PCOS, Letrozol

@Rshaa nou precies dat haha ?. Ik denk dat ik daarom ook maar dmv testen en temperaturen ga kijken of ik een eisprong kan vinden! En als die er is wil ik die natuurlijk niet missen! 

Fijn dat je je eisprong wel in de 2e ronde hebt gevonden! Geeft toch weer moed.

Hi dames,

Ik hoorde in januari dat ik PCOS en Endometriose heb, ben hierna geopereerd en eileiders zijn doorgespoten. Ik heb hierna 1 ronde van Clomid gehad. Door Corona konden we bij het ziekenhuis niet verder dus ben ik opzoek gegaan naar een kliniek. We proberen het nu onderhand al 1,5 jaar. ik ben 9 weken geleden ongesteld geworden en gestart met mijn eerste ronde 2,5 mg letrozol. Wonder boven wonder ben ik direct zwanger geraakt. Ik ben er een week geleden tijdens de eerste echo achter gekomen dat ik een leeg vruchtzakje heb.
Nu vraag ik mij af of meer vrouwen welke Letrozol hebben gebruikt, te maken hebben gehad met een miskraam. Hoelang duurde het hierna voor het bij jullie weer lukte? Gingen jullie na de miskraam gelijk weer van start met Letrozol? 

Hallo,

hier ervaring met pcos.
Ik heb clomid gehad. iui gehad, provera gehad, spontaan zwanger geworden.
Helaas het medicijn wat jij krijgt ken ik niet.

Hallo,

hier ervaring met pcos.
Ik heb clomid gehad. iui gehad, provera gehad, spontaan zwanger geworden.
Helaas het medicijn wat jij krijgt ken ik niet.

Hey meiden, (even zo hij postte weer niet ?)

ik had het forum even los gelaten en probeer te genieten van mijn zwangerschap ? we hebben de nipt test gedaan en dit was allemaal goed ☺️ zit inmiddels op 15+2 en we weten dat het een jongetje is ?? zo mooi, zo klein, zo bewegelijk en al zo compleet ?

Hee meiden 
@willip en @gebruiker welkom!!
Hopelijk gaat de hulp die jullie nu krijgen ook voor jullie goed uitpakken ? je kan hier lekker je ei kwijt en ervaringen delen want er is toch wel veel verschil tussen de manier hoe gynecelogen enz werken ben ik ondertussen achter!!
@wilkindje snap helemaal dat je het ff los gelaten heb dit forum om van je zwangerschap te genieten!! Wat fijn om te horen dat het allemaal Zo goed gaat en wat tof een jongetje ?? super leuk!!
@rshaa hoe is het met jouw op welke dag van je cyclus zit je nu?

Ff een update vanaf mijn kant ?? 
Ik snap mijn lichaam niet meer.. Ik ben dus tot nu toe geen een keer ongesteld geworden en nu opeens 1,5 dag a 2 dagen na stoppen provera gewoon goed ongesteld... Maar ik vindt dit zo bizar snel na laatste pil provera dat ik dus nu twijfel of dat ik nu misschien toch late eiersprong heb gehad en dus ongesteld ben geworden daardoor ipv provera? ?‍♀️ Of gebeurt dit wel eens vaker? (bij mij is alleen zo'n groot contrast opeens tussen 2 keer helemaal niks 10 dagen wachten en nu opeens zo snel ?) dus ik zit vandaag op CD2...
Ik ben iig blij dat er iets gebeurd is want betekend toch dat ik bms heb opgebouwd en dus die 5mg toch iets voor me gedaan heeft en hopelijk is die 7,5mg straks genoeg!!?? (durf bijna niet meer te hopen ivm de teleurstelling als dit weer niet werkt..)
Liefs lau

Welkom voor alle nieuwe dames? 
@wilkindje wat fijn dat je zwangerschal goed verloopt en gefeliciteerd een jongetje, wat leuk!? Ik snap wel dat je je niet zo bezig hebt gehouden met het forum.
@lauwing wat apart, ik heb in het jaar dat ik bezig ben met tabletten ook al zulke onverklaarbare gekke dingen meegemaakt. Er was soms ik geen pijl op te trekken. Fijn dat je in ieder geval nu ongesteld bent geworden en morgen kunt beginnen met letrozol, ik hoop zo dat 7,5 mg meer succes gaat zijn. 

@juliato hoe gaat het met jou? 
Wat ik ineens bij mezelf merk is dat mijn haar extreem dun en breekbaar aan het worden is, ik heb er al zeker 15cm af moeten laten knippen het laatste half jaar. Ik heb gebeld en ze geven alleen als advies vitamine B bij te slikken ?‍♀️ Ik had gister trouwens op CD15 een smiley en mijn vriend is toch thuis dus we maken alsnog kans deze maand☘️

Hi dames,    
Gisteren heb ik de laatste pil genomen van mijn provera kuur om mijn menstruatie op te wekken zodat ik op de derde cyclusdag kan beginnen met letrozol. Nu begon gisteren het bloed verlies al. Eerst bruin toen rood en toen stopte het zo goed als. Vanmorgen was het eerst best heftig (ook weer eerst bruin en toen helderrood) maar nu is het weer zo goed als over.. wel komt er af en toe een beetje met stolsels, maar weinig.   Ik begin nu een beetje te twijfelen of dit al de menstruatie is of niet en dus morgen moet beginnen met de letrozol. Alle symptomen zijn wel aanwezig. Heeft iemand hier ervaring mee?  
@Lauwing als ik jou verhaal zo lees is dat provera eigenlijk maar raar spul! Ik denk dat ik morgen gewoon begin met de eerste ronde letrozol wat betekend dat we gelijk lopen! ? het zou idd fijn zijn als jou menstruatie nu gewoon is gekomen van een eisprong zodat de letrozol toch wat doet! Duimen voor deze maand!

@XxLara spannend! Erg fijn dat je vriend toch thuis is? lekker aan de slag en duimen dat je over twee weken een positieve test hebt!!

Liefs

Terug
Bovenaan