PCOS, Letrozol

Hee meiden 
Ff kleine update..
Ik Had vandaag mijn echo op cd13 maar er is niks veranderd.. Hij zei rechts oww ja echt pcos veel Eitjes nee niks wat eruit springt. Hup naar links nope idem.. En dat was het.. Ik voelde me Echt beetje verslagen en ook hoe snel hij ff keek en het zei alsof het totaal niet erg was.. (vindt mijn eigen gyn echt veeeeel prettiger /liever) 
Maar hij zei je had ook pas 2,5mg dus je kan nog omhoog.. En toch wilde hij dat ik Komende vrijdag nog terug kom voor een echo..  Om te kijken of toch nog wat gebeurd is ? nou ik snapte deze echt niet..
Je geduld wordt op de proef gesteld.. Maar ik wat voelt dit als een teleurstelling.. Dat er gewoon niks gebeurt in mijn lijf.. De teleurstelling is echt groter dan ik had verwacht.. 
Liefs lau 

@Lau oh meis ik snap je gevoel heel goed! Alsof je nummertje 100 en het voelt als lopende band werk terwijl het voor jou (waarschijnlijk) je grootste droom is! Als mensen er dan zo non chalant er over doen zak je wel even door de grond... 
Hopelijk slaat 5mg wel aan, en klinkt misschien gek maar je gaat hier ook aan wennen.. aan de tegenslagen omdat het gewoon een deel van je leven is dit moment, nu is alles nog nieuw en onzeker maar als je straks de juiste dosering hebt is het gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen!
Er staat een mooi verhaal op mamaworden.nl van ene Iris, gaat ook over een kang traject met clomid etc wellicht fijn om een soort gelijk verhaal te horen (met een goed eind!?)
@Lara hoe was het????
@margreet gaat alles wel goed ??

@lau wat ontzettend klote, miss dat ze vrijdag wel iets zien! Ik ga voor je duimen! En anders op naar de 5mg. 

@juliato ik moet nog? ik hou jullie op de hoogte! 

@ JuliaTo,  vandaag getest en en zwanger!?
Ik voel me zo onwerkelijk en zo blij?.
Wat lichte symptomen: heel emotioneel en huilerig, opgeblazen buik en verhoging. 
Morgen maar het ziekenhuis bellen!

@Margreet: wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk voelt, maar hoop dat je er van kunt genieten! Ben blij voor je!

@Lau: wat rot dat het zo gegaan is. Het is heel herkenbaar wat je beschrijft, ik vond het ook heel lastig toen bleek dat het niet aansloeg. Mag je echt wel even van balen hoor. Ik heb overigens van andere meiden gelezen dat er soms na een paar dagen wel opeens iets zichtvaar is op de echo, dus ik hoop dat dit bij nou ook het geval is. En anders kun je hopelijk snel door met de volgende ronde. ??

Ik heb niet zo veel spannends te melden :) ben nu 4 dagen gestopt met provera en wacht op mijn menstruatie. Mijn borsten zijn overigens nog steeds gevoelig en mijn bh's passen niet meer ? Wel fascinerend wat die hormonen doen.

@Margreet waaauww wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Eindelijk positief nieuws.
Mijn spuitinstructie vandaag ging buitengewoon goed. Het lukte me in een keer zonder moeite. Het is alleen nu zo dat het volgende maand niet uit komt om te gaan spuiten ivm met onze vakantie en dat mijn vriend ook nog een paar dagen alleen weg is. Ik ben dan bang dat ik voor niks aan het spuiten ben. Ik begin op 75 eenheden, je weet natuurlijk niet of dit genoeg is en of je tussentijds opgehoogd moet worden maar voor hetzelfde geld zeggen ze zet de spuit maar zodat je eitje gaat springen en dan is mijn vriend er niet?‍♀️ Ik heb dus nu besproken dat ik nog een maand letrozol slik om wel gewoon mijn eisprong en menstruatie te hebben en dan maar even een "rust" maand in las en dan in september start met injecties. Wel ergens balen maar spuiten voor niks...lastig hoor! Ik slik de Letrozol miss in augustus ook wel voor niks maar hiermee houd ik wel mijn cyclus normaal. Ik kan wel zeggen ik slik niks maar dan moet ik waarschijnlijk weer mijn menstruatie opwekken. Dat is ook weer niet alles. 

@Magreet whaaaa wat waanzinnig nieuws! Van harte gefeliciteerd het is je zooo gegund ?? Had je van het weekend nog niet getest? Of was het toen nog negatief? Omdat je zei dat je van het weekend kon testen maar gister schreef dat je toen een positieve test had? 

Hou je ons op de hoogte? Wanneer je eerste echo is etc? Geniet er van hoor!! Fijn dat de symptomen tot nu toe nog mee vallen :)
@lara oh fijn dat het zo goed ging!! Je bent er gewoon echt klaar voor denk ik ;-) en wat betreft je keus om nog een ronde letrozol te doen snap ik heel goed! Die zooi om je menstruatie op te wekken heb je meer last van, althans dat had ik dan..
@Rshaa haha ja heftig hè wat al die hormonen met je doen.. ik sta nergens meer van te kijken, maar het is gelukkig voor een goed doel..
Hier CD 24 en merk dat ik het nu wel weer lastig ga vinden.. ben nooit zo goed in afwachten haha, de dagen gaan voor me gevoel dan heel langzaam maar achteraf ook wel weer snel.. zo dubbel allemaal.. toch weer even spannend☺️?

Dank jullie wel allemaal!
@JuliaTo,  ik durfde nog n8niet et te testen, mijn cycli waren best lang, dus pas op dag 34 heb ik getest?.
Voel me tot nog toe best goed, wat kwaaltjes die best te doen zijn. 
Over 2 weken de 1ste echo in het ziekenhuis en daarna naar de gynaecoloog.  Als alles goed is word ik overgedragen aan de verloskundige!
Ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan