PCOS, Letrozol

@heefteenwens, als je voor 18.00 ongesteld word is die dag CD1 is het na 18.00 moet je de volgende dag als CD1 rekenen. Je start dus morgen met letrozol aangezien je voor 18.00 ongesteld bent geworden is morgen CD3. Of je het in de avond of ochtend neemt maakt niet zoveel uit. Ik deed het altijd in de ochtend maar veel doen het ook in de avond zodat ze minder last hebben van de bijwerkingen. Dit verschilt ook echt weer pp. Ik had bv alleen last van vermoeidheid. Succes in ieder geval! ☘️ 
@nientje dan ben je de vorige x vrij vlot zwanger geraakt. Het is altijd weer spannend maar je weet in ieder geval dat het al eerder gelukt is. Succes bij je afspraak.

@Xxlara 
ja klopt. De eerste ronde van de 5 mg. Ja dat is zo. Vind het wel weer spannend allemaal. Hoe en wat. Of ik gelijk weer zou mogen beginnen. 

nientje 

@heefteenwens @nientjeee voor jullie allebei spannend, heel veel succes beide ☘️ 

@lilo @juliato ik hoop nog eens van jullie te horen, ik snap dat jullie nu helemaal happy en blij zijn, maar ik mis jullie wel hoor! Ben ook zo benieuwd hoe het met jullie gaat 

Hee meiden ff update vanaf mijn kant!!
Vandaag op CD10 echo gehad met 7,5mg..
Ik heb nu 4 eitjes van 11mm en 2 van 10mm en nog 2 van 8mm.. Je snapt het al totaal. Niet gewenst dit.. Gyn was echt beetje van slag.. Hij zei nou die 7,5mg doet iig wel. Iets nu ?... Merkte wel dat dit wel een dingetje was.. Nu over 3 dagen weer terug.. En dan kijken of alles doorgroeit of maar een paar of niks (is niet de eerste x dat er eitjes van 10mm verdwijnen bij mij..)
Hebben jullie ooit zo iets gelezen op dit forum want ik sla er totaal niet op aan en merkte dat de gyn ook beetje verbaasd was.. Hij heeft ook mijn eierstokken opgemeten om te monitoren of dat die nu niet te groot worden...
@lisetsb gefeliciteerd wat een super nieuws weer ?? de positieve testen is afgelopen maanden wel gestegen!!
@m'etje welkom en wat heftige tijd heb je gehad!! Snap dat best spannend is zonder controles enz maar hoop dat je snel weer zwanger ben en blijf!! ?
@rshaa Hee meis het is ff stil!! Heb je nog een eiersprong gehad? Hoop het wel ?
@heefteenwens en is je menstruatie nog doorgekomen? Ik heb ook tot 2 x toe geen menstruatie gehad dus daar moet je ook niet van schrikken!! Hopelijk ben je al gestart aan je medicatie / eerste ronde!!
@williep jij zit vandaag ook op CD10 toch? Maar geen echo's kon ik me herinneren? Dus vanaf vandaag gestart met ovulatie testen?
@xxlara hoe is het verder met jouw bijna beginnen met spuiten? Of nog in afwachting van laatste ronde letrozol?
En hoe is verder met de andere meiden?
Zijn er zoveel!! Dus sorry als ik iemand vergeet!

Liefs lau 

@rshaa @xxlara nou ik heb mijn antwoord al. Op mijn bericht zo raar.. Jullie berichten stuk of 7 kwamen pas tevoorschijn nadat ik mijn bericht geplaats had ?? heel Apart!!
@xxlara wel fijn dat je deze ronde niet zo mee bezig ben wie weet gebeurt het nu gewoon!! Toch een een extra kans dus ik ga voor je duimen ???
@rshaa wat vervelend om te horen dat je geen positieve test heb gekregen.. Ik hoop. Dat je toch een eiersprong heb gehad en indd je HG piek gemist heb!! Toch wel vruchtbaar slijm gehad dus er is hoop!! Moet je nu menstruatie afwachten of mag je misschien bloed laten prikken?
@nientje welkom!! En hopelijk werkt het bij jouw net zo goed als bij je eerste kindje ??
Liefs lau

Wat een updates opeens! Hoop dat ik goed genoeg bijgelezen heb :) 
@Heefteenwens en @nientje: spannend! Succes allebei! En @Nientje, hopelijk gaat het voor jou nu weer zo voorspoedig!
@Lara: fijn dat je het ook deze maand weer meer kan loslaten! Ik vind het knap dat dat jou zo goed lukt. Wie weet brengt dat deze ronde geluk, juist omdat je er relaxter in staat. En anders mag je over 1 of 2 weken al starten met het spuiten toch? Hoe werkt dat? Is dat ook vanaf cyclusdag 3? 
@Lau: pffff, wat een gedoe zeg! Fijn dat er nu wel eitjes groeien, maar dit is inderdaad ook niet wat je wil. Ik kan me herinneren dat ik wel iets gelezen had van iemand (was dat Julia?) dat ze op 7,5 opeens te veel eitjes kreeg. Ze is de ronde daarna op een combi gezet van 3x 5 en 2x 7,5 volgens mij. Weet niet precies wat daar was uitgekomen hoor. Maar het komt vaker voor. Geef je ons een update als je de echo weer gehad hebt?
Hier op CD20 eindelijk goed nieuws! Ik had de hoop al opgegeven, ook omdat ik gisteren totaal geen vruchtbaar slijm meer had. Maar vanmorgen toch opeens een vaste smiley! Ik vond het zo onverwacht dat ik voor de zekerheid nog een keer met een dipstick getest heb, en dat is ook echt een positieve test. Dus waarschijnlijk krijg ik toch op de valreep nog een eisprong. Zo fijn! Maar wel iets om met de gyn te overleggen denk ik, want vorige ronde was de eisprong op CD17. Nu waarschijnlijk op CD21. Het lijkt me niet handig als dit iedere cyclus 4 dagen langer gaat duren. Maar hey, dat is een zorg voor de volgende ronde. Voor nu ben ik even heel blij en gaan we vanavond die piek weer even goed benutten :) 

Nientjeee: Succes vandaag! 

Lauwing: Ik heb er geen ervaring mee. Maar wat veel groeiende eitjes. Hopelijk blijven er een paar goeie zitten. 

Rshaa: hoeveel mg slik jij? 

Kan het kloppen dat bij de meeste mensen die 5mg slikken er resultaat is? 

Terug
Bovenaan