PCOS, Letrozol

@Lau, ja het zou kunnen maar is het dan niet vrij laat? Misschien dat het bij mij ook niet werkt? Morgen maar weer testen. Heb nog twee stripjes.

nientje 

@Mateke, die symptomen had ik niet, ik had het gevoel dat ik vanaf 5 mg misschien iets emotioneler was (of het was gewoon toeval haha), en bij de 7,5 had ik op de laatste 2 dagen druk op mn borst, verder geen symptomen gehad. Hopelijk slaat de 5 mg aan!

Ik had vandaag weer een echo, nu CD17, en er is een follikel van 18 mm! Dus ik ben benieuwd, weet niet hoe zeker het is dat hij uiteindelijk gaat springen? Wel spannend. Bms is nog steeds erg dun, 3,6 ofzo geloof ik, maar de echoscopiste maakte zich nog niet heel veel zorgen dus we wachten het maar af.... Moet dinsdag weer terug, maandag hadden ze geen plek.
@Nientjeee geen ervaring met ovulatietesten (ook nog nooit een ovulatie gehad haha), maar wel lastig als hij blijft knipperen, hopelijk snel een vaste smiley!

@Bloem: dat emotionele merk ik ook wel, maar goed. Misschien heb ik ook wel gewoon dringend nood aan vakantie ?. Even afwachten wat het verder geeft en desnoods volgende week de gyn er even over aanspreken.

@bloem, oee spannend. Eitje 18 mm is wel mooi. 

ik heb er ook geen ervaring mee. Dit is voor het eerst dat ik ze gebruik. Ja hooo het ook. Als hij nog komt. Vandaag wel veel rekbaar slijm ??‍♀️

nientje 

@mateke ik heb eigenlijk geen symptomen bij letrozol.. Maar dat is bij iedereen anders hoor!!
@bloem eitje van 18mm is mooi die gaat wel. Springen hoor!!
@nientje ik denk dat jouw vaste smiley ook nog wel komt (weet alleen niet of je hem kan missen als je alleen Sochtends test..) gewoon om de dag gezellig maken nu ? maar zo te horen werken die testen wel bij je want ik bleef leeg rondje houden en ik heb echt wel eisprong gehad..
Maar ik Had laatste x echo op vrijdag 2 eitjes 21 en 22mm en waarschijnlijk gesprongen op maandag.. (ze blijven bij mij altijd iets langer doorgroeien ben ik wel wachter..)
Hopelijk heb je hem vandaag gevonden ??
Ik zit nu op NOD12 (nog niet ongesteld maar sinds gister wel hoofdpijn en al 1 week heeeel moe) kan menstruatie klachten zijn of zwangerschap of Corona ? die hebben we ook nog...
Liefs lau

Hi ladies,
gister opnieuw een inwendige echo en opnieuw te horen gekregen dat er werkelijk niks te zien was en dus ook niks gebeurt was. Moet dinsdag weer terug ik zit dan inmiddel op CD17. Ik merkte dat ik gister redelijk verslagen thuis kwam (ookal is het de eerste ronde met letrozol) maar merk dat ik het toch zwaarder vind dan gedacht dit hele traject met steeds ermee bezig zijn. Ik merk dat ik het eerst een beetje afwimpelde ook mede door de "domme" opmerkingen die ik vanuit veel hoeken naar mijn hoofd geslingerd krijg van; 
ach ze helpen je toch en het is niet dat je onvruchtbaar bent, misschien ben je er teveel mee bezig geef het tijd bla bla bla. Die mensen snappen niet hoe zwaar het allemaal is omdat het gross van hun met 1 stoot zwanger is geraakt. Ik merk dat ik hierdoor afstand neem van veel mensen omdat ik er met hen niet over kan praten en ze meteen over hun eigen kinderen beginnen en over hoe zwaar dat allemaal is. Ik wil dan begripvol zijn maar tegelijkertijd denk ik hou je mond je hebt tenminste kinderen wees dankbaar! 

sorry voor mijn hele verhaal maar ik vind het even allemaal behoorlijk zwaar en vraag me af of ik uberhaupt wel ooit een eitje krijg. Een paar nichten van mij waren op hun 32 ste al in de overgang en onvruchtbaar en ben sons bang dat mij hetzelfde lot te wachten staat. 

ik wens jullie allemaal heel veel succes met jullie eigen traject en zet hem op! Ik bid voor veel vrichtbare eitjes hier op het forum!
hele dikke virtuele hug!

@Lau, oee wat spannnend voor je zeg. Wanneer wil je gaan testen? helaas vanmorgen weer een knipperende smiley. Had er nu onder tussen wel op gehoopt. Lees wel veel negatieve reacties over de paarse clearblue ovulatie testen. Wachten maar rustig af. En idd maar om de dag gezellig maken. Ik twijfel of ik wel een vaste smiley ga krijgen. Gisteren en vandaag wel veel rekbaar slijm.
nientje 

hi nientje! 

mijn gyneacoloog vertelde me dat juist de paarse van clearblue die dus 4 vruchtbare dagen meet, niet gewenst is te gebruiken als je pcos hebt. Bij pcos is er vaak sprake van een oestrogeen dominantie en de paarse meer niet alleen het lh hormoon maar ook het oestrogeen niveau waardoor je dus een vertekend beeld kan krijgen en dus een vals positieve ovulatie test. 
ik hoop dat je wat hebt aan deze info! 

liefs

Terug
Bovenaan