PCOS, Letrozol

snoepie: wat een piep opmerking! Probeer het naast je neer te leggen, jou/jullie tijd komt ook echt. Ik weet dat ik net probeerde om zwangere worden en allemaal mensen om me heen ineenszwanger werden?. En mijn eerste was een miskraam die kreeg ik op me werk, En een uur later komt er iemand binnen met een pas geboren baby en zet dat kind naast me neer. Pfff ik kon der wel wat aandoen?. Ik heb die miskraam ook nog op me netvlies staan je kon al een heel klein mensje zien (hoofdje lichaampje,en armen en beentjes).
 
Babygirlmom ja zeker, je hebt gelijk! Oh wat erg en verschrikkelijk dat je een miskraam had op werk! ? vervelende timing en ongemakkelijke plek. Dat moet verschrikkelijk zijn en dan nog geconfronteerd worden met een baby. Sorry om te horen! ? 
 
Goedendag dames, 
Sorry heb al een tijd niet gereageerd op me topic. Even me verhaal kwijt nou zoals jullie weten is er pcos geconstateerd bij me had 1ste afspraak gelijk clomid en letrozol mee gekregen. Maar mocht niet beginnen door schildklier problemen. 
Na zelf onderzoek gedaan heb ik 3 maanden bleekselderij sap elke ochtend gedronken een volle glas op lege maag. Toen terug naar het ziekenhuis voor schildklier hoorde ik dat het weer stabiel was. Na 3 weken was ik zwanger ??. Zonder medicijnen!!
Ben nu 14 weken zwanger❤️❤️
 
Wauw Gefeliciteerd SofiaaB geniet van al dit moois??..
Kan jij niets aan doen snoepie.
Bij mij gaat het even ruk, en snap er nu ook niets meer van maandag 16september had ik een groot ei, wat op springen stond, waar dezelfde dag, dinsdag 17 of woensdag 18september bevruchting plaats had kunnen vinden. Dat zou betekenen maandag 30 september, dinsdag 1 oktober, of woensdag 2 oktober uiterlijk menstruatie of prille zwangerschap.
Ik heb nu best heftige buikkrampen en lichtelijk slijmdraadje met bloed, en klein beetje bloed op toiletpapier?.
Een late innesteling? Of een tevroege menstruatie waardoor me eisprong dus eerder gesprongen had moeten zijn dan maandag 16september.  Want 14 dagen later komt de menstruatie toch na de eisprong? Iemand andere berekening dan hoe ik het moet berekenen?
 
Hi,
 
Ik heb een vraag. Ik heb PCOS en gebruik letrozol. Maandag 9 sep was mijn ei 20 mm en bij controle donderdagochtend (08:10 uur) was hij weg. Mijn eisprong was dus woensdag of donderdagochtend.
Volgens mijn berekening had ik gisteren of uiterlijk vandaag mijn NOD. Ik heb gisteren en  vanochtend een test gedaan maar beiden negatief. Maar, ik ben nog steeds niet ongesteld.
Weet iemand of PCOS, letrozol of iets anders invloed kan hebben op de zwangerschapstest?
 
Helaas na een waardeloze nacht, heb ik vanochtend mijn menstruatie gehad deze keer is het is niet gelukt. Ik duim voor de andere meiden fingers crossed?
 
Maar dat betekent dus ook dat ik niet maandag 16 september mijn eisprong nog moest komen zoals het ziekenhuis zei. Ga maandag het zh even bellen dat zou betekenen dat ik ovulatie had op 14sept op dag 10 van me cyclus. ?
 
@babygirlmom wat balen! Liefs voor jou! 
@gebruiker10094224 volgens mij heeft pcos/letrazol daar niet zo mee van doen maar los daarvan kunnen er ook andere oorzaken zijn. Je kN zwanger zijn maar net te weinig hcg hebben om positief te testen. Je cyclus kan net iets langer duren. Er is een korte bevruchting geweest maar niet goed gegroeid of ingenesteld waardoor je nu niet zwanger bent maar iets langer moet wachten op je menstruatie. Die opties komen in mij op maar ik ben ook geen expert dus overleg vooral met je arts. An anders tot die tijd misschien over 2 dagen nog eens testen als je menstruatie uit blijft. Succes! 
 
Terug
Bovenaan