PCOS, Letrozol

Babygirlmom: Had meteen gevraagd voor clomid maar letrozol schijnt betere kansen te bieden en minder bijwerkingen, nu ook 2,5mg dus kan altijd nog een keer omhoog maar goed eerst dit weer even afwachten.
jacquelin: dit is nu je eerste echte ronde met clomid? Hoelang zijn jullie al aan het proberen? Wel spannend nu dan de komende 2 weken vind het wel heftig te horen dat je nu al druk maakt om een early test.. geduld meis vroeg of laat testen veranderd niks, bespaard je alleen een mogelijke teleurstelling als het op je nod alsnog “mis” gaat.. 
 
Wilkindje klopt dat hoorde ik ook met letrozol. Daarom 1x een week 2.5 mg geslikt. En had geen eitjes. Toen een dubbele dosis van 5mg 1 week. En toen had ik 4 eitjes mocht het ook niet doorgaan. Letrozol is idd minder bijwerkingen al merkte ik daar niet super veel verschil mee?
 
 
De 1e ronde clomid was 50 MG maar er groeide geen eitje. Nu is het inderdaad de 1e ronde 100 mg. 
 
Ja.. Ik weet dat ik me er niet druk om moet maken maar kan t niet helpen. Ik wil t liefst nu al testen maar dat gaat natuurlijk niet. Ik wacht rustig af.. 
 
Vandaag dag 3 in me cyclus en de eerste pil letrozol 2,5mg weer gepakt, nu tot dag 7 slikken en dan hopen dat ik met ovulatietesten snel een eisprong vind.. als ik die onzekerheid gehad heb is het weer 2 weken onzekerheid of het gelukt is maar vind de eerste nu wel het spannendste. Ik hoop echt dat ik gewoon weer een eisprong krijg en niet te laat in me cyclus ? wil geen maand meer weggooien.
 
@wilkindje ik snap dat het spannend is maar je zult aan je cyclus merken of het goed zit. Ik duim met je mee!
Hier hang ik nog steeds in mijn oude cyclus helaas. Vandaag gebeld door de arts. Bloedtest van gisteren laat zien dat ik geen eisprong heb gehad dus vandaar dat mijn menstruatie ook uit blijft. Nu morgen nog een echo om te kijken wat de stand van zaken is en als er geen bijzonderheden zijn gaan ze dam mijn menstruatie opwekken en mag ik volgende ronde 5 mg letrazol proberen. Van mij mag die nieuwe ronde wel komen! 
 
O gebruiker wat heftig ? ik hoop zo dat er nog een laat eitje aan het groeien is of dat je anders iig door kan. Had jij een cyclus voor je de diagnose kreeg of helemaal niet? Is wel flink balen dat het nu niks gedaan heeft ? ben er zo bang voor maar bij jou is het werkelijkheid, sterkte meid wees maar lief voor jezelf in deze onzekere tijd weer
 
@wilkindje dankjewel maar eigenlijk ervaar ik dit nu niet als heftig. Ik zag de afgelopen weken dat het niets deed dus het is juist wel fijn dat ze nu de medicatie aan passen. Hopelijk gaat het dan weer beter. Toen ik stopte. Et de pil in Jan 2017 was mijn cyclus wisselend. Toen mijn menstruatie drie maanden uit was gebleven ben ik naar de ha gegaan en eind die zomer begin ik met een traject met clomid. Dat traject is mij wel zwaar gevallen. Steeds gerommel met de dosering omdat het niet genoeg deed of later te veel. Het verbaasd mij dan ook niet dat ik in dit tweede traject met letrazol ook even moet zoeken. Maar ik heb een fantastisch zoontje en dat geeft mij ook het vertrouwen dat het uiteindelijk gaat werken. Datgezegd heb ik het er echt wel eens moeilijk mee maar vandaag gelukkig niet. Kom maar op met die nieuwe ronde en de nieuwe letrozol want dan heb ik hopelijk weer een nieuwe kans :)
Begrijp ik het goed dat dit jouw eerste traject is? 
 
Wij gaan voor ons eerste kindje als je dat bedoeld ja, nu een jaar van de pil en dit word dan ronde 2 met letrozol 2,5mg, erg spannend zonder controles maar zoals hier een paar berichten boven benoemd had ik wel een cyclus alleen heeeel erg onregelmatig ? heb wel pcos maar totaal geen klachten behalve de onregelmatige cyclus dan..
 
Terug
Bovenaan