Hoi allemaal,
Ik heb al heel lang niks meer laten horen (sorry daarvoor ?), maar wel steeds meegelezen. Alles gaat goed met mij en de baby. Zit onderhand alweer bijna op 24 weken. Op de 20weken echo zag alles er heel goed uit. Dus ik ben ontspannen aan het genieten van de zwangerschap en we zijn stukje bij beetje bezig met de babykamer en de uitzet.
Ik heb gelezen over de positieve zwangerschapstesten de afgelopen tijd en ben zo enorm blij voor jullie ??. Ik hoop dat alle eerste echo's er helemaal goed uitzien en dat jullie kunnen genieten van een mooie zwangerschap.
@Wilkindje, wat heerlijk dat je termijnecho er ook weer helemaal goed uitzag. Ik wilde nog vragen of je de NIPT gaat doen/hebt gedaan? En of je ook het geslacht al snel wilt weten. Gewoon allemaal nieuwsgierigheid hoor. Als je er liever niks over kwijt wilt snap ik dat.
@Lara, wat balen dat je toch weer ongesteld bent geworden. Ook al had je zelf geen echt hoge verwachtingen, ik stel me voor dat het miss toch weer even slikken is. Goed dat je huidige cyclus even ziet als rustperiode. Lijkt me fijn om dat gevoel van ermee bezig zijn even opzij te kunnen zetten. Ik hoop dat dat goed lukt. En natuurlijk duim ik keihard dat de injecties uiteindelijk wel snel je wens laten uitkomen. Je bent al lang genoeg bezig.
@Lau, het klinkt inderdaad wel logisch dat je niet ongesteld bent geworden met menstruatie opwekkers als je bijna geen bms hebt aangemaakt. Ik hoop dat de echo van deze week toch wel een mooie groei laat zien van je ei en bms. Het lijkt me echt niet fijn voor je als je inderdaad meteen alweer over moet op de hoogste dosering Letrozol. Laat je iig goed informeren. Schrijf al je vragen op en stel ze bij de volgende afspraak. Voor zover ik weet kunnen ze je inderdaad progesteron voorschrijven om meer bms aan te maken, maar voor de details zou ik je echt aanraden om het aan je gyn te vragen. Ik duim voor je.
@Rshaa, fijn dat je een goede eisprong hebt gehad zeg! Ik hoop ook voor je dat het snel raak is. Wilde wel even zeggen dat het opzich geen ramp is als je op CD5 ipv CD3 begint met de Letrozol. Ik had precies in de ronde dat ik zwanger werd per ongeluk de dosering op CD4 vergeten. Dus ik had in paniek aan de gyn gevraagd of dat een probleem zou opleveren. En zij zei dat het niet erg was als ik gewoon verder zou gaan en de reeks af zou maken vanaf CD5. Op CD3 beginnen was vooral handig omdat je dan ook met die cyclus van 35 dagen uiterlijk rekening kan houden geloof ik, maar het is dus niet per se te laat als je op CD5 begint voor zover ik begreep.
Voor de andere dames wil ik zeggen dat ik echt meeleef met al jullie verhalen en zo erg met jullie mee hoop dat jullie straks ook bij de succesverhalen horen. Het traject van zwanger proberen te worden is echt heel intensief en kan veel van je vergen, fysiek en emotioneel. Ik vind jullie daarom allemaal echt inmens sterke vrouwen en gun het jullie allemaal zo erg ??.