Hoi allemaal,
Het is vanuit mij ook alweer een tijdje stil geweest, dus hier weer even een update. Ik ben morgen 27 weken zwanger. Dus dan begin ik alweer in het derde trimester. Het gaat zo enorm snel ?. Voor zover ik weet gaat alles met de baby helemaal goed. Ik voel hem flink schoppen ondertussen, ook al zit mijn placenta aan de voorkant dit keer. Met mijzelf gaat het ook best wel goed. Alleen de vermoeidheid is bij me gebleven en ik heb helaas best wel last van bekkenpijn, maar dat is het allemaal heel erg waard.
Ik heb netjes bijgelezen en wat zijn er veel dames bijgekomen de laatste tijd. Op iedereen reageren lukt mij inderdaad ook niet meer, maar natuurlijk hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel mag uitkomen.
@Lara, wat fijn dat je deze ronde uiteindelijk toch nog een kans hebt. Ik ben weer hard voor je aan het duimen. En mocht het em deze ronde ook niet worden dan hoop ik ook gewoon heel hard met je mee dat injecties jou wel gaan helpen ??. Vind het heel lief dat je aan Julia en mij denkt en ik denk ook zeker vaak aan jou. Vind het stiekem elke keer spannend als ik bij ga lezen omdat ik hoop dat ik miss een positieve test van jou voorbij zie komen.
@Lau, ik geloof dat @Bloemetjeindeknop degene was die met 5mg geen eitjes had en dan met 7,5mg (kan ook 2,5mg en 5mg geweest zijn) juist veel te veel. Net als bij jou dus ongeveer. Bij haar hadden ze toen één ronde om de dag 5mg en de andere dag 7,5mg geprobeerd. Maar dat had uiteindelijk ook niet het gewenste effect. Dus toen mocht ze overstappen op injecties. Ik hoop voor je dat er nu uiteindelijk maar 1 of 2 eitjes bij je doorgroeien, want jeetje wat zijn het er veel zeg.
@Julia, ook echt heel fijn om weer wat van jou te lezen. Ik had in week 10 precies het hoogtepunt (of eerder dieptepunt) van de misselijkheid. Lijkt nu alweer heel lang geleden ?. Ben heel blij voor je dat het voor jou nu iig weer wat minder wordt. En wat heerlijk die goede echo's. Als je misselijkheid nou snel helemaal wegtrekt kun je helemaal genieten. Hebben jullie het al aan je dochtertje verteld? Of wachten jullie nog even?
@Wilkindje, het is alweer een tijdje terug dat je het schreef, maar ik las dat je ook zwanger bent van een zoontje. Gefeliciteerd! ? En natuurlijk heerlijk dat de uitslag van de NIPT ook gewoon goed was. Ben je onderhand al toe aan de 20 weken echo? Ik hoop dat ook daar alles er helemaal goed uitziet. En vroeg me natuurlijk af of je al een beetje een buikje hebt? ?