Hoi allemaal! Gisteravond had ik een super lange tekst geschreven en op jullie gereageerd, maar hij is niet goed verstuurd zie ik nu..
@Lara bij mij in het ziekenhuis adviseren ze om tussen 18.00 en 19.00 te spuiten, omdat je vaak na die tijd pas naar een feestje etc zou gaan dus is een makkelijkere tijd, maar mag het helemaal zelf weten! Mij lijkt 20.00 niet zo'n hele fijne tijd voor als je bijv weg moet, dan kan je het natuurlijk ook wel meenemen als het zou moeten! Ik heb 300 IE 0,5 ml meegekregen en wel 2 ampules voor de zekerheid, ik zou het met 1 net redden en ik begin met 37.5 spuiten! Moet jij van tevoren ontsmetten of niet? Ik niet namelijk.
@gebruiker Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg! Echt heel erg vervelend.. hopelijk gaat de Letrozol goed zijn werk doen en heb je snel goed nieuws voor ons! Heel veel succes! ?
@bootiebo wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen, jammer genoeg heeft het niet geholpen voor de pcos! Jullie zijn ook al lang bezig lees ik, hopelijk gaat Letrozol bij jou zijn werk doen en heb jij snel goed nieuws! Succes! ?
@Rshaa super fijn dat je eindelijk je smiley hebt gevonden! Daar heb je zolang op moeten wachten! Nu maar gezellige dagen ervan maken haha!
@ wilkindje ahhh wat super fijn dat de echo er goed uit zag! Het is je ook zo gegund! Ook heel fijn dat je weer 6 dagen vooruit bent gezet denk ik toch? Wel vervelend dat je zo moe en misselijk bent, hopelijk gaat dit snel voorbij! Geniet van je zwangerschap!
@cecile gefeliciteeerd! Wat een super nieuws zeg!! Nu aftellen naar 24 augustus! Spannend! Heb je symptomen of helemaal nergens last van?