PCOS, Letrozol

@Rshaa ik mocht meteen starten met letrozol 5 mg zonder menstruatie op te wekken, omdat er zo weinig was gebeurd, dus toen werd mijn CD21 ineens CD 3 van de volgende cyclus, ik heb morgen de eerste echo (CD17) dus ik ben benieuwd! 
Ik hoop inderdaad ook dat de reguliere zorg wel zo veel mogelijk door blijft gaan, en dat niet alles op pauze gezet wordt....

Wachten duurt lang als je op het wachtbankje zit! Moet nog wel een week wachten voor te testen! 

@bloem, hoe was jou echo vandaag? 

nientje 

Een week duurt lang dan inderdaad! 
Op de echo nu wel een follikel van 12-13 mm ongeveer, maar bms blijft wat dun, moet vrijdag nu terug om te kijken of het dan door zet, anders zal letrozol voor mij niet het goede middel zijn blijkbaar, dus ben benieuwd wat het anders wordt, ik verwacht injecties als ik het zo verder lees, dus we zullen zien! Ze lijken wel snel door te willen pakken, dus dat is wel fijn.

O spannend Bloem! 12-13mm kan nog wel alle kanten op. Ik hoop dat je vrijdag een mooi groot ei kunt zien. En dat je bms wat gegroeid is. En anders door naar een ander middel. Het is fijn dat ze zo snel doorpakken! 
Ik heb nog maar 1 grote follikel over. 18mm. Dus groen licht om de komende dagen los te gaan ;-) Mijn bms was 6,5. Dat bms mag nog wel wat dikker, maar de afgelopen 2 dagen is het verdubbeld, dus ik hoop dat die groei nog even doorzet voordat mijn eitje gaat springen. Maar daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen meer over te maken.
Al met al erg blij dat ik een ronde heb mee kunnen kijken. Nu hopen dat het deze maand weer raak is, en dat het nu wel goed blijft zitten :) 

@Rshaa 1 grote follikel is goed nieuws dan!! En als je bms in 2 dagen is verdubbeld zet dat zich hopelijk door inderdaad :) Spannend!

Ik heb net weer een echo gehad. De bsv was 7,5mm dus dat is goed. Rechter eierstok was 1 van 14mm te zien. Afgelopen maandag was deze 11mm. Er zit een groei in. Daarnaast nog 1 te zien van 10mm.
Aan de linkerkant niks meetbaars. 
vanaf vandaag moet ik om de dag langs komen zodat ze de eisprong kunnen vastleggen. 
Dat betekend dat ik as zaterdag langs moet komen maar ik moet dan ook werken. Hoe plannen jullie dit altijd met het werk? Ik kan namelijk niet zomaar van de groep af.

@heefteenwens: onhandig dat je zo veel terug moet komen! Wel fijn dat alles goed gegroeid is. Volgens mij gaan ze er vanaf 13 of 14mm vanuit dat het eitje gaat doorgroeien. Ik hoop het voor je!
Mijn ziekenhuis doet de echoo's 's ochtends vroeg dus ik kan het makkelijk voor mijn werk doen. Heb dus nergens last van. Maar kan me voorstellen dat het wel lastig is als het anders is. 

Ik doe deze ronde trouwens ook gewoon ovulatietesten. Sinds gisteren heb ik een knipperende smiley. Mag ook wel met een follikel van 18mm. Ben benieuwd hoe lang hij deze ronde blijft knipperen en hoe ver mijn follikel dus nog blijft doorgroeien. 

Dames op het wachtbankje: hebben jullie al nieuws. Lara: jij mag bijna testen toch? 

@RsHaa, oeee spannend voor je. Dat is mooi een follikel van 18mm.  ik zit op het wachtbankje. Duurt lang hahah. Heb geen ovulatie testen gebruikt dus weet niet helemaal wanneer m'n eisprong is geweest. De gynaecoloog dacht aan een cyclus rond de 30 dagen. Zou rond volgende week woensdag zijn. Zoo spannend. Vlagen van misselijkheid. Zou dat kunnen of is het gewoon spanning.
ervaringen met sencitest.? eerder een test doen? 

nientje 

Terug
Bovenaan