PCOS, Letrozol

@Cecile: wat fijn! Gefeliciteerd! Fijn dat het eindelijk gelukt is. Ik hoop met je mee dat alles goed gaat!
Wat een goede maand is dit voor veel dames hier. Leuk! ☺️

Hoi allemaal! Gisteravond had ik een super lange tekst geschreven en op jullie gereageerd, maar hij is niet goed verstuurd zie ik nu.. 
@Lara bij mij in het ziekenhuis adviseren ze om tussen 18.00 en 19.00 te spuiten, omdat je vaak na die tijd pas naar een feestje etc zou gaan dus is een makkelijkere tijd, maar mag het helemaal zelf weten! Mij lijkt 20.00 niet zo'n hele fijne tijd voor als je bijv weg moet, dan kan je het natuurlijk ook wel meenemen als het zou moeten! Ik heb 300 IE 0,5 ml meegekregen en wel 2 ampules voor de zekerheid, ik zou het met 1 net redden en ik begin met 37.5 spuiten! Moet jij van tevoren ontsmetten of niet? Ik niet namelijk.
@gebruiker Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg! Echt heel erg vervelend.. hopelijk gaat de Letrozol goed zijn werk doen en heb je snel goed nieuws voor ons! Heel veel succes! ?
@bootiebo wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen, jammer genoeg heeft het niet geholpen voor de pcos! Jullie zijn ook al lang bezig lees ik, hopelijk gaat Letrozol bij jou zijn werk doen en heb jij snel goed nieuws! Succes! ?
@Rshaa super fijn dat je eindelijk je smiley hebt gevonden! Daar heb je zolang op moeten wachten! Nu maar gezellige dagen ervan maken haha! 
@ wilkindje ahhh wat super fijn dat de echo er goed uit zag! Het is je ook zo gegund! Ook heel fijn dat je weer 6 dagen vooruit bent gezet denk ik toch? Wel vervelend dat je zo moe en misselijk bent, hopelijk gaat dit snel voorbij! Geniet van je zwangerschap!
@cecile gefeliciteeerd! Wat een super nieuws zeg!! Nu aftellen naar 24 augustus! Spannend! Heb je symptomen of helemaal nergens last van? 

Hee meiden het is weer ff geleden dus moest ff terug lezen om te reageren!!! Maar wat een goed nieuws lees ik allemaal!! ?☘️?
@rshaa. Yesss wat fijn om te horen dat de 5mg heeft gewerkt!!! Echt super blij voor je!! Moet je nog terug om bloed te prikken of je eiersprong is geweest of doen ze dat niet? Ik ga ook Voor jouw duimen dat dit gelijk jouw ronde is ??☘️ 
@bootiebo welkom!! En wat knap dat je zoveel ben afgevallen!! Ik zeg dat moet beloond worden ? ik hoop dat de letrozol gaat werken voor je!! ?
@cecil gefeliciteerd!! ?☘️Wauw wat een succes verhalen allemaal!! Kan me voorstellen dat je uitkijk naar de echo!! ?
@gebruiker Jeetje wat heftig!! En welkom!! Hopelijk gaat de medicatie je helpen!! Er zijn de laatste weken weer veel Succes verhalen te lezen ☘️??☺️ 
@juliato wat spannend en leuk 7 augustus de echo!! ??en wat fijn dat je geen klachten heb buiten het moe zijn!! Hou ons maar op de hoogte ?
@xxlara wat fijn dat je niet zo op het wachtbankje zit!! Ik hoop dat deze ronde ook raak is bij je!! Wanneer ga je testen?                ik ga voor je duimen ?☘️
@wilkindje wat een fijn nieuws om te horen dat het allemaal zo goed gaat!! Kan je er al beetje van genieten? ??? En de tijd gaat zo snel!! Geniet er maar van ?

Ik ben vanavond weer begonnen aan mijn    1e dag letrozol maar nu 5mg!! (CD3 it is ?) Ik hoop dat dit wel wat voor mij gaat doen!!
Ik werd weer niet ongesteld na de provera ?‍♀️☹️ alsof er echt helemaal niks gebeurd is na de eerste ronde letrozol (dus ook geen bmsv opgebouwd..) maak me daar wel beetje zorgen om misschien ben ik echt stuk ? 
Ik heb iig 7 augustus mijn HSG onderzoek en daarna gelijk mijn echo voor de eitjes.. .. Vindt wel erg spannend!! Ik hoop dat ik beetje mee kan liften op de positieve flow hier ?☘️??
Liefs lau 

Ohhh dames dank jullie allemaal wel. Zoo netjes dat jullie zo overzichtelijk reageren. Haha ik moet er nog inkomen. 
Voor de dames die hun eisprong hebbe gevonde super niuews. Ik zou zegge succes volgende maand ook een positieve test. 

Voor de dames die zwangerschap geniet er elke sec van super fijn om te horen. 

Nu ik pff ben opcy dag13 nog geen ?sprong gevonden. Teste van de action geven maar streepjes aan maar geen duidelijke. Denk da ik de hoop moet opgeven deze maand???. Ik heb echt geen hoop en energie meer dames. Ik wil het ook loslaten allemaal maar lukt ook ni. 

Ohhh dames dank jullie allemaal wel. Zoo netjes dat jullie zo overzichtelijk reageren. Haha ik moet er nog inkomen. 
Voor de dames die hun eisprong hebbe gevonde super niuews. Ik zou zegge succes volgende maand ook een positieve test. 

Voor de dames die zwangerschap geniet er elke sec van super fijn om te horen. 

Nu ik pff ben opcy dag13 nog geen ?sprong gevonden. Teste van de action geven maar streepjes aan maar geen duidelijke. Denk da ik de hoop moet opgeven deze maand???. Ik heb echt geen hoop en energie meer dames. Ik wil het ook loslaten allemaal maar lukt ook ni. 

@gebruiker Ik snap de frustratie met vele andere vrouwen hier!! De ronde 2,5mg heeft bij mij ook niks gedaan en bij vele andere ook niet echter je zit op cd13 en de meeste hebben pas een positieve ovulatietest in handen op cd16 dus ik ga voor je Duimen!!
Liefs lau 

@Lauwing: spannend! Ik hoop dat de 5mg wat gaat doen! Nog een weekje in onzekerheid maar dan weet je al wat meer. Hopelijk kun je het tot die tijd een beetje loslaten :)
@Gebruiker: Ik herken je gevoel helemaal maar CD13 is nog heel vroeg! Ik had een positieve test op CD16, en dat heb ik vaker voorbij zien komen (vaker dan positieve testen op CD14 of eerder). Dus nog even hoop houden hoor!
Mijn temperatuur was vanmorgen verhoogd dus ik ga er nu vanuit dat ik mijn eisprong gehad heb (YES!!!) Volgende week kan ik als het goed is bloedprikken in het ziekenhuis ter controle en dan hoor ik hoe lang ik verder kan met deze dosering. Daarna ga ik lekker even een week op vakantie, ben ik echt even aan toe. Dan kunnen we daarna weer met wat nieuwe energie en positiviteir verder :) 

@lauwing ik heb geen idee wanneer ik ga testen, miss wacht ik wel gewoon af en anders op z'n vroegst maandag op CD28. Ik heb ook de HSG al gehad, dit moest na de menstruatie en voor de eisprong, ik had het toen op CD10. Wat vervelend dat je weer niet ongesteld bent geworden.
@rshaa waar ga je naartoe op vakantie? Heerlijk hoor even lekker weg! Fijn dat je temperatuur verhoogd was en je dus was een eisprong hebt gehad! 
@sil nee ik dacht dat ik van die ontsmettingsdoekjes zou krijgen, niet dus!

Terug
Bovenaan