PCOS, Letrozol

@steph-aniee het enige wat ik kan bedenken dat is dat je niet ongesteld was geworden door de provera toch? Misschien daardoor nu toch mini doorbraakbloeding?
Maar ik zou hiervoor toch de gym ff bellen.. Vervelend meis Hopelijk snel je nieuwe ronde met 5mg in en dat die werkt ??
Liefs lau 

@Steph-aniee jouw gevoel klinkt heel bekend hoor! Ik begon vol goede moed met de 2,5 mg, omdat er uiteindelijk op echo nu geen tekenen van pcos meer werden gezien, en dan heb je toch de hoop dat alles dan gewoon werkt en dat net dat ene zetje mist. Toen er met de eerste echo niets gebeurde, had ik er echt een rot gevoel over, ook al waren we pas net gestart met het medische traject. Mensen om ons heen zeggen inderdaad ook zo van ja maar je bent toch nog helemaal niet zo lang bezig etc, en je bent nog jong, komt wel goed... Merkte wel dat ik bij de 5 mg er wat beter mee om kon gaan. En inderdaad fijn dat iedereen hier weet hoe je je voelt :) 

Nou meiden vanmorgen op NOD13 early test gedaan... Bleef mega wit.. Dus laat die Menstruatie maar doorzetten ? vorige x werd ik op op NOD12 ongesteld..
Liefs lau 

Nou mijn lichaam luisterd wel goed ? zojuist is mijn menstruatie begonnen...
Merk dat ik het ergens wel wist.. Totaal geen symptomen van zwangerschap dus teleurstelling valt mee.. Iig mooie cyclus van 30 dagen ?? dus kom maar op met de volgende ronde.. (al vond ik de wachtweken niet heel rlxt ?)
Nu niemand meer op het wachtbankje toch? 
Liefs lau

@Lau, wat balen zeg van je negatieve test. Maar wel fijn dat je nu zekerheid heb dat je menstruatie er is. Mooie cyclus van 30 dagen. Dat had ik afgelopen maand ook. ik heb als goed is m'n vruchtbare week gehad en nu weer richting het wachtbankje. Nod denk ik rond 6 november bij een cyclus van 30 dagen. 
nientje 

@Lau jammer! Wel fijn een mooie cyclus van 30 dagen, maar je hebt toch altijd hoop ondanks dat er geen symtpomen zijn, snel door naar de volgende ronde!

O wat stom Lau :( Dat is echt balen. Ondanks je voorgevoel. Vandaag maar even extra lief zijn voor jezelf. (En de komende 2 weken ff bijkomen tot de volgende 2 wachtweken ?.)

Terug
Bovenaan