PCOS, Letrozol

@rshaa ik heb geen flauw idee merk totaal geen veranderingen aan mijn lijf enz.. (dus ergens bang dat het nu ook niks heeft gedaan) maar heb vrijdag hsg onderzoek op cd 10 en daarna gelijk echo om te kijken of. 5mg nu wel iets gedaan heeft ??? dus dubbel spannende dag.. 
Maar lekker ff weekje Duitsland..? Dan ben je er toch ff lekker uit!! Op welke cd zit je nu? En ik ga dat forum eens bekijken want positieve verhalen is altijd fijn ??
@xxlara hoe is het met jouw? Nog een test gedaan?
@juliato hoe gaat je zwangerschap tot nu toe en hoe voel je je?
En alle andere Meiden hoe staat het bij jullie ervoor!
Liefs Laura 

@rshaa vervelend hè die wachtweken tijd. Fijn dat je even lekker op vakantie gaat? Welke CD zit jij momenteel?
@lauwing spannend hoor de HSG en tegelijk de echo, hopelijk krijg je bij beide goed nieuws te horen?
Ik zit vandaag op CD30, ik heb geen test meer gedaan en dat ga ik ook niet meer doen ook. Ik verwacht eigenlijk uiterlijk zaterdag mijn ongesteldheid.

@xxlara snap het dat je geen test meer ga doen!! Ff je ongesteldheid afwachten en dan september starten met spuiten nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Ik hoop morgen een positief verhaal te delen van een goede uitslag van de hsg en dat er een eitje aan het groeien is ??☘️

Liefs lau 

Hee meiden ff update vanaf mijn kant. 
HSG onderzoek gehad en het was echt heel naar werd ook ff niet lekker.. Maar gelukkig geen blokkades in eileiders enz dus dat hebben we ook weer gehad ☘️
Ik had daarvoor nog de echo.. Rechter eierstok niks gebeurd en linker eierstok maar minimaal 10mm zit op CD10... Hij was niet heel positief.. Over 4 dagen nog een echo om te kijken of het wat wordt...?
Maar ik bouw amper baarmoederslijmvlies op dus maak me daar ook wel zorgen om.. 
Ik ben 2x Niet ongesteld geworden na provera en dat vond hij ook bijzonder ?☹️
Wat als dat straks ook niet dikker wordt Jan je daar iets mee doen of? Meiden met die ervaring?

Liefs lau 

O wat rot Lau! Maar wel fijn om te weten dat er geen blokkades waren. Heb je vandaag een beetje rustig aan kunnen doen? 
Hopelijk gaat je ei de komende dagen nog lekker doorgroeien. Ik duim voor je :)
Ik weet zelf niet hoe dik mijn bms is, maar heb wel ergens gelezen dat je hier medicatie voor kunt krijgen. Extra progesteron oid. Maar ik zou dat gewoon bij de volgende echo aan je gyn vragen.

Mijn progesteron was 50. Heb dus inderdaad een goede eisprong gehad. Nu lekker een week vakantie en er hopelijk niet te veel aan denken. Ben alleen wel zo stom geweest om te vergetenbde nieuwe letrozol op te halen vandaag. Dus ik duim heel hard dat het deze ronde meteen raak is en ik het niet meer nodig heb ? of dat ik niet eerder dan volgende week zaterdag ongesteld word (het is nu 7dagen na mijn eisprong, CD24). Anders kan ik niet meer op dag 3 van mijn volgende cyclus starten. Voel me echt zo dom...

@lauwing hmzz er is indd wel iets van medicatie volgensmij om je baarmoederslijmvlies dikker te laten worden. Het HSG onderzoek is indd niet een heel fijn onderzoek, ik werd er toen ook even niet goed van. Gelukkig duurt het onderzoek niet heel lang en zitten er geen blokkades. 

@Rshaa dat zou zonde zijn inderdaad als je niet door kan met de medicatie, anders moet je straks je menstruatie eerst weer opwekken voor je met Letrozol kan starten. Fijn dat je in ieder geval een goede eisprong hebt gehad. 

Ik ben helaas zojuist ongesteld geworden? 

@rshaa ik hoop het ook dat over 4 dagen het eitje goed doorgegroeid is dus nog ff geduld hebben.. Ik hoop zo dat ik nu ook een eiersprong krijg ik vindt zo heftig anders binnen 3 maanden naar hoogste dosis.. Maar we houden nog ff hoop ☘️?
Maar wat fijn dat je een goeie eiersprong heb gehad ik hoop het ook voor je dat het raak is.. En zo niet dat je wat later ongesteld wordt zodat je je letrozole nog op kan halen ? 
@xxlara ik zal het indd bij volgende echo eens vragen indd want ik bouwde tot nu toe niks op en werd daardoor ook niet ongesteld.. Raar lichaam!! Maar wat jammer dat je toch nog ongesteld ben geworden.. Maar nu een maandje pauze En september ga je beginnen met spuiten toch?
Liefs Laura 

@lauwing ja klopt inderdaad, nu even een rust maandje. Ik slik wel gewoon de letrozol om mijn cyclus te behouden en dan bij de volgende menstruatie ga ik starten met spuiten. Heel spannend wat jou eitje gaat doen. Het kan best zijn dat je ineens een roei spurt krijgt en het alsnog een mooi groot ei word, ik ga in ieder geval hard voor jou duimen! ☘️ 

Terug
Bovenaan