PCOS, Letrozol

Lieve meiden, 
Ik ben nieuw hier op het forum... deze week bij de gyn geweest. Wij zijn bijna 2 jaar bezig. Ik heb van mezelf wel eisprongen en dus ook menstruaties. Dat kunnen keurig 30-35 dagen zijn, maar ook 63..
De gyn kon er geen pcos van maken, geen typisch beeld, maar hormonaal was het wel aardig uit balans. Vandaag starten met Letrozol 2.5mg... ik hoop dat het meevalt met bijwerkingen..
In mijn omgeving worden alle vriendinnen gelijk of na 2 maanden zwanger. Er is wel een luisterend oor, maar niemand lijkt te begrijpen wat je voelt als je er echt even doorheen zit.. het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben...
Liefs..

@XxLara balen dat je ongesteld bent geworden, een cyclus van 27 is wel mooi. Ik duim met je mee voor de volgende ronde ? 
Welkom voor de nieuwe dames! Als je tijdens provera al een bloeding hebt gekregen mag je stoppen. Bij mij duurde het echter wel een week na de laatste voordat er bij mij een bloeding kwam. @steph-aniee begin jij ook met 2,5 Letrozol? Hebben jullie controles in het ziekenhuis? Ik had er in ieder geval geen bijwerkingen van. 

@bloem- vervelend dat er nog niet veel vooruitgang te zien is. Misschien gaat je dosis dan omhoog? Succes voor dinsdag 
@heefteenwens fijn dat je het met je collega's hebt kunnen delen. Dan hoef je er niks voor te bedenken als je tijdens werk een afspraak hebt. 

@lilo en Juliato heel veel succes nog met jullie zwangerschap! 

Thanks allemaal, het is nog moeilijk om blij te zijn. Het streepje is er zeker, maar omdat ik afgelopen twee rondes een miskraam heb gehad, ben ik erg onzeker. Die van clearblue gaf nu ook een streepje, nog niet heel donker. Maar hopelijk ergens de komende dagen wel ??

@m'etje ik start inderdaad met 2,5 mg letrozol zodra ik ongesteld wordt moet ik meteen de poli bellen dan plannen ze vast een afspraak in voor een echo en kan je met letrozol starten. Ik ben wel blij dat ze het met echo's doen want ik begreep dat ze in veel ziekenhuizen alleen bloedprikken maar dat geeft alleen een beeld als je eisprong al is geweest. 

ik heb wel veel buikpijn van de provera hadden jullie dat ook? Inderdaad ik hoorde dat je pas na de kuur provera ongesteld wordt maar toen ik googlede las ik ook verhalen dat mensen tijden provera kuur als ongesteld worden vandaar mn vraag hihi. Ik hoop dat mn menstruatie snel start want ben deze cyclus wel beu! En wil snel starten haha super ongeduldig hier.

is er ook een app van ouders van nu met een forum ? want vind her vervelend dat il steeds naar de site moet gaan. Ik vond alleen een app waar je kon invullen dat je al zwanger was of al een kind had maar niet met een kinderwens. 

liefs! 

Vanmorgen een echo gehad. 18mm! Super blij mee. Ik heb de afgelopen 2 dagen van 14mm naar 18mm. Zelf nooit verwacht. Dit weekend het maar extra gezellig maken thuis! Maandag mag ik mij opnieuw melden om te kijken of het eitje al gesprongen is of niet. #strippenkaartopdeecho's! ?
Welkom nieuwe dames! Van de provera had ik ook veel bijwerkingen. Letrozol minder last van. Succes in ieder geval!

@heefteenwens, dat is een mooi eitje. Dat had ik bij de laatste echo ook. Daarna geen echo meer gehad. Spannend. Deze week mijn nod. 

Nientje 

@heefteenwens wat fijn! Wat veel controles, maar je weet iig waar je aan toe bent! 

@nientjee spannend nog steeds, wanneer wil je gaan testen? 

X

@M'etje, ja nog steeds spannend. Weet niet helemaal wanneer m'n nod is. Denk zo rond woensdag, donderdag. Heb Geen ovulatie test gebruikt. 
wanneer zou jij testen.? Heb kruitvat 2v5 liggen. 

nientje 

Terug
Bovenaan