PCOS, Letrozol

@tesswaters ik zou als ik jou was nog even afwachten. Ik vorige week vrijdag laatste provera geslikt en kreeg gisteren bloeding. Dus het kan best wel even duren. Max 10 dagen volgens mij, zou anders even bellen als het dan nog niet is gekomen. Ik kan morgen dus met Letrozol beginnen. 

@Xxlara valt echt alles mee vond ik! Eerste keer is een beetje gek maar daarna gaat het vanzelf. Ik heb ook die app gedownload en dan zie je in een filmpje stap voor stap weer wat moet je doen. En je kan in een soort notitieblok/dagboek alles bij houden (hoeveel er nog in zit en waar je per dag hebt geprikt bijv.)is wel handig! Ik haal het inderdaad even van te voren uit de koelkast. Heb ook ovaleap trouwens en ovitrelle voor de eisprong. Hoop dat dit traject voor ons succesvol gaat zijn?? 
fijn weekend! 

Hee allemaal!

even een korte update van mijn kant. De letrozol lijkt zijn werk te hebben gedaan want ik had woensdag voor het eerst sinds dat ik gestopt ben met de nuvaring een positieve ovulatietest! Donderdagmiddag de hele middag krampen en buikpijn gehad dus ik denk dat ik zelfs mijn sprong gevoeld heb op CD 13. En nu maar duimen en afwachten de komen de twee weken! Hoe gaat het met jullie? 

liefs

WillieP: fijn dat de Letrozol het werk doet wat hij moet doen. Nu duimen dat het gelukt is! 
Ik heb gister mijn laatste tablet Letrozol gehad. Zelf heb ik hier geen klachten/bijwerkingen opgemerkt. Ik was wel flink vermoeid na het slikken van de provera. Vandaag CD 8. Vanaf welke dag beginnen jullie met het gebruiken van de ovulatie testen?
Volgens de berekening op basis van een cyclus van 28 dagen zou ik volgende week zaterdag CD15 de eisprong hebben. Maar ik heb geen flauw idee hoe lang mijn cyclus gaat duren. 

Hebben jullie tips? 

@heefteenwens: ik ben zelf op CD10 begonnen met de paarse clearblue. Die dag had ik een rondje, CD11 een knipperende smiley en CD12 een vaststaande('s ochtends). Vervolgens CD13 dus aan het einde van de middag echt wel eisprong gevoeld. Eigenlijk die hele dag wel last van mijn buik! Dus ik heb nu een cyclus van 27 dagen denk ik. 
succes!! 

@louisaa thnx voor je tips, hopelijk meer succes met het spuiten! ☘️ 
@heefteenwens ik deed altijd pas vanaf CD12 begonnen met ovulatietesten, maar ik weet inmiddels dat ik een smiley heb tussen CD15 en CD17 dus wist ik dat ik niet eerder hoefde te starten met testen. Omdat het de eerste x is zou ik zeggen start indd vanaf dag10, dan weet je zeker dat je hem niet kan missen.
@Williep jou cyclus zal nu inderdaad rond de 27-29 dagen zijn. 
Ik ben zo juist na 18.00 ongesteld geworden en telt dus CD1 morgen en zal ik dinsdag mijn eerste spuit zetten. Spannend maar kijk er gek genoeg ook wel weer naar uit. Hopelijk hiermee meer succes!  ☘️ 

@xxlara: heel spannend zeg! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er ook wel weer naar uitkijkt. Ik ga voor je duimen dat je hier meer succes mee hebt! ?

Bedankt voor jullie tips!  

Xxlara; succes met het spuiten! Vast heel spannend maar ook wetende dat je misschien weer een stapje dichter bij je wens bent! 

Terug
Bovenaan