PCOS, Letrozol

Dat snap ik wel maar hoeft niet zo te zijn he 2 zou ook nog goed zijn ☺️ Nu eerst deze wachtweken nog en wellicht lukt het nu gewoon!
ik zit nu op dag 5 en alweer 3 letrozol verder, het ging weer iets beter met me tot ik net hoorde dat mijn schoonzus haar eerste kindje verwacht nu 8 weken ? heel leuk voor haar maar kwam bij mij ontzettend hard aan, wij zin al getrouwd en wilde echt graag de eerste zijn ? stom maar ik was echt even ongelofelijk verdrietig!
 
@WilKindje, goed bezig! Hmm van je schoonzus snap ik! Zuur! ? ik snap precies wat je bedoelt want ik heb precies hetzelfde met mijn schoonzus meegemaakt. Maar probeer daar niet op te focussen en jouw tijd/moment komt echt! Hopelijk snel! Dikke knuffel en liefs! 
 
@wiljindje zo herkenbaar. Voor anderen heel leuk natuurlijk maar jij vind het moeilijk en dat mag ook. Hopelijk mag jij ook snel een kindje verwelkomen. En dan is het waarschijnlijk wel weer heel leuk dat zij ook een kindje hebben en jullie dingen met elkaar kunnen delen en de ukkies met elkaar kunnen spelen. Maar voor nu is het even moeilijk, dat begrijp ik wel... 
 
Ahw bedankt voor een lieve woorden ☺️ Inmiddels mezelf weer herpakt en we gaan er gewoon weer voor deze maand. Gelukkig kan mijn man me ook goed troosten en laten wanneer ik dat nodig heb. Iedereen gunt het ons ook zo erg en dat helpt wel mee om door te gaan. We zijn nu een jaar van de pil en ik hoop nu toch binnen haar zwangerschap ook zwanger te worden en anders als ze bevallen is maar lijkt me inderdaad heel fijn om het te kunnen delen ☺️ Merk wel dat ik mijn doel steeds opschuif om mezelf te beschermen tegen teleurstellingen ? misschien word dit wel onze maand en hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws! 
 
Ik zit vandaag op dag 11 van me cyclus, vorige maand had ik op dag 12 eisprong, ben benieuwd morgen, tot nu toe negatieve ovulatietesten. 
 
En babygirlmom heb je je eisprong gevonden? Ik zit nu op dag 10 wil pas ovulatietesten starten vanaf dag 12 omdat het de vorige keer ook pas dag 16 was. Wel voelt deze maand anders, voel veel dingen in me buik en dan vooral aan 1 kant, zwanger ben ik niet heb wat testen gedaan omdat ik dacht dat moet ik zeker weten, nu ben ik wel bang dat me eisprong er al eerder aankwam wat opzich ook niet uitmaakt want we hebben nog gevreeen zonder stress van het moet ? gewoon afwachten vanaf dag 12.
 
Terug
Bovenaan