Hoi allemaal,
Er is veel gebeurd in een paar dagen tijd, teleurstellingen maar sommigen die ook moeten wachten.. Wat vervelend dat je én niet elke dag kans hebt én niet gelijk weet of het gelukt is.. Wat moeten we toch een geduld hebben..
@Assie ik merk, nu ik bezig ben met mijn 1e ronde letrozol dat ik in de avond uren vanaf 19u misselijk wordt. Het is mij nu 2x voorgekomen acher elkaar en dit is te 'toevallig' dus zal wel een bijwerking zijn bij mij. In mn koppie merk ik gelukkig geen verschil qua stemming.
Vrijdag de 1e echo, ben heel benieuwd de grootste van 5 mm groter is geworden of niet.
Ik ben wel blij te lezen dat jullie aangeven dat het gaande weg wat 'makkelijker' wordt om de teleurstelling te ontvangen. Ondanks dat het ronduit ()#$&#*( blijft natuurlijk.
Ik heb mezelf ingesteld dat het ff gaat duren, wie weet en hopelijk valt het allemaal mee.
Succes dames, houd het leuk en gezezellig zonder dat het teveel een verplichting wordt. (Lijkt me wel een ding trouwens als ze het 'advies' geven om het geen verlichting te laten voelen.. )
x Irene