PCOS, Letrozol

Haii allemaal! Wat een leven in de brouwerij zeg haha. 

@Lauwing wat frustrerend zeg! Maar ik weet dat een vriendin van mij hetzelfde had op CD10. Drie dagen later zat er 1 joekel van 19mm en 3 van 14mm (wel met clomid). Normaal mag je dan niet door, maar omdat dit haar laatste poging was met tabletten toch door en het was raak die ronde! Nu een prachtig kereltje van alweer een jaar. Dus geef de hoop nog niet op! Yes vandaag CD10 en begonnen met de paarse Clearblue testen. Idd geen echo's voor mij, wat ik toch wel een beetje frustrerend vind. Ik zou wel graag willen weten wat er down under gebeurd! Vandaag een leeg rondje dus op naar morgen haha.
@rshaa ahh wat fijn! Idd flink gezellig maken vanavond en gewoon niet nadenken over de volgende ronde. Wie weet komt die ronde er wel helemaal niet! ?
@nientje welkom en idd hopelijk deze keer met zo snel als de vorige keer! 

@heefteenwens geen idee of het alleen met 5mg werkt. Ik heb ook genoeg verhalen gelezen dat het met 2,5mg lukt, maar ook verhalen dat het helemaal niet lukt. Het is afhankelijk van zoveel factoren uiteindelijk! Ik neem mezelf voor dat het hoe dan ook gaat lukken:)

@iedereen die nu bezig is of op het wachtbankje zit: heeel veel succes!? ik duim voor iedereen dat het deze ronde mag lukken! ?

Hoi meiden, 
nou vandaag was het dan eindelijk zo ver. Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. 
alles zag er goed uit. Het leek zelfs of ik een eisprong heb gehad. Nu even afwachten. Als ik ongesteld wordt dan ga ik beginnen met 5 mg letrozol net als de vorige keer. Spannend. 

Nientje 

@nientje spannend! Wie weet is het al wel raak en anders is het fijn dat je de pilletjes al in huis hebt en gewoon lekker kunt beginnen!

@nientje fijn dat je weer kan starten met 5mg. Hopelijk komt jullie 2e wens snel in vervulling.
@rshaa ik mag inderdaad over een week of 2 starten met spuiten. Ik zit vandaag op CD24. Je begint ook op CD3 met spuiten. Spannend wat het gaan doen, misschien ook wel weer zoekende naar de juiste eenheden die je moet spuiten. Wat betreft het loslaten, ik heb daar ook echt heel veel moeite mee gehad maar heb toen tegen mezelf gezegd dat niet alles moet draaien om zwanger worden en dat er meer dan dat is...dat helpt me vaak wel! 

@WillieP  ja ben benieuwd. Spannend. Of het zo is of andere wanneer de menstruatie zich aan dient. Had al wel vrij dik baarmoederslijmvlies. 

@Xxlara,  ja afwachten hoe het gaat lopen. 1 ronde onder controle bij het ziekenhuis. 

Nientje 

Hi Allemaal!
Gebruikt iemand ook de paarse ovulatietesten van Clearblue? Ben gisteren begonnen en heb vandaag al knipperende smiley. Dat zou natuurlijk prima kunnen, maar heb eerder met deze testen nog nooit een stilstaande gehad (überhaupt nog nooit een positieve ovulatietest gehad). Is het een beetje een fijne test?
Liefs

Hoi allemaal,
Weer even een berichtje van mijn kant. Ik zit zojuist op CD23 en ben deze ronde begonnen met injecties. Geen letrozol meer voor mij, dus eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis. Maar vind het toch fijn hier! Bij mijn eerste echo op CD10 was er 1 eitje van 10mm en nog meerdere die wat kleiner waren en nu vandaag op CD23 1 van 11 a 12 mm. Niet veel gebeurd dus.. er was hier nog iemand die nu bezig is met injecties toch? Weet even niet meer wie dit nu was? vroeg me af hoe dit bij jou was? Duurde dit ook zo lang? 

Terug
Bovenaan