Haii allemaal! Wat een leven in de brouwerij zeg haha.
@Lauwing wat frustrerend zeg! Maar ik weet dat een vriendin van mij hetzelfde had op CD10. Drie dagen later zat er 1 joekel van 19mm en 3 van 14mm (wel met clomid). Normaal mag je dan niet door, maar omdat dit haar laatste poging was met tabletten toch door en het was raak die ronde! Nu een prachtig kereltje van alweer een jaar. Dus geef de hoop nog niet op! Yes vandaag CD10 en begonnen met de paarse Clearblue testen. Idd geen echo's voor mij, wat ik toch wel een beetje frustrerend vind. Ik zou wel graag willen weten wat er down under gebeurd! Vandaag een leeg rondje dus op naar morgen haha.
@rshaa ahh wat fijn! Idd flink gezellig maken vanavond en gewoon niet nadenken over de volgende ronde. Wie weet komt die ronde er wel helemaal niet! ?
@nientje welkom en idd hopelijk deze keer met zo snel als de vorige keer!
@heefteenwens geen idee of het alleen met 5mg werkt. Ik heb ook genoeg verhalen gelezen dat het met 2,5mg lukt, maar ook verhalen dat het helemaal niet lukt. Het is afhankelijk van zoveel factoren uiteindelijk! Ik neem mezelf voor dat het hoe dan ook gaat lukken🙂!
@iedereen die nu bezig is of op het wachtbankje zit: heeel veel succes!? ik duim voor iedereen dat het deze ronde mag lukken! ?