PCOS, Letrozol

Goedemorgen allemaal,
@Rshaa fijn dat je weer door kan met een nieuwe ronde en nu 5mg hopelijk is dit de juiste dosering, wat je gelukkig wel vaak leest dus ik ga voor je duimen! 

@sil jeetje wat gek eigenlijk he, het ziekenhuis waar ik zit heb ik nooit echo's gehad en dan zou je dus ook niet weten of er 1 of 3 groeit en moet je het gewoon zelf proberen omdat de ervaring is dat ze nooit allemaal tegelijk springen is mij toen verteld.. maar goed! Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou, wel fijn dat het iedergeval zijn werk doet haha
@Cecile whaa wat fijn dat je mooie eitjes klaar hebt liggen! Hopelijk krijgen je cyclussen nu wat meer regelmaat en is er elke maand een kans om zwanger te worden ?
@Lau pff vervelend meis! Dat provera is echt ellendig om te slikken, kan je je heel naar door voelen.. maar hopelijk zet er een menstruatie door en kan je eindelijk verder met een volgende ronde.. ik snap heel goed dat je er moedeloos van wordt hoor dat lange wachten als je graag door wilt.. maar houd hoop!! 

Vandaag CD29 en ik heb vanmorgen een test gedaan & meiden..... ik ben gewoon zwanger!!!??
Het voelt nog heel onwerkelijk! Maar ik wist het al.. mijn temperatuur bleef hoog, mijn borsten zijn wat gevoelig en had echt dat vervelende onderbuik gevoel en wat weeïg, dat had ik bij mijn dochter ook, dat was toen een voorboden van heel misselijk worden? maar ook dat neem ik deze zwangerschap voor lief als dat zo zou zijn..
Heb wel met een gevoelige test getest maar het is een dikke vette streep, maar voor de zekerheid van de week nog even een test doen met clearblue.. misschien morgen al ?

@juliato waauwwww meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat geweldig! ?? Merkte je het deze x echt dat je zwanger bent? Ik vraag me eigen echt af of je dat dan gewoon weet of voelt. Hoeveel x heb je het gezellig gemaakt rond je eisprong deze x? Hoeveel rondes Clomid heb je nu totaal gehad?  Ik zit vandaag op CD13. Nog geen smiley maar die zal vast ergens CD16-17 komen. 

Dankjewel lieve meiden!!?❤️ Hoop zo dat er nog meer succes verhalen te lezen zijn binnenkort? gun het jullie allemaal zo! 

@margreet jaaaa toevallig he super leuk! Morgen ga ik meteen het ziekenhuis bellen, ben benieuwd wanneer ik de eerste echo heb? is toch wel iets waar ik heel erg naar uitkijkt.. toch nog heel spannend en onzeker allemaal..
@Lara dit was de 5e ronde met clomid en we hebben het elke ochtend en avond gezellig gemaakt rond me eisprong ?? en niet met het idee we proberen het op die manier maar het ging gewoon vanzelf.. en moet eerlijk zeggen dat ik zo ook zwanger ben geworden van mijn dochter, dat was dan wel op vakantie maar toen zat ook de vaart erin ? 
Deze keer voelde ik het écht indd, de eerste zwangerschap dacht ik van "oh me menstruatie zit er aan te komen want heb echr die krampen" maar eenmaal na een zwangerschap gehad te hebben herken je wel het verschil van een groeiende baarmoeder en een menstruatie, daarnaast had ik ook voor het eerst me temperatuur bij gehouden (ben ik wel laat in de cyclus mee gestart) maar het viel me op dat het steeds hoog bleef en 9 dagen na eisprong had ik een dip in me temp maar dat was blijkbaar de innestelingsdip(?) toen zakte me temp met 0,2 graden.. 
Ik hoop zoooooo dat dit jou ronde wordt???Ben je er nog een beetje oké onder? 

@juliato pfoee ochtend en avond is wel heftig haha!! Over hoeveel dagen spreek je dan dat je dit gedaan hebt als ik vragen mag? ik wil het zelf enkel bij ovulatietesten houden en niet ook nog eens gaan temperaturen. Ik ben er nog best ok onder hoor, het duurt alleen wel erg lang natuurlijk. Zeker omdat ik ook nog nooit zwanger ben geweest is het wel lastig want soms denk ik wel van, gaat het überhaupt ooit wel lukken. Ik merk wel nog steeds dat ik het meer los kan laten hoor, dat is wel erg fijn. Eerst was ik er 24/7 mee bezig en dat is gelukkig een stuk minder. Het leven bestaat uit meer dan alleen zwanger worden en dat moet je vooral niet vergeten. Het is wel heel moeilijk maar goed, we gaan gewoon duimen dat dit onze ronde word?.
ondanks dat het hier nog niet gelukt is geeft het me wel hoop dat het bij @lilo @wilkindje @margreet en bij jou al gelukt is 

@juliato owwwwww gefeliciteerd meid wat super fijn dat je zwanger ben!! ?Ben zo blij voor je en wat heerlijk weer een succes verhaal hier op dit Forum!!  ? Dat geeft gewoon weer hoop!! Wanneer heb je je eerste echo? En hou je ons op de hoogte?
@xlara hopelijk heb je snel positieve test in handen en wordt dit ook jouw ronde ??
Ik ben vandaag gebeld door gyn en ze willen bij mij deze ronde ook de HSG onderzoek doen.. Kan het maar gehad hebben en hopelijk is dat ook helemaal in orde en slaat de 5mg letrozol daarna ook aan ??
Liefs lau 

Terug
Bovenaan