Hee meiden
Het was ff stil vanaf mijn kant had aardig wat terug te Lezen ?
@margreet te eerste gefeliciteerd wat een super nieuws!! Het is je zo gegund en ook fijn om weer een succes verhaal voorbij te zien komen!! Hou je ons op de hoogte!! En wat fijn dat je je best goed voel!! Hopelijk blijft dat zo ?
@juliato ja het voelt zeker als lopende band werk.. Maar ik hoop dat je gelijk heb dag je er aan gaat wennen.. Maar voor Mijn gevoel gebeurd dat pas als de medicatie aanslaat dan heb ik pas echt een kans op een zwangerschap misschien dat ik dan wat meer gerustgesteld ben.. Maar heb het verhaal van iris gezien en dat geeft dan wel weer hoop!! En je zit nu op cd 28!! Wat spannend!! Ik ga voor je duimen dat het deze ronde gelukt is!! ??
@xlara wat fijn dat je spuitinstructies zo goed gegaan zijn!! Maar ik snap helemaal dat je niet voor niks wil Spuiten en dus nog een ronde letrozol ga gebruiken.. Want met provera menstruatie opwekken is gewoon waardeloos ? wie weet omdat dit de laatste ronde is en je al met gedachten bezig ben met het spuiten dat het straks gewoon niet meer nodig is dat zou toch een mooi verhaal. Zijn ?

@cecil wat fijn dat je een goede echo heb gehad dat 7,5mg nu wat voor je gedaan heeft!! Welke cd zit je nu? Hopelijk Snel een positieve ovulatietest ?
@rshaa helaas heeft was de echo negatief geen eitjes die groeien!! Moet zeggen dat ik dit ook niet verwacht had.. Ervaring met deze gyn was gelukkig wel weer wat prettiger!! En ik zag dat jij weer gestart ben met letrozol!! Hopelijk Slaat deze ronde voor je aan!! En heb je snel een positieve ovulatietest in handen ?
Ik heb gister weer provera mee gekregen maar nu 10mg voor 10 dagen ipv 5mg voor 7 dagen dus behoorlijk verschil en zo apart dat het nu weer anders is... Maar vorige keer kreeg ik geen menstruatie dus als nu weer niet doorkomt na 4 a 5 dagen dan moet ik weer bellen overleggen of ik mag starten met letrozol ? heb nu 5mg letrozol meegekregen.. Hoop zo dat dit wel gaat werken voor mij.. Want elke keer die provera slikken pffff denk dat ik dat nog het vervelendste vind ook omdat je weer 2 weken verder ben voordat ik kan starten...
Liefs lau