PCOS, Letrozol

Hi nien,
zie hieronder;
De Clearblue Geavanceerde Digitale Ovulatietesten Clearblue Advanced Vruchtbaarheidsmonitor meten oestrogeen en LH om meer vruchtbare dagen te identificeren dan mogelijk is met alleen LH. Het kan zijn dat vrouwen met PCOS ook een hoog referentiewaardeniveau hebben voor oestrogeen. Vrouwen met PCOS zien daarom mogelijks meer dagen met 'hoge vruchtbaarheid' dan verwacht, of een onjuist resultaat vanwege hoge niveaus van LH.

@steph, dankjewel voor de informatie. Dan is dat waarschijnlijk het geval en ga ik ook nooit die vaste smiley krijgen. We hebben het om de dag wel gezellig gemaakt dus hopelijk heb ik toch wel een eisprong gehad. Gisteren en vandaag wel erg veel rekbaar slijm.
nientje 

@nientje dat is inderdaad een goede methode. Heb je de temperatuur methode al eens gebruikt? Blijkt ook heel goed werkzaam te zijn! Ik ben daar nu ook mee begonnen ondanks er nog geen ei is gezien bij mij maar you never know! 

liefs! 

@nientje dat is inderdaad een goede methode. Heb je de temperatuur methode al eens gebruikt? Blijkt ook heel goed werkzaam te zijn! Ik ben daar nu ook mee begonnen ondanks er nog geen ei is gezien bij mij maar you never know! 

liefs! 

@steph-aniee nou ik snap je helemaal en ik ken je gevoel Volledig.. Je heb de klap al dat het zonder hulp niet lukt en dan start je met volle Hoop en pet 2,5mg niks voor je.. Toen moest ik weer die rot provera slikken en toen 5mg.. Zelfde verhaal. Weer niks nou wat heb ik gehuild... En 7,5mg werd mij verteld dat ik. Moest gaan spuiten. Want werkte niet voor mij.. Had onprettige gyn 2x achter elkaar met echo zei nee hoor is grote cyste die gaat niet springe..ik helemaal. Overstuur thuis van shit nu moet ik gelijk spuiten en in 3 maanden tijd ff eerste optie erdoorheen gejaagd.. Ik Kwam bij mijn eigen gyn om vervolg stappen te bespreken maar wilde eerst ff echo ivm die cyste.. En.. Weg was ie.. Dus een eiersprong en toen geëist dat ik nog keer wilde proberen en nu mooie ronde gehad... Maar merk dat je steeds beter met de tegenslagen omga.. Maar snap het helemaal maar blijf hoop houden want bij de meeste doet 2,5 niks en 5mg super goed ?
En die mensen die zeggen maak je niet druk je krijgt hulp... Die snappen het gewoon niet.. Merk dat in mijn omgeving ook ik heb het geluk met een vriendin die ook Pcos heeft en zelfde traject in gaat dus goed mee kan praten!! En hier mag je altijd spuien ? zow heel verhaal ?
@nientjee irritant joh maar wat @steph zegt het is gewoon niet betrouwbaar dat vruchtbare slijm zegt vaak meer heb ik bij beide eisprong en ook gehad en vaak tot 2 dagen na eisprong dus wie weet is hij al Geweest.. Ik denk dat ik morgen op NOD13 ga testen ? want vorige keer werd ik ongesteld op NOD12.. Alleen weet ik niet zeker op welke dag een eisprong ivm testen bij mij niet werken... Dus kan ook NOD11 of NOD14 zijn ?‍♀️ maar denk dat test negatief gaat zijn... 
Liefs lau 

@Steph, nee met temperaturen ben ik nog niet begonnen. De ronde hier voor had ik echo's. Dit was de eerste ronde zonder, dus geprobeerd op advies met ovulatie testen. Hopelijk zegt dit slijm iets dat ik misschien toch een eisprong heb gehad. 

@lau, oeee ik ben benieuwd zeg naar je uitslag.
ja spannend. Nu maar afwachten. Weer op het wachtbankje.
nientje 

Nou dames ik begrijp er niks meer van. Zojuist bruin bloed met afvegen terwijl gister met de inwendige echo op CD 14 nog werd verteld dat mn baarmoederslijmvlies nog heel dun was en dat dat betekend dat je netjes in het begin van je cyclus zit. In begrijp er echt niks meer van. Iemand dit ook ooit meegemaakt?

liefs! 

Thanks @lau super lief! Ik hou hoop maar nu net ineens donker bruin bloed met afvegen ik snap er niks meer van. Jij heel veel succes ik ga duimen voor je! 

Terug
Bovenaan