PCOS, Letrozol

Welkom nieuwe dames! Vervelend dat jullie cyclus ook niet uit zichzelf goed loopt, maar hopelijk lukt het jullie ook om met een beetje hulp zwanger te worden :) Hier zijn er gelukkig genoeg dames waarbij het is gelukt!

@Lara: balen dat je toch ongesteld geworden bent :( Had echt gehoopt dat deze ronde had gewerkt.

@Lau: hoe is het met jou? Heb je al een echo gehad of start je daar volgende week mee?
@heefteenwens: 18mm is super goed! Heel fijn! Goed benutten dit weekend ? En misschien nog wel een paar dagen daarna voor de zekerheid. 

@M'etje: heb je inmiddels nog een keer getest of wacht je maandag af? 

@Nientje: de voortekenen klinken goed! Spannend hoor! Ik duim voor je!
Hier op CD 17 een vaste smiley. Mijn follikels groeien dus echt lang door ? (woensdag was hij 18mm). Vanmorgen was mijn temperatuur wel al wat hoger en ik heb vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer. Misschien dat de eisprong vanacht dus al geweest is. Maar daar durf ik niet op te vertrouwen dus we gaan vanavond de smiley nog maar wel goed benutten :) En dan weer die 2 vreselijke wachtweken in. Hopelijk zijn dat voorlopig de laatste ?

@Rshaa, ja hopelijk zijn dit voor tekenen. Zo spannend. Wachten duurt dan lang. 
Ook spannend voor jou! Duim voor je. Ja die wacht weken lijken dan zo lang te duren.
nientje 

@rshaa mooi die smiley dan :) Goed benutten ;) En dan succes met wachten ? of ik tot morgen wacht met testen? Nee haha, gister nog twee gedaan (sensitest stripje en clearblue met streepje) en vanochtend clearblue met week indicator. Allemaal positief (a) Morgen het ziekenhuis bellen en wil overleggen met de gynaecoloog om evt meer te volgen vanwege de miskramen. 
@nientjee ik vind de test van clearblue (6 dagen eerder die een streepje geeft) fijn. Als je kan wachten tot woensdag het beste denk ik, maar zoals je merkt zou ik dat niet volhouden haha

@M'etje, wauw gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk mag alles goed gaan. Haha merk het. Begrijpelijk hoor. Kan ook bijna niet wachten. Heb wel een clearblue besteld alleen dan de weken indicator. Misschien toch maar even afwachten. 

nientje 

@stephanie er is voor zover ik weet geen app. De eerste keer dat ik menstruatie opwekkers heb gebruikt was ik echt heftig ongesteld. 
@nientje spannend voor jou! nog even een paar dagen geduld...
@rshaa fijn dat je je vaste smiley gevonden hebt. Succes weer met die 2 vreselijke wachtwerken. Ik had ook zo gehoopt dat het deze ronde eens zou lukken, maar helaas! Morgen start ik weer met spuiten.
@heefteenwens 18 mm klinkt goed! veel plezier :D
@M'etje overduidelijk dus, Gefeliciteerd :D

Hee meiden
Sorry het is weer ff geleden dat ik wat gepost heb.. Er is veel gebeurd..
Ben gestart op mijn nieuwe werkplek wat heel fijn is maar ook wel ff wennen en erg spannend.. Ook heb ik vorige week te horen gekregen dat mijn vader blaaskanker heeft dus die hakte er ook ff flink in.. Soms vraag ik me af of het wel eens wat rustiger aan toe mag gaan in mijn leven...
Maar ik probeer positief te blijven!! Mijn vader is er optijd bij en wordt snel geopereerd enz.. Nieuwe collega's zijn erg aardig... En ik heb natuurlijk mijn eerste eiersprong en menstruatie gehad ? maar nou het bijzondere ik had een echo op CD 5 en toen was menstruatie net gestopt en het was mooi schoon zoals gyn zij en nog steeds heel veel Kleine eitjes... Nu wilde hij me zien op CD8 ik dacht wat heeft dat voor zin aangezien er nooit wat te zien is bij mij voor CD 14 en ik laatst eisprong had op CD21 of 22... Nou echt waar.. ik had gewoon eitje van 14mm en 10mm op CD8 ?? hoe dan??? We snappen er niks meer van.. Het enige wat veranderd is is dat ik nu 4 accupunctuur behandelingen heb gehad.... Nu wilt hij me morgen weer zien omdat hij bang is dat we hem anders missen... Ik snap er iig niks meer van.... Hopelijk is het mooi doorgegroeid en blijft nog ff zitten anders is het denk ik weer te snel? ?‍♀️ Maar gewoon 2 groeiende eitjes op CD8!! Durf bijna niet te blij te zijn... 
@xxlara jammer dat je ongesteld ben geworden maar wel mooie cyclus en door naar volgende ronde ?? ik ga voor je duimen!!!
@rshaa spannend dan ga je nu je wachtweken weer in!! Ik geloof dat dat altijd voorbij kruipt! Hopelijk is het bij jouw ook snel raak!! ?
@m'etje gefeliciteerd!! Hopelijk blijft allemaal goed gaan hou je ons op de hoogte?! ??
@stephanie welkom!! Ik had zelf ook tijd lastvan provera.. Soort kater gevoel elke ochtend en aan de diaree ? maar letrozol totaal geen last van.. Alleen acne wordt bij mij dan wat heftiger.. Succes ?
@nientje oww wat spannend ik hoop dat jij ook met mooi nieuws komt dat je straks zwanger ben ?wat spannend!!! 
@heefteenwens!! Klinkt goed een eitje van 18mm!! Dan loop je bijna gelijk met rshaa!! Samen zo de wachtweken in!! 
Sorry als ik iemand ben vergeten... 
Liefs lau 

@Lauwing, wat bijzonder zeg. Hopelijk groeien ze door. 
ja spannend deze week. Denk tegen eind van de week testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. In het ziekenhuis schatte ze m'n cyclus rond de 30/31 dagen. Dat zou woensdag/donderdag zijn. 

nientje 

M'etje; gefeliciteerd!! 

Ik heb net een echo gehad. Mijn eitje is nog niet gesprongen, maar juist door gegroeid. 21mm. bsv zag er goed uit. Het is echt wachten op de grote sprong! ?
Woensdag weer een echo! 

Terug
Bovenaan