PCOS, Letrozol

@heefteenwens klinkt goed, het lijkt de goede kant op te gaan dan! Toen ik voor de metingen naar het ziekenhuis ging heb ik dit op het werk vertelt, ze wisten ook af van mijn miskraam en dat we in het ziekenhuis bezig zijn. Wel in de Coronatijd dus ik werk thuis, dan wel makkelijker te combineren. 
@rshaa jij hebt dan mooi je piek gevonden zoals het lijkt, fijn! 
@bloem succes morgen, hopelijk zit er weer groei in. 
@nientjee herkenbaar.. ik ben ook soms misselijk en voel wat steekjes af en toe. Maar kan ook zijn van de zenuwen misschien, en je denkt bij alles wat je voelt zou het?! Vorige keer had ik met Sensitest 1 dag voor nod getest, niks te zien. De dag erna met clearblue (test 6 dagen eerder) waar je een streepje moet zien, een licht streepje. En de volgende dag digitale clearblue 1-2 weken. Ik heb dus het idee dat die van Sensitest niet erg gevoelig zijn. Die was iets van een week later pas te zien. Ik wil eigenlijk wachten tot begin van volgende week met testen, als dat me lukt (a) Fingers crossed! ?

Ik hoop op goed nieuws voor jullie!! ?? 
Mijn piek helaas nog niet gevonden, ik wacht nog op een vaste smiley. Maar vermoed dat die snel gaat komen hoor. 

Ik heb vorige ronde getest met sensitest vroege tests (vanaf 6 dagen voor nod). Ik weet niet wannneer mijn eisprong was, maar ik denk dat ik +/- 11 dagen dpo getest heb. Ik had toen een heeeeeeel licht streepje binnen de tijd. Kruidvat 2 voor 5 euro (casettes) had een vergelijkbaar streepje. Ze werkten bij mij dus best goed. Toch denk ik niet dat ik nog een keer zo vroeg ga testen. De stress om zo'n extreem licht streepje (en het verdriet als je erachter komt dat het niet blijft zitten) vond ik heftiger dan de spanning van de wachtweken. Ik zou persoonlijk zo lang mogelijk wachten tot je nod. Dan is de kans op een duidelijke streep het grootst.

@M'etje, voor jou ook spannend. oké fijn om jou ervaring er van te horen. Bestel ze maar niet. Nog even geduld bij elkaar verzamelen om te wachten. Nog een week!? Heb wel van kruitvat 2v5 liggen. Maar wil nog wel een clearblue bestellen.
@Rshaa, ja idd ik wil toch maar proberen idd om zo lang mogelijk te wachten. Die test van kruitvat heb ik idd liggen.
nientje    

@heefteenwens om de dag is wel heftig, hopelijk is je ei snel groot. Wat betreft de echo's. Bij mij op het werk weten ze het en je krijgt vrij voor follikelmetingen. Echter probeer ik het wel altijd buiten werktijd te plannen maar niet altijd haalbaar. 

@rshaa je zal een deze dagen wel een vaste smiley hebben. Ik zit vandaag op 14 dagen na ovitrelle injectie. Ik had gister getest, misschien te vroeg ik weet het niet maar was Omo wit in ieder geval en kon zoals gewoonlijk weer eens geen geduld opbrengen? Verder nog geen menstruatie te bekennen dus nog even afwachten. Ik voel me en niet zwanger en ik voel me niet alsof ik ongesteld moet worden?‍♀️

Hee meiden, vanochtend best wat krampjes onderin mijn buik. En ik had de hcg stripjes van Sensitest nog liggen. Kon het niet laten en toen ik teste dacht ik dom want het kan nog helemaal niet.. Nu zie ik dit :O https://www.mupload.nl/img/17ago6lhlyf.jpeg
Pfoee heel spannend maar het is toch echt een licht streepje ??

M'etje: dat is geen heel licht streepje. Dat is een hele mooie al! Wat fijn!!!! Alvast een beetje gefeliciteerd!!! Ik hoop heel erg voor je dat alles goed gaat! Zo leuk!!!
En Lara: nog even spannend voor jou dus. Geen bloed is goed toch? Ik gun het jou ook enorm. Dus ik duim nog even voor je! 
Hier nog steeds een knipperende smiley. Ben benieuwd hoe groot mijn follikel gaat worden. Nog even en er past een hele baby in ?

Thanks, heel spannend. Heb net het ziekenhuis gebeld om te vragen of het kan zijn vanwege miskraam (6 aug) Maar ze zegt dat dat niet meer kan (het streepje). Er is hcg aanwezig in m'n lichaam op dit moment. Ik moet het weekend af wachten en kijken of het streepje oploopt ???
Jullie succes met wachten, duim mee!
@Rshaa dan zou hij toch elk moment moeten springen zou je denken?

Terug
Bovenaan