PCOS, Letrozol

@lauwing het is wel fijn een hsg onderzoek om uit te sluiten dat het allemaal goed zit, ik heb dit ook gehad. Ik ga voor je duimen dat 5mg aanslaat. 
@veerbeer wat vervelend dat je een vals positieve smiley hebt gehad dan. Wat zijn nu je vervolgplannen, was jij nu al in behandeling? Sorry af en toe kan ik alle verhalen niet meer volgen / onthouden.
@rshaa ik snap inderdaad dat het temperaturen ook weer een soort van controle geeft.  

Deze ronde eindelijk mijn ovulatie kunnen vinden met de clear bleu?!

Cd 16&17 de smileys gekregen.

Vandaag zitten we op cd 17.
Hopelijk is het raak. Ben er zelf bang voor , zondag voor het laatst gedaan. Man is zondag nacht weggegaan voor werk nu 3 dagen weg.. dus hopelijk doet dat nog wat.. 
Vandaag wel behoorlijk veel krampen gehad. Waarschijnlijk de ovulatie gevoeld.
Nog nooit eerder dit gehad. 

Nu zitten we weer op het wachtbankje.
Het is weer volop duimen ??

@Lara toevallig dat we beide hetzelfde hebben meegekregen! Inderdaad veel informatie, maar had de pen al eerder meegekregen dus had me ingelezen en dat scheelt weer! Ik moet beginnen met 37.5, beginnen laag, omdat bij mij nogal snel veel eitjes groeien dus beter laaag beginnen en steeds hoger gaan! Wij volgen wel het advies op om het deze ronde niet te proberen! Stel ze springen toch echt alle 4! Zouden jullie het advies niet opvolgen? Welke CD zit jij nu?
@Cecile wat fijn dat je je ovulatie gevonden hebt en ook gevoeld hebt! Spannend nu voor jou! Succes met wachten! ?

@sil oh dat is ideaal dan weet je al een beetje hoe het werkt. Ik snap dat ze bij jou op zo'n lage dosering beginnen. Ik zit vandaag op CD16 en heb dan meestal mijn smiley op de ovulatietest maar nu nog niet? ik zou denk dat risico ook niet nemen maar ik lees weleens dat meiden erop gokken omdat de kans zo klein is, maar hij is er wel natuurlijk. Aangezien ik nooit echo's heb gehad weet ik ook niet hoeveel eitjes er altijd bij mij zitten haha.  

@sil oh dat is ideaal dan weet je al een beetje hoe het werkt. Ik snap dat ze bij jou op zo'n lage dosering beginnen. Ik zit vandaag op CD16 en heb dan meestal mijn smiley op de ovulatietest maar nu nog niet? ik zou denk dat risico ook niet nemen maar ik lees weleens dat meiden erop gokken omdat de kans zo klein is, maar hij is er wel natuurlijk. Aangezien ik nooit echo's heb gehad weet ik ook niet hoeveel eitjes er altijd bij mij zitten haha.  

JuliaTo: wauw, gefeliciteerd Meis!! ? ondanks de bijwerkingen en ogen die achteruit gingen is het toch gelukt! Hoop zo dat alles goed gaat voor je en je een fijne zwangerschap zult hebben ☺️?

@Lara Dat was inderdaad fijn dat ik de pen en info al mee na huis had gehad! Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, maar heb er opzich ook wel zin in, iets nieuws wat hopelijk iets moois gaat meebrengen! Daar heb je wel gelijk in dat jij ook eigenlijk niet weet hoeveel eitjes er groeien.. wij weten het dan nu wel en gaan het deze ronde toch maar niet proberen voor de zekerheid, volgende ronde maar weer, hoe vervelend dat ook is! Heb jij je smiley al gehad? Ik zit vandaag op CD18, benieuwd hoe lang mijn cyclus deze keer zal zijn! 

@sil ik snap precies wat je bedoeld, ik kijk ook echt uit naar het spuiten omdat het iets nieuws is. Yes ik heb vandaag mijn smiley op CD17? Ik reken max 16 dagen erbij na een smiley, dit omdat je eisprong dan binnen 24/48 uur is en je luteale fase max 14 dagen. Ik snap wel dat je je aan de regels houd hoor en er niet voor gaat. Had wss hetzelfde gedaan. Volgende maand maak ik ook geen kans omdat dan net mijn vriend weg is ?? maar aan de andere kant zie ik het ook even als een rust maand om mezelf op te laden voor het volgende traject. 

Terug
Bovenaan