PCOS, Letrozol

O helemaal als het allemaal nieuw is zal dat heel spannend zijn! Wel fijn dat je verder geen klachten hebt! Ik hoop dat het ook nog leuk is om samen uit te kijken naar de hopelijk komst van een eerste kindje. En als dta lukt zijn alle onderzoeken, bijwerkingen etc het ook weer waard :) 
 
Ja is het ook echt inderdaad maar ik hoop dat het uiteindelijk wel mag lukken dan was het het allemaal zeker waard ☺️ Jawel we kunnen het er gelukkig wel goed over hebben samen en kijken er erg naar uit, heb vandaag een boek gekocht want ik kon het niet laten om de 9 maanden in weg te schrijven als herinnering maar kan het pas invullen als het gelukt is natuurlijk ? moest het hebben en voel me ook al weer een stuk beter. We gaan vol goede moet verder, het verplichte klussen hebben we losgelaten, als we willen vrijen we en als het “moet” dan insemineren we gewoon, een stuk minder stress en uiteindelijk ook beter voor de zwemmers denk ik ?
 
Lijkt me ook wel minder heftig inderdaad als je weet dat het al een keer gewerkt heeft om via deze weg een kindje te krijgen ? toch hoop ik voor je dat je ook snel weer zwanger mag worden! 
 
Verrassing, toch een ei! Haha
Ik had vandaag een echo. Ging er heen met het idee dat er niks te zien zou zijn en ik dus zoals afgesproken primolut mee zou krijgen. Maar nee hoor, er zat een mooi ei. Waarschijnlijk dit weekend mijn eisprong. Mooie timing voor het huiswerk haha. Ik weet niet of het nog extra nadelig is dat ik al zo ver in mijn cyclus zit. Bms ik ook al erg dik. Maar we gaan het gewoon proberen! 
 
O wauw wat een mooie verrassing voor het weekend! Hup gauw aan de klus ☺️ Ben echt blij voor je! Welke dag in je cyclus zit je nu?
 
Hoever in de cyclus maakt echt niet uit een ei is een ei, je hebt deze ronde gewoon nog een kans, voor de eventuele volgende ronde gaat de dosis wel omhoog zeker? Want zo’n lange cyclus is niet helemaal de bedoeling van die pillen. Veel plezier dit weekend meis ik hoop dat dit hem word ☺️
 
Gebruiker  wat positief  nieuws toch een ei?
Ik zit a.s maandag op dag 10 van me cyclus dat betekend dat ik vanaf dat moment ovu ga testen.  Succes meisjes❤
 
Terug
Bovenaan