PCOS, Letrozol

@rshaa oww wat fijn ik denk dat je een mooie cyclus te pakken heb ☘️? en lijkt me heerlijk dat je straks weet dat je met deze. Dosis verder kan en wat meer weet waar je aan toe ben!! En geniet van je vakantie Dat is altijd goed voor je ? waar gaan jullie naartoe of Blijven jullie thuis?

@xxlara spannend allemaal ga voor je Duimen dat het raak Is en je over paar dagen ook positieve test in handen heb!! Vindt knap dat je aangeef dat je het gewoon afwacht..
Ik denk dat ik uit nieuwsgierigheid te snel zou testen ? maar al zou ik nu al blij zijn met een eiersprong opzich... Die echo is op cd9 lijkt me wel erg vroeg ik ben zo bang dat ze weer vertellen dat er niks doet.. ☹️
Zijn er ook meiden die nog een overstap gemaakt hebben naar clomid als letrozole niks voor je gedaan heeft? 
Liefs Lau

@Cecile whaaa! Gaaf meid gefeliciteerd!! Blijft een heel bijzonder moment die positieve test? op naar de echo! Heb vertrouwen in je lichaam.. 
@Lara vandaag CD27 dus... spannend hoor.... knap dat je indd kan wachten! Ik had met een early getest en de clearblue digitaal gelukkig gaf die ook meteen zwanger aan! Was btw aanbieding bij bol 2 voor 11,- euro!! Weet niet of het nog 9 is maar wellicht handig & leuk om er zo 1 in huis te hebben 
@Rshaa heerlijk dat je binnenkort op vakantie geeft, vaak helpt de vakantie modus wel in dit traject dus geniet er van!! 

@Lau ik heb zelf beide keren clomid gebruikt, en beide keren zwanger geworden met clomid 100mg.. je begint dan met 50mg als dat niet werkt 100mg en anders 150mg.. als bijwerkingen had ik wel moodswings en opvliegers rond me eisprong haha & laatste keer kreeg ik er gezichtstoornis bij waardoor ik per direct moet stoppen (gelukkig wel zelf de kuur afgemaakt want dit was de ronde dat k zwanger ben geworden ?) dat gezichtstoornis is trouwens een zeldzame bijwerking van clomid hoor dus laat je niet afschrikken door dit verhaal ?

@juliato, ja ik merk dat mijn borsten wel wat voller zijn, ik ben een beetje grieperig en ik had vandaag een klein veegje bloed in mijn ondergoed. Ongesteldheid lijkt me vroeg, innesteling lijkt me laat. Ik hoop maar niet teveel in ieder geval. Ik ga eens even kijken bij bol, indd wel leuk om in huis te hebben mocht het wel zo ver zijn. 

Gaat het goed met je? Ben je al een beetje eraan gewend dat je zwanger bent? ik ben benieuwd hoelang mijn cyclus nu duurt, zit nu 10 dagen na positieve ovulatietest 

@Lara ik heb op CD32 oom licht roze bloed en licht bruine afscheiding gehad... terwijl ik op CD27 al positief testen.. dus het kan allemaal een innesteling zijn hoor! Zolang het vandaag niet door heeft gezet en het daar bij blijft er nog hoop! 

ik had toen ook echt stress maar me temperatuur bleef hoog en de testen bleven positief! En het was de dag daarna over gelukkig... Ik ga voor je duimen!!
Hier gaat alles goed, sinds donderdag toch misselijk geworden en mijn buikje is al aardig opgeblazen! Echt bizar haha maar komt denk ik doordat het een tweede zwangerschap is, vrijdag de echo! Spannend wel! 
Succes nog met wachten! Ik denk aan je ?

@juliato ik dacht ach laat ik een test doen zit tenslotte al op CD28. Helaas ook deze ronde weer negatief. Maar even mijn menstruatie afwachten wat een deze dagen wel zal komen en dan even een rustmaand en dan in september starten met spuiten. Hopelijk gaat dit voor meer gelukt brengen?
Aaah wat spannend vrijdag, ben benieuwd hoor! Symptomen zijn vaak ook weer goede tekenen. Heel veel succes!
@lilo hoe gaat het met jou?

@Lara wellicht wel wat te vroeg getest.. was het wel met een early test? ik heb 13 dagen NPO met een early test getest en was toen positief, daarvoor ook gedaan en was natuurlijk negatief.. dus houd hoop??

@juliato ja wel met een extra vroege van 10MIU. Ik zit vandaag 11 dagen na positieve ovulatietest, miss indd nog net iets te vroeg. We zullen het zien ?

@XxLara: hoe gaat het nu? Heb je alweer een test gedaan? 
@Gebruiker: heb jij je eisprong inmiddels gevonden?
En @Lau: hoe gaat het met de hogere dosering? 
Ik ga een weekje weg, gewoon naar Duitsland dus niet zo veel bijzonders. Maar wel fijn om even het huis uit te zijn waar we sinds Corona heeeeel veel tijd hebben doorgebracht. 
Ik probeer zo min mogelijk te googlen nu ik in de wachtweken zit. Maar had in een momoent van zwakte ;-)  dit forum gevonden en wilde dat even met jullie delen: https://community.babycenter.com/post/a32751333/femara_bfp_reporting_thread
Het is een topic van vrouwen die letrozole hebben gebruikt en zwanger zijn geworden. En natuurlijk, de vrouwen die niet zwanger zijn geworden, staan hier niet tussen. Maar ik merkte dat ik het toch hoopgevend vond om al die succesverhalen te lezen :) 

Terug
Bovenaan