Hee meiden,
Ik heb echt al heel lang niets geschreven hier. Het traject valt me zwaar. Ik ben super moe. Deze maand een jaar bezig en pas 1 poging gehad.. maar goed. Ik las ergens iets over dat 5mg Letrozol te weinig was en 7,5mg weer teveel. Ik heb het destijds gehad met 5mg Letrozol wat teveel was en 2,5 mg deed niets. Toen hebben we een ronde 2-1-2-1-2 pillen gedaan. En die deden weer niets. Dus toen zijn we over gegaan op spuiten.
De eerste ronde spuiten had ik na 5! weken spuiten 1 mooi eitje. Helaas ongesteld geworden. De 2e ronde heb ik 5 weken gespoten en toen groeide er niets. Na overleg mocht ik toch nog een keer een ronde spuiten en nu - op dit moment- zitten er iets van 7 eitjes (spuit vanaf 6/8 nu). Veel te veel natuurlijk. Maar omdat ik al zoveel cancels gehad heb, mag ik morgen naar het zkh en gaan ze wat eitjes weg prikken. (Reductie) Mijn wederhelft moet morgen produceren en de boel inleveren en dan wordt ik een paar uur later geinsemineerd. (Bertha 001 present ?) Soort IUI. Omdat de boel wat geïrriteerd zal zijn na de reductie, doen ze het zo dat ik dan verder geen gemeenschap meer hoef te hebben. En dan is t afwachten zoals gebruikelijk. Ik ben behoorlijk nerveus. Vooral bang dat het zeer gaat doen. De baarmoeder foto vond ik ook echt k.t. Maar goed, als we het zo niet doen dan is het weer een cancel.. En wat dan.. er is al gesproken over ivf. Maar ik wil me nu vooral focussen op deze ronde. Vanochtend om 7 uur de ovitrelle gezet. En nu rustig afwachten tot morgen. Wat een rollercoaster he meiden. We moeten er heel wat voor over hebben?.