Hallo allemaal! Fijn om verhalen te lezen van vrouwen met dezelfde diagnose! Bij werd eind augustus ook PCOS vastgesteld (wat een rollercoaster aan emoties, wauw!). Ik was in januari gestopt met m'n pil en ik had, voor ik het goed en wel besefte, al een halfjaar lang geen menstruatie meer gehad. Toen bedacht ik me dat het echt wel dringend tijd was om bij de gynaecoloog langs te gaan. Het was een hele drukke periode geweest met de lockdown door corona hier in België, verhuizen in lockdown met maar één iemand extra van buitenaf toegelaten om te helpen, veranderingen op het werk, schilder- en andere renovatiewerken in huis, ... Het is eindelijk sinds lange tijd weer rustiger. Ik heb momenteel al één ronde achter de rug met eerst lutenyl om mijn menstruatiecyclus op te wekken (of te resetten zoals mijn gynaecologe zegt) en letrozole 2,5g. Dit had bij mij nog geen effect dus heb net opnieuw 10 dagen lutenyl genomen en wanneer mijn menstruatie weer doorkomt, de opdracht gekregen om 5g letrozole te nemen. Bij 2,5g voelde ik me al emotioneler dan anders (en ik ben sowieso al heel erg emotioneel), dus ik ben eens benieuwd wat die 5g zal brengen! Ik vind het in ieder geval heel fijn om verhalen te lezen van vrouwen die al verder in het hele systeem zitten. Dan kan ik me wat voorbereiden op waar ik me allemaal nog aan kan verwachten. Mijn moeder heeft het vroeger ook allemaal meegemaakt (zelf ben ik geboren na een intensief IVF-traject, maar er waren bij hen nog andere problemen), maar het is fijn om de hedendaagsere trajecten ook te lezen. Ik wens iedereen veel succes en goede moed en hopelijk krijgen we allemaal snel waar we zo op hopen en naar uitkijken!