PCOS, Letrozol

Jeetje Lau, wat heftig! Goed te horen dat ze er op tijd bij zijn, maar het zal wel even spannend zijn geweest. En de komende tijd nog wel even spannend blijven. Wat naar voor je :( Sterkte in ieder geval de komende tijd! 
In combinatie met dit traject en een nieuwe baan is dat wel even veel tegelijk... Gelukkig werkt je lijf dan wel mee deze keer! Misschien gedeien je eitjes goed in extreme omstandigheden? ;-) 
@M'etje: heb jij al meer nieuws uit het ziekenhuis? Kan me voorstellen dat wat extra monitoring fijn is. Ik duim voor je dat deze blijft plakken. 
@Heefteenwens: spannend! Kan nu ieder moment gebeuren! Mijn eitje is dus nog heel lang doorgegroeid na de echo waarop hij 18mm was. Dus het kan nog wel even duren hoor. Maar hopelijk is er woensdag een lege follikel te zien.
@Nientje: ook voor jou spannend! Nog een paar dagen wachten. Ben benieuwd! 

Ik heb nog geen overduidelijke eisprong in mijn temperatuur ontdekt. Was vorige maand ook pas na een paar dagen en toe was het raak, dus laten we hopen dat dit een goed teken is ;-) (en dat hij deze keer gewoon 40 weken blijft plakken ipv 4,5). Ik ga 17 oktober testen. En tot die tijd afleiding zoeken. Heb een heel plan bedacht om mezelf de komende 2 weken niet helemaal gek te maken, hopelijk gaat dat een beetje lukken :) 

@Rshaa, ja spannend. Woensdag of donderdag mijn nod. Net bij action geweest. Test mee genomen. Twijfel nog of ik morgen al zou testen of nog even wachten. 

nientje 

@nientje ohhh wat spannend!! Ik vindt dat je al heel geduldig ben met testen als woensdag of donderdag mogelijk je NOD is!! Ohhh ga voor je duimen ? nog meer positief nieuws hier op dit forum ?
@rshaa ohh ook spannend ik vindt dat temperaturen maar lastig want het schommelt mega bij mij (denk toch ook wel door het onregelmatig werken enz) kan je het normaal goed aflezen tot nu toe?  Ik hoop ook dat dit een voorteken is en het weer raak is en dat het dit keer wel blijft plakken ? vindt je het monitoren tot nu toe wel fijn?
@heefteenwens klinkt goed dat is een mooi groot ei! Welke CD zit je nu? Hopelijk springt hij binnenkort ??? 
Ik heb net mijn echo CD11 gehad... Die 2 eitjes die rechts zaten zijn gegroeid naar 15mm en 17mm dus dat is super fijn maar de linker eierstok besloot mee te doen met ook een van 17mm ? (waar eerst niks groter was dan 9mm) ik snap er niks meer van.. Ik lach er maar om ? en de gyn ook niet dus nu het verzoek om niet te proberen om zwanger te worden ?... En heb woensdag ochtend weer een echo met de hoop dat er 1 achtergebleven is.. Anders waarschijnlijk weer terug naar 5mg ?‍♀️ 
Ik kan er ergens wel een beetje om lachen.. Maar snap er niks meer van.. 
Liefs lau 

Oo nee! Wat een eigenwijze eierstokken heb je ??
Ik had vorige week maandag ook iets van 10 eitjes, maar die waren nog een stuk kleiner (tussen de 11 en 13). 2 dagen later was er nog maar 1 grote over. Dus het kan nog alle kanten op hoor. Ik hoop dat er woensdag 1 weg is :)
Ik ben een beetje een controlfreak, dus alle beetje monitoring vind ik fijn. Geeft me iets meer rust, zeker omdat niks bij mij 'normaal' lijkt te gaan. Ik stop deze ronde wel met temperaturen als ik een duidelijke stijging gehad heb (zeg ik nu ??). 

O wauw! Ik vind het heel interessant om jullie ervaringen te lezen. Ik moet zeggen dat ik het heel spannend vind allemaal. Ik moet nog 2 tabletten provera en dan hopen dat menstruatie snel doorkomt, zodat ik kan beginnen met letrozol. Wat een hel die provera ben niet te genieten de afgelopen dagen en kan sommige mensen die teveel in mn aura zitten wel iets aan doen? hadden jullie bijwerkingen van de letrozol? Ik merk wel dat ik mij wat beter kan neerleggen bij het idee dat het op deze manier moet en niet meer op de "spontane" manier. Maar toch ook wel heel spannend allemaal! 

ik lees met veel bewondering jullie verhalen heel veel succes allemaal!? 
liefs! 

@Lauwing, oeee dat zijn iets te veel mooie eitjes. Hopelijk blijft er 1 over. Spannend woensdag.
haha ja het is ook niet makkelijk hoor. Maar wil ook niet teleurgesteld worden als ik te vroeg test. Probeer tot woensdag te wachten met testen. Hopelijk positief. 
nientje 

@lauwing pittige tijd voor je. Sterkte met je vader ook! Bijzonder zo vroeg in je cyclus die grote eitjes.. zou balen zijn als je deze ronde niet mag proberen. Maar er is nog hoop, woensdag even afwachten dan! 

@heefteenwens wow groot zeg! Dan kan je er denk ik wel vanuit gaan dat hij woensdag gesproken is als je op controle komt. 

@nientjee knap hoor, het is bijna woensdag! 

@rshaa wat goed dat je een plan hebt voor zo veel mogelijk afleiding! Lekker ontspannen en hopen op goed nieuws binnenkort.

@steph-anie iedereen reageert er dus weer anders op want ik merkte er niet veel van. Hopelijk kan je snel met de letrozol starten en heb je daar niet te veel bijwerken van. 
Ik heb vandaag het ziekenhuis aan de lijn gehad. 20 okt staat de eerste echo gepland. Al best snel vind ik zelf. Ik wilde graag mijn gynaecoloog eerder spreken maar hij had geen plek, wordt nu woensdag gebeld door een andere omdat ik dat toch fijn vond om de situatie even te bespreken. 

Hi meiden,
@Lauwing, jeetje wat een gedoe allemaal zeg! In een keer een advies krijgen om het niet te proberen zit je natuurlijk ook niet op te wachten, dit zijn weer iets teveel eitjes. Ik ben echt benieuwd wat je uitslag woensdag is. Ook natuurlijk heel veel sterkte met je vader. Hoe bevalt je nieuwe baan?
@Rshaa ik ga ook weer heel hard voor jou duimen! Dat temperaturen heb ik zelf echt nooit gedaan, op een of andere manier ook nooit behoefte gehad om dit te doen. 
@Nientjee als je het kan zou ik je NOD afwachten om teleurstelling te voorkomen.
@M'tje spannend je eerste echo! Besef je het al een beetje?
@stephanie ik had zelf van de provera weinig bijwerkingen. Van letrozol had ik eigenlijk ook geen bijwerkigen op wat vermoeidheid na. Heel veel succes. Hopelijk komt je menstruatie snel door zodat ook jij kan starten.
Ik ben vandaag weer gestart met spuiten, volgende week maandag heb ik weer mijn eerste echo op CD10. De vorige x had ik de eerste echo op CD11 omdat dit zo uitkwam en gelijk een ei van 16mm, benieuwd of het deze keer weer zo goed aanslaat.

Terug
Bovenaan