronde met letrozol raak!
@Rshaa Wat vervelend dat je zoveel vocht vasthoud door de provera blijf het zo bijzonder vinden dat ieder lichaam weer anders reageer. Ik werd echt heel erg moe van de Provera.. maar Hopelijk zet je menstruatie snel door en ben je van die klachten af!
@gebruiker 314633 welkom!! wordt gezellig druk op deze forum!!

ik hoop dat deze ronde het gaat worden voor je!! ga voor je duimen
@Juliato wat fijn dat je een positieve test in handen had !! en wat fijn dat je cyclus zo goed lopen.. Maar wel waardeloos dat je zoveel last heb van je ogen !! maar hopelijk is dit je laatste ronde!! ik ga voor je duimen !! Ik zit vandaag op cyclusdag 10 lekker makkelijk tellen deze maand

Ik heb maandag op cd13 mijn eerste echo...
Ik ben de afgelopen 2 weken erg moe geweest en wat neerslachtig en sochtends soms hoofdpijn. maar heb het idee dat dit mogelijk door de provera en daarna de letrozol komt.. heeft iemand hier ook last van gehad ? en hoelang duurdt het bij jullie voordat de klachten verdwijnen na de laatste Letrozol pil?
Ook vraag ik me af of jullie het aan je lichaam merken als het goed aanslaat / eitjes groeien? ik merk echt helemaal niks aan mijn lichaam geen gevoelige borsten enz en mijn gevoel zegt me dat het niet heeft aangeslagen dus bereidt mezelf al een beetje voor op een teleurstelling maandag..
Ik hou jullie op de hoogte !!
liefs Lau