Welkom nieuwe dames! Vervelend dat jullie cyclus ook niet uit zichzelf goed loopt, maar hopelijk lukt het jullie ook om met een beetje hulp zwanger te worden
Hier zijn er gelukkig genoeg dames waarbij het is gelukt!
@Lara: balen dat je toch ongesteld geworden bent
Had echt gehoopt dat deze ronde had gewerkt.
@Lau: hoe is het met jou? Heb je al een echo gehad of start je daar volgende week mee?
@heefteenwens: 18mm is super goed! Heel fijn! Goed benutten dit weekend ? En misschien nog wel een paar dagen daarna voor de zekerheid.
@M'etje: heb je inmiddels nog een keer getest of wacht je maandag af?
@Nientje: de voortekenen klinken goed! Spannend hoor! Ik duim voor je!
Hier op CD 17 een vaste smiley. Mijn follikels groeien dus echt lang door ? (woensdag was hij 18mm). Vanmorgen was mijn temperatuur wel al wat hoger en ik heb vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer. Misschien dat de eisprong vanacht dus al geweest is. Maar daar durf ik niet op te vertrouwen dus we gaan vanavond de smiley nog maar wel goed benutten
En dan weer die 2 vreselijke wachtweken in. Hopelijk zijn dat voorlopig de laatste ?
@Lara: balen dat je toch ongesteld geworden bent
@Lau: hoe is het met jou? Heb je al een echo gehad of start je daar volgende week mee?
@heefteenwens: 18mm is super goed! Heel fijn! Goed benutten dit weekend ? En misschien nog wel een paar dagen daarna voor de zekerheid.
@M'etje: heb je inmiddels nog een keer getest of wacht je maandag af?
@Nientje: de voortekenen klinken goed! Spannend hoor! Ik duim voor je!
Hier op CD 17 een vaste smiley. Mijn follikels groeien dus echt lang door ? (woensdag was hij 18mm). Vanmorgen was mijn temperatuur wel al wat hoger en ik heb vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer. Misschien dat de eisprong vanacht dus al geweest is. Maar daar durf ik niet op te vertrouwen dus we gaan vanavond de smiley nog maar wel goed benutten