PCOS, Letrozol

@WillieP ik gebruik gewoon altijd de normale (roze) ovulatietesten van clear blue. Smiley of rondje.
@Sil ik ga inderdaad over een week of twee starten met spuiten. Wat frustrerend dat er niks groeit. Hoeveel eenheden spuit je? Ik start op 75...heel benieuwd hoe het gaat zijn. 

Hoi meiden, 
gisteren in het ziekenhuis zei de gynaecoloog dat ik een eisprong heb gehad. En al dik baarmoederslijmvlies. Wanneer zouden jullie testen? Misschien raak. Anders starten met 5 mg letrozol als ik ongesteld wordt 
nientje 

@Lara spannend dan over 2 weken! Hopelijk is het niet nodig en heb je een positieve test! Ik ben gestart op 37.5 en mocht sinds zaterdag ophogen naar 1 hoger maar ben zelf naar 50 gegaan! Maar hierbij dus nog niet echt heel veel gegroeid! Ze starten laag bij mij aangezien ik snel veel groeiende eitjes heb! Nu gaan ze vrijdag weer kijken of we weer wat moeten ophogen maar heb ook steeds n andere gyn en die denken er ook weer iedere keer anders over. Voel me op dit moment ook wel echt n nummertje hoor in dit ziekenhuis! 

@heefteenwens, oké. Ja zo iets zat ik ook te denken. Heb ook sinds gisteren wat last van puistjes maar ook wat wit slijm bij afvegen. Of komt misschien m'n menstruatie binnenkort 
nientje 

Hey meiden,
sorry dat er radiostilte was vanaf mijn kant maar ik heb me zo beroerd gevoeld afgelopen weken dat mijn dagen bestonden uit werken, dochter en slapen haha vandaar...
Het zijn voor mij nu teveel dames om iedereen hier aan te spreken maar wil toch even zeggen dat jullie een mooi clubje meiden hebben waar je veel steun aan hebt! Fijn om te zien dat dat gewoon door gaat! Succes allemaal en houd hoop?
Hier inmiddels 10 weken zwanger en zoals ik net al schreef behoorlijk misselijk geweest, het wordt nu gelukkig wat minder! Heb inmiddels al 2 echo's gehad en beide zagen er goed uit en zagen we weer een mini disco lichtje knipperen! Toch mooi als je dat hartje ziet ook zo een echo ? Volgende week alweer de termijn echo en ben ik bijna 3 maanden zwanger.. voor nu ben ik steeds op 30 maart uitgerekend, zit dan 2 jaar en 1 maand tussen mijn dochter en de baby
@Lara je zit weer in je wacht weken zie ik, zo spannend het zou echt een groot cadeau zijn als je laatste ronde letrozol gewerkt heeft... ik ga weer keihard duimen voor je draaien! Ik gun het je zooo ontzettend!! Hoe gaat het verder met je? Trek je het allemaal nog? Kijk je op tegen spuiten nu het steeds dichterbij komt of ben je er wel klaar voor? 

@Sil fijn dat je eindelijk gestart bent maar balen dat er nog niet veel gebeurd.. het is natuurlijk ook echt weer even zoeken naar de juiste hoeveelheid, heel veel succes komende tijd Meis, dat ook jou droom maar snel in vervulling mag komen ?

Hoi allemaal, 
Het is vanuit mij ook alweer een tijdje stil geweest, dus hier weer even een update. Ik ben morgen 27 weken zwanger. Dus dan begin ik alweer in het derde trimester. Het gaat zo enorm snel ?. Voor zover ik weet gaat alles met de baby helemaal goed. Ik voel hem flink schoppen ondertussen, ook al zit mijn placenta aan de voorkant dit keer. Met mijzelf gaat het ook best wel goed. Alleen de vermoeidheid is bij me gebleven en ik heb helaas best wel last van bekkenpijn, maar dat is het allemaal heel erg waard.
Ik heb netjes bijgelezen en wat zijn er veel dames bijgekomen de laatste tijd. Op iedereen reageren lukt mij inderdaad ook niet meer, maar natuurlijk hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel mag uitkomen. 
@Lara, wat fijn dat je deze ronde uiteindelijk toch nog een kans hebt. Ik ben weer hard voor je aan het duimen. En mocht het em deze ronde ook niet worden dan hoop ik ook gewoon heel hard met je mee dat injecties jou wel gaan helpen ??. Vind het heel lief dat je aan Julia en mij denkt en ik denk ook zeker vaak aan jou. Vind het stiekem elke keer spannend als ik bij ga lezen omdat ik hoop dat ik miss een positieve test van jou voorbij zie komen. 
@Lau, ik geloof dat @Bloemetjeindeknop degene was die met 5mg geen eitjes had en dan met 7,5mg (kan ook 2,5mg en 5mg geweest zijn) juist veel te veel. Net als bij jou dus ongeveer. Bij haar hadden ze toen één ronde om de dag 5mg en de andere dag 7,5mg geprobeerd. Maar dat had uiteindelijk ook niet het gewenste effect. Dus toen mocht ze overstappen op injecties. Ik hoop voor je dat er nu uiteindelijk maar 1 of 2 eitjes bij je doorgroeien, want jeetje wat zijn het er veel zeg.
@Julia, ook echt heel fijn om weer wat van jou te lezen. Ik had in week 10 precies het hoogtepunt (of eerder dieptepunt) van de misselijkheid. Lijkt nu alweer heel lang geleden ?. Ben heel blij voor je dat het voor jou nu iig weer wat minder wordt. En wat heerlijk die goede echo's. Als je misselijkheid nou snel helemaal wegtrekt kun je helemaal genieten. Hebben jullie het al aan je dochtertje verteld? Of wachten jullie nog even? 
@Wilkindje, het is alweer een tijdje terug dat je het schreef, maar ik las dat je ook zwanger bent van een zoontje. Gefeliciteerd! ? En natuurlijk heerlijk dat de uitslag van de NIPT ook gewoon goed was. Ben je onderhand al toe aan de 20 weken echo? Ik hoop dat ook daar alles er helemaal goed uitziet. En vroeg me natuurlijk af of je al een beetje een buikje hebt? ?

@juliato ik hoop dat de misselijkheid snel weg zakt. Willen jullie weten of het een jongen of meisje word? En heb je al een idee haha. Leuk om in ieder geval nog wat van jou en @lilo te horen. Ik kijk wel soort van "uit" naar het spuiten. Ik ben er vrij relaxt onder alhoewel ik het nu wel lang vind duren en er dan toch een soort van angst komt of het überhaupt ooit wel gaat lukken. We blijven gewoon hoop houden.
@lilo jeetje....27 weken alweer, wat gaat dat ontzettend hard zeg. Ik vind het wel echt heem euk om  ook jou eens in de zoveel tijd te horen op het forum. Ik wil natuurlijk maar al te graag een keer positief nieuws delen en hoop dat jullie dit dan lezen haha. Ik ga duimen dat het dit jaar nog zover is. ☘️ 

Terug
Bovenaan