@SofiaaB gefeliciteerd! Wat fijn dat het zonder de medicatie kon! Ik had dat ook liever gewild, maar dan gaat het allemaal wel heel lang duren. Geniet van je zwangerschap!
@Babygirlmom, wat rot! 🙁 Denk je dat jouw cyclus anders was deze keer? Hoop op een betere volgende ronde! Dikke knuffel!
@Wilkindje, spannend! Ik duim ook nog steeds voor jou! Houd ons op de hoogte 🙂
Ik vermoed dat ik rond 7 oktober mijn nod heb en ben rustig aan het afwachten. Ik heb gelukkig veel dingen om mezelf mee af te leiden, helaas niet altijd leuke dingen. Maar ik ben met een nieuwe baan bezig en daar gaat het heel goed. Ik heb woensdag as al mijn tweede sollicitatiegesprek (na 1 telefonische screening en 1 eerste sollicitatiegesprek), dus dat is spannend. Dat is het leuke nieuws! 😉 Maar mijn man is helaas ziek en heeft gordelroos. Zo zielig om hem zo veel pijn zien leiden. Zenuwpijn lijkt me echt verschrikkelijk. Hij slaapt slecht en daardoor ik ook. Ik ben al goed voor hem aan het zorgen. 🙂 Maar dus nog meer afleiding. Maar ik lees wel heerlijk hier mee 🙂 Ik hoop dat iedereen snel zwanger is! Ik ga voor ons duimen! Fijne dag nog!