PCOS, Letrozol

Hey damesss ik zit hier ook heb bijna alle reacties zitten lezen. Wattttt spannend allemaal. 
Ik bespaar jullie me heleeee langer geschiedenis. 
Om lang verhaal kort te maken. Van 2017 bezig
1 miskraam in 2009
Vroegegeboorte 18w van 2ling 2018 overleden
Miskraam in 2019 op 10 w
Vroegegeboorte op 16w zoontje 2020
Gekend met pcos. 
Kben deze maand begonnen met letrozol 2.5mg
Ook vandaag begonnen met ovulatie testen. Duss spannend. Wel geen controles. 
Succws allemaal. 

JuliaTo: wat super dat je eerste echo toch gewoon bij je eigen gynacoloog kan ☺️ En fijn ook dat je weinig kwaaltjes hebt, hopelijk is alles gewoon goed en heb je een fijne zwangerschap! ?
gebruiker: jeetje wat een weg heb jij al af moeten leggen en een pijn ? hoop dat de 2,5mg goed aan mag slaan en je snel weer gezond zwanger zult zijn zeg ??
ik heb gister mijn termijnecho gehad en alles is goed ? kindje is gemeten op 11+4 en ben dus 6 dagen vooruit gezet ?‍♀️ Uitgerekende datum zal zijn 11-02-2021, als alles maar goed blijft gaan ben ik helemaal tevreden ☺️ Ben nogsteeds wel erg moe en af en toe wat misselijk maar verder valt het me nog alles mee.. heel veel succes meiden en ik blijf jullie natuurlijk wel volgen! ??

@WilKindje: Leuk om nog van je te horen! En wat super fijn dat alles goed is! Kun je er nu meer van genieten nu je dit weet? Hopelijk neemt de vermoeidheid nu ook snel af :)
@gebruiker: Jeetje wat een zware weg heb jij al achter de rug! Ik hoop dat de letrozol wat voor je gaat doen. 
Ik zit op CD 15 inmiddels. Nog steeds een knipperende smiley. Iets minder vruchtbaar slijm en een hele lichte stijging van mijn temperatuur. Ik begin het nu wel spannend te vinden. Hoop echt dat ik voor dit weekend een positieve test heb. En moet mijn best doen om positief te blijven denken en er niet alvast van uit te gaan dat de 5mg ook te weinig voor mij doet. (Ik kom mezelf zo erg tegen in dit traject, heel leerzaam, maar ook wel irritant hoor! En dan ben ik nog maar net begonnen).
Overigens heb ik sinds gisteren ook een blaasontsteking (grrrr). Daardoor ook niet gezellig gemaakt. Hopelijk gaat dat vanavond wel weer lukken. Is toch een prettiger idee als je weet dat er een voorraadje klaar ligt op het moment dat je ei toch plotseling besluit te springen ;-) 

Hoi lieve dames,
Ik heb de eerste 40 pagina's van dit forum gelezen, maar daarna werd het wat veel informatie ;) en volgens mij zijn de meesten er niet meer. Jullie verhalen moet ik nog even lezen, want ik zou echt graag in contact blijven. Superfijn dat dit topic nog steeds gaande is!
Even kort onze situatie: in december 2017 gaan proberen (spannend), maar een regelmatige cyclus bleef uit. Een jaar later wel naar de huisarts gegaan, maar het ziekenhuis wilde ik nog uitstellen. In juni 2019 toch gegaan en de diagnose PCOS gekregen. Ik kreeg de tip om eerst af te vallen en ik wilde zelf ook liever niet meteen aan de medicatie. Ik heb door middel van afvallen (-11kg), inositol en zuivel- en glutenvrij eten mijn pcos proberen "weg" te krijgen maar dat mocht niet baten. Nu toch weer naar het ziekenhuis gegaan (want al 2,5 jaar bezig) en nu toch meteen besloten om te beginnen met letrozol. Ik begin pas over ongeveer twee weken vermoed ik, dus ik heb nog geen enkele ervaring met medicatie, maar ik vind het wel heel fijn om met jullie mee te lezen, meer te leren en straks mijn eigen verhaal kwijt te kunnen :) 

Maar poeh... het is wat hè? Ik merk dat het vaak een beetje langszweeft allemaal, omdat we niet echt elke maand één spannend moment hebben. En dan ben je ineens 2,5 jaar verder... Het moeder (willen) zijn voel ik echt tot in het diepst van mijn botten dus ik hoop hoop hoop zo dat dit het steuntje in de rug is dat we nodig hebben! 

Liefs
bootiebo

@bootiebo: welkom! Wat knap dat je 11 kilo bent afgevallen! Ik hoop voor je dat de letrozol je nog wat verder gaat helpen bij je wens. Succes alvast!
Ik had vanmorgen een vaste smiley! Ik ben zo blij! Dat is voor het eerst in een jaar. Een hele opluchting om te weten dat ik een eisprong kan krijgen. Ik hoop dat ik vanaf nu iets relaxter in het traject kan staan :)

Vandaag zwangerschapstest gedaan op cyclusdag 27. Eerste kon ik niet plaatsen of we nu een streepje was of dat het niks was. Nog maar 1 gedaan weer hetzelfde. Toen maar weer naar de winkel gegaan en een wat duurdere test opgehaald.  En deze is dus knal positief!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Na 2 jaar proberen waarvan een dik half jaar aan de tabletten is het eindelijk raak! 24 augustus eerst echo. Ben zo benieuwd ! Nu hopen dat het goed mag gaan ?!!

liefs 

@gebruiker jeetje wat een heftige periode heb jij door moeten maken zeg!
@wilkindje wat gaat de tijd snel zeg! Fijn dat deze zwangerschap nu eindelijk zo goed gaat, het is je zo gegund! 

@rshaa joepieee wat fijn dat je de vaste smiley hebt gevonden?
@bootiebo wat knap dat je zoveel bent afgevallen, ik wens je veel succes in je eerste ronde met Letrozol. Toch altijd spannend.
@cecile van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, had je ook het gevoel dat je zwanger was door symptomen etc? Heel veel succes de 24e bij je eerste echo ?

Terug
Bovenaan