PCOS, Letrozol

Ja flink kut ? ik slik het ook dag 3 tot 7 dit word de 2de ronde met letrozol 2,5mg maar nu zonder controles. Vanaf dag 12 maar om de dag gezellig doen of insemineren en ovulatietesten doen om me eisprong te zoeken en hopen dat het deze ronde ook zijn werk doet en daarna hopen dat het ook gelukt is ? wat een onzekerheid gaan we tegemoet maar hopelijk komt het allemaal goed en mag ik ook ooit een kindje dragen 
 
Wilkindje hoelang zijn jullie er nu mee bezig in totaliteit zowel voordat je het ziekenhuis in ging? Het gaat je echt wel lukken om ook een mooi mensje te kunnen dragen, heb geduld, en probeer het onderwerp "graag zwanger worden/ wil een kind" op een iets lager pitje te zetten en er iets minder mee bezig te zijn (al is dat heel heel lastig) 
Ik weet dat ik dat bij me eerste zwangerschap de laatste 4de keer clomid achter de rug had, (waar ik strontchaggerijnig van werd, 3kilo door aan kwam, en heel erg moe was) ik zei tegen me man als dit nu niet lukt dan wil ik het even laten rusten. Toen ik dat gezegt had toen was ik 3 weken daarna zwanger. 
Ik ga a.s donderdag op vakantie, maar ga vanaf dag 10 a 11 ovulatietesten omdat het eitje vorige keer met dag 12 al op springen stond, wij doen het dit keer ook zonder hulp vanuit het ziekenhuis, omdat we in het buitenland zitten. We wachten samen af, zitten in het zelfde schuitje, nieuwe ronde nieuwe kansen. ?
 
Nu precies een jaar geleden met de pil gestopt hoeveel rondes ik had weet ik niet maar heel wisselende cyclus: 71-53-41-24-36-36-18-23-28-31. In april verwijzing gehad, in juni onderzoeken en in juli pas uitslag. Toen provera wat niks deed en bleek een ei te hebben daarna die is toen de dag erna gesprong en nu dus september 1ste ronde met letrozol gestart... drama. Vandaag 1 jaar van de pil, 5 jaar met mijn man en de trouwdag van me ouders.. even te veel had zo mooi geweest, maar nu heb ik zoiets van ieder moment zou mooi zijn als het maar lukt ? maar een houden elkaar op de hoogte deze maand en we zien wel weer ☺️
 
Oh dat is wel heel wisselende cyclus idd, maar beter een cyclus dan geen cyclus (dat had ik).
Het komt goed meis heb vertrouwen, je zal zien dat we straks gelijk opgaan, net zoals nu?, ondanks deze domper wel gefeliciteerd met jullie 5jaar saam, en met je ouders! 
 
 
Jij mocht meteen toen je nu voor een 2e gaat weer langs komen in het ziekenhuis dan? Had je helemaal geen cyclus en geen pcos toch of jij wel? ? haal misschien mensen door elkaar. Ja ik had toen een korte cyclus ineens in maart ofzo en toen een positieve test op dag 21 ofzo ovulatietest en de dag erna begonnen met menstrueren. Dat vond de huisarts ook wel gek en toen mocht ik door, maar zoals je ziet duurde dat allemaal erg lang, nu hopen dat de letrozol nog iedere maand voor een cyclus met eisprong zorgt en uiteindelijk een zwangerschap, ik geef het nog niet op en laat geen kansen liggen. Ben wel bang though dat de letrozol het misschien niet doet deze maand maar dat weten we nog niet en gaan we niet teveel over na proberen te denken ☺️ Succes deze ronde en veel vakantieplezier, probeer het ook een beetje los te laten buiten de ovulatietesten 
 
Mijn dochter is van juli 2018, na me bevalling 1x spontaan een menstruatie gehad, vanaf 1januari 2019 gingen we aan de spiraal mijn man wilde geen 2de. Daar kwam hij in april 2019 op terug, april spiraal eruit 2maanden gewacht op menstruatie wat niet kwam, opnieuw terug naar de huisarts gegaan ik zei ga niet weg voordat ik doorverwijzing heb voor vruchtbaarheidscentrum. (Heb geen pcos geen ondergewicht of overgewicht, kerngezond op een paar nierstenen na?)  Eind juli kon ik daar terecht. 2x letrazol gehad (voor mij 2x waardeloos) nu 1x clomid gehad. Ik ga voor 3x is scheepsrecht met clomid, dit word 2 en daarna 3de keer is raak?. Miss als de 3de keer niet werkt voor je met letrazol kan je miss vragen naar clomid? (Maar voor die tijd lukt het vast.)
Dank je wel komt zeker goed. 
Jij ook succes, het komt echt goed. Tot spreeks. 
 
Hoi dames, 
 
Ik sluit me even aan in deze topic. Ik slik alleen clomid en geen letrozol. Op cyclusdag 15 (afgelopen donderdag) had ik een follikel van 19mm. Op zowel zaterdag cd17 als zondag cd 18 had ik positieve ovulatietesten. De nacht van zondag op maandag was deze weer negatief.
Maandag had ik een echo en bleek dat 't eitje dus inderdaad is gesprongen. Nu moet ik op 16 oktober een test doen maar ik wil kijken of ik zo'n early test kan doen, 6 dagen eerder. Dus de 10e
Ik ben zo erg benieuwd of 't gelukt is.. 
 
Welkom jacquelin.
Oh wat spannend voor je. Ik ga voor je duimen?.
Is dit eerste keer met clomid? Persoonlijk zou ik geen early test doen, maar op de dag dat je Nod Uitblijft testen. Beter voor je hormoon gehalte om te meten. Waiting.......
 
Terug
Bovenaan