PCOS, Letrozol

@xxlara ja ik ben ook wel Blij dat ik dat onderzoek krijg kan het maar gehad hebben!! En je hoort goeie verhalen over dat vaak grotere kans op bevruchting heb die eiersprong na de hsg (dus hopelijk doet de 5mg zijn werk  ?)
En wat fijn dat je je smileys heb ? ga duimen dat deze raak is!! Wie weet hoef je dan niet meer aan het spuiten beginnen ?
@rshaa hoe gaat bij jouw? Op Welke cd zot jij nu? Maar indd wat een verschil met benadering en omgaan van dit traject!! Hopelijk krijg je snel Duidelijkheid met temperaturen en testen!!
Ik moet nog 3 dagen provera slikken.. En dan wachten of ik nu wel ga menstrueren of weer niks gebeurt.. Moet iig na 5 dagen bellen als er niks gebeurd.. Dus nog ff geduld voordat ik met letrozol kan beginnen.. 
@cecil  wat fijn dat je zo'n mooie cyclus heb!! Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is!! Mag ik vragen hoeveelste ronde dit is en hoeveel Letrozol /clomid je gebruik? 
Vandaag weer het nieuws gehad van vrienden die in verwachting zijn en ik merk dat ik toch wel beetje jaloers ga worden (geen leuk gevoel want gun het hun echt mega!!) komt omdat je er zelf al zo'n tijd mee bezig ben en ik nog niet echt een kans heb gehad op bevruchting omdat ik nog geen 1x eiersprong heb gehad.. ? Hoop zo dat deze ronde wat ga doen!! 
Liefs lau 

@Lara fijn dat je je smiley hebt vandaag! Hopelijk is het raak deze maand!! Ik ga echt voor je duimen! ? aan de ene kant wel vervelend dat je vriend weg is als je eigenlijk zou mogen spuiten, maar aan de andere kant is een maandje rust ook niet zo erg! Deze weken zijn voor mij ook rustig, ben alleen benieuwd hoelang mijn cyclus deze ronde is! 

@XxLara: wat fijn die smiley! Ik hoop met je mee dat het een goede maand is!
@Lau: Herkenbaar wat je zegt over die zwangere vriendin. Dat voelt heel dubbel. En dat mag ook. Natuurlijk ben je blij voor haar. Maar het is ook heel logisch dat je dat zelf ingewikkeld vind. Dat merk ik bij mezelf ook. Hoe erg ik het anderen ook gun, toch is het niet altijd leuk om te horen dat het anderen wel lukt. Dat is een super begrijpelijk gevoel. Al vind ik het wel irritant om te merken bij mezelf. Liefst zou ik ook alleen maar blij voor de ander willen zijn.
Ik zit nu op CD 9. Dus de komende dagen gaan spannend worden. Fingers crossed! 

@rshaa ja dat jaloerse gevoel Past niet bij me maar we verlangen al zo lang naar onze baby..?❤️
Oehh spannend cd9 hou je ons op de hoogte als je een smiley heb of je temperatuur een eiersprong aangeeft? Ik hoop zo dat die 5mg voor je gaat werken ??
Ik moet nog ff geduld hebben!!
Hoe gaat het met de andere meiden op welke cd zitten jullie?
Liefs lau 

@lauwing je hoort inderdaad dat de hsg weleens goed uit kan pakken en slaat je 5mg letrozol goed aan. Het is inderdaad zo dat het steeds harder aankomt de zwangerschapsaankondigingen, ook al gun je het iemand hardstikke graag, jezelf natuurlijk altijd ietsje meer wat ook heel logisch is. 

@sil ja super fijn dat ik mijn LH-piek in ieder geval weer gevonden heb. Met het spuiten kan het ook weer zoekende zijn naar de juiste hoeveelheid die je moet spuiten voordat er iets groeit. Ik hoop natuurlijk dat het niet teveel zoekende is. Ook zou ik dan moeten gaan starten in mijn vakantie en met echo's etc en me vriend die ook nog weg is, is het gewoon niet handig om in augustus te beginnen. Ik ga natuurlijk heel hard duimen dat het gewoon niet meer nodig is. 
@rshaa doe jij aan ovulatietesten? Hopelijk werkt de 5mg beter voor je! Hier vandaag dus CD18, nog even een gezellig weekendje maken en dan weer het wachtbankje op, alhoewel ik daar steeds beter tegen kan haha

Hoi meiden,
Hier weer even een berichtje van mij.. heb eigenlijk niet zo heel veel te melden, kijk alleen erg uit naar de eerste echo.. deze is trouwens toch vrijdag 7 augustus bij mij eigen gyn dus dat is wel heel fijn. Verder eigenlijk geen klachten alleen erg moe dus so far so good... 
@Lara&Sil spannende ronde voor jullie! Hopelijk werken de positieve verhalen en komt het nu jullie kant op voordat jullie beginnen aan spuiten, maar links of rechtsom blijf hoop houden!!?✨
@Lau heel begrijpelijk dat baby news behoorlijk aankomt als je in zo een traject zit, dat gevoel is heel herkenbaar en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gehad die in een traject zaten.. mijn beste vriendin belde me bij onze eerste wens op dat ze zwanger was toen wij in het eerste traject zaten, ik was super blij voor haar maar toen ik eenmaal had opgehangen moest ik zooo huilen?? dan vraag je jezelf af "gaat het ooit wel lukken" maar gelukkig verdwijnt dag gevoel vaak na een goede nachtrust.. hoop dat je menstruatie snel komt zodat je kunt starten!
iedergeval succes met het wachtbankje allemaal en ik blijf jullie volgen hoor! 

liefs mij

@sil even een vraagje aan jou, welk tijdstip ga jij straks spuiten? De verpleegkundige zei toen tegen mij vaak doen mensen het rond 20.00. Ik weet alleen niet of dit nou zo handig is voor mij. Ik heb vandaag de spuiten gehaald. Ik vind het zo raar in zo'n doos zit maar 1 ampul in. Ik heb de ovaleap 900IE/1,5 ML. Heb jij die ook gekregen? Ik vraag me af hoeveel ik daar dan mee kan spuiten als ik 75 eenheden per x moet spuiten. 
@juliato spannend je eerste echo, zo leuk? fijn dat je verder geen klachten heb op moeheid na! Hier ook weinig te vertellen eigenlijk....Vandaag CD21 dus lkkr op het wachtbankje, alhoewel ik er weer niet zo mee bezig ben en moest kijken welke CD ik eigenlijk zit. 

@JuliaTo: leuk vooruitzicht! Hoe ver ben je dan? Fijn dat je bij je eigen gyn terecht kan. Dat geeft toch een fijner en persoonlijker gevoel dan zomaar iemand anders.
Ik zit nu op CD13. Sinds gisteren een knipperende smiley en vandaag ook waterige afscheiding (sorry voor deze details ?). Vorige keer kwamen beiden pas op CD16 dus ik hoop dat dit een goed teken is. 
Overigens vind ik deze ovulatietesten geen aanrader. Ik gebruik ze alleen maar omdat ik nog over had van de vorige keer (heb toen tot 21 dagen doorgetest dus moest nog 1 doos kopen..). Als een volgende ronde nodig is (ik probeer optimistisch te denken ?) dan ga ik gewoon voor de 'normale' testen van Clear Blue.

Terug
Bovenaan