PCOS, Letrozol

Hè babygirlmom wat kut weer.. hebben ze dan wel op de 16de een groot ei gezien of was dat niet het folikkelvocht ofzo wat te zien is als de eisprong heeft plaatsgevonden, dat klinkt nu logischer.. maar neem toch aan dat die mensen daar dat toch zouden weten.. hier nog niks geen druppeltje bloed of verkleuring terwijl ik dat vorige maand wel had, we wachten rustig af nu ☺️ Zou echt wel hard aankomen als ik ongesteld word maarja even verdrietig en dan weer door, nog een klein beetje hoop..
 
@SofiaaB gefeliciteerd! Wat fijn dat het zonder de medicatie kon! Ik had dat ook liever gewild, maar dan gaat het allemaal wel heel lang duren. Geniet van je zwangerschap!
@Babygirlmom, wat rot! :( Denk je dat jouw cyclus anders was deze keer? Hoop op een betere volgende ronde! Dikke knuffel!
@Wilkindje, spannend! Ik duim ook nog steeds voor jou! Houd ons op de hoogte :)
Ik vermoed dat ik rond 7 oktober mijn nod heb en ben rustig aan het afwachten. Ik heb gelukkig veel dingen om mezelf mee af te leiden, helaas niet altijd leuke dingen. Maar ik ben met een nieuwe baan bezig en daar gaat het heel goed. Ik heb woensdag as al mijn tweede sollicitatiegesprek (na 1 telefonische screening en 1 eerste sollicitatiegesprek), dus dat is spannend. Dat is het leuke nieuws! ;) Maar mijn man is helaas ziek en heeft gordelroos. Zo zielig om hem zo veel pijn zien leiden. Zenuwpijn lijkt me echt verschrikkelijk. Hij slaapt slecht en daardoor ik ook. Ik ben al goed voor hem aan het zorgen. :) Maar dus nog meer afleiding. Maar ik lees wel heerlijk hier mee :) Ik hoop dat iedereen snel zwanger is! Ik ga voor ons duimen! Fijne dag nog!
 
 Ik heb vandaag nog even het ziekenhuis kunnen bellen Je hoeft niet altijd exact 14 dagen na je eisprong je menstruatie te krijgen, het kan soms wel eens een paar dagen schelen zoals bij mij nu dus. mijn eisprong was wel rond 16 september, maar heeft dit keer niet tot bevruchting geleid. De volgende ronde moeten we zonder hulp van het ziekenhuis doen omdat ik dan nog op vakantie ben de ovulatietesten gaan mee.  minder fijn dat ik nu in mijn vakantie ongesteld ben, maar wel lekker dat ik nu m&m's zit te vreten op de bank?. snoepie Spannend wat betreft een nieuwe job geeft idd afleiding.  wilkindje nog heel even spannend. Ik duim voor jullie lady's ?
 
Hey allemaal, gister of vandaag mijn nod, gister over de dag een aantal keer bruinverlies is nu nogsteeds niet veel, net een test gedaan helaas Omo wit dus hoop dat het vandaag dan doorzet dan kan ik door naar de volgende ronde ? wel balen maar wil nu dan ook wel echt bloed zien ? 
 
Internet maakt het niet beter ? als het nou toch nog een innestelingsbloeding is van een late innesteling.. schijnbaar kan dat en ik weet dat met bloedprikken mijn hcg op 2 zat dan kan ik dat nu natuurlijk nog niet zien op een early test of een gewone ? ik ga maar afwachten hoe het zich ontwikkeld, is nog bruin en gister bij ontlasting was het wat licht roze maar net bij ontlasting gewoon normaal met wat bruin erdoorheen.. wauw vieze dingen komen erbij kijken ?
 
wilkindje  wat spannend, maar wel irritant als de test nog negatief is, en het het nog lijkt op innesteling, hoop dat het lukt wanneer ga je opnieuw testen?
 
Lijkt nu toch door te zetten helaas ? morgen zal het wel echt vloeien en die maar als dag 1 rekenen voor letrozol berekening. Heel kut maar snel naar een nieuwe kans en hopelijk snel zwanger.
 
balen wilkindje, zo begon het bij mij dus ook, dan heb je toch nog hoop op late innesteling. We gaan samen op naar een nieuwe ronde dan? Welke cyclus dagen slik je letrozol? Ik van dag 3 t/m dag 7 Clomid.  
 
Terug
Bovenaan