@bloem verplicht gemeenschap hebben valt inderdaad niet mee, zeker niet als je al zo lange tijd "verplicht" moet....dan hakt het er af en toe even in! Hopelijk heb je een mooie eisprong gehad, gaan ze de volgende ronde iets van medicatie geven voor de dikte van je bms?
@lauwing wie weet was 1x genoeg, zelf denk ik alleen van niet. Maar, wat ik wel merk is dat ik de wachtweken relaxt ben en er minder mee bezig ben dan normaal, miss juist wel even goed. Mocht het niet zo zijn dan weer vol goede moed naar ronde 3 injecties alweer.....
@Lilo leuk weer van je te horen, Jeetjee....jij bent gewoon al bijna uitgerekend? Hoe gaat het met je? Ben ook benieuwd hoe het met @Juliato gaat....
@ireneee Ik drink op zijn tijd nog echt wel een glas wijn hoor...Niet alles draait alleen maar om zwanger worden....Als ik strikt volgens het boekje had moeten leven had ik dat al bijna 2 jaar niet meer gemogen haha.
@Rshaa ja als je dan al een lange tijd samen bent en je krijgt dit er boven....Net wat je zegt, de ene x gaat makkelijk en de andere x dus niet....Niet gek ook! Het is letterlijk soms zin maken....dat lukt niet altijd.
Wat betreft de ovulatietesten, Ik gebruikte zelf ook de Roze van clear blue....vond die altijd heel fijn!
@Babette jeetje,,,heftig verhaal zeg! Jammer dat je ook de diagnose PCOS hebt gekregen. Succes met je eerste ronze letrozol!
@Nientje jij ook succes op het wachtbankje.
Mijn NOD is uiterlijk volgende week woensdag....dan zit ik 16 dagen na Ovitrelle.