PCOS, Letrozol

@babette, Welkom. Wat heftig zeg wat je hebt mee gemaakt. Spannend om weer te beginnen. 

Ik zit op het wachtbankje. Vanmorgen toen ik net uit bed was even een hevige kramp. Was maar heel kort. 
en bij afvegen wat dunnig slijm 
Nientje 

@bloem verplicht gemeenschap hebben valt inderdaad niet mee, zeker niet als je al zo lange tijd "verplicht" moet....dan hakt het er af en toe even in! Hopelijk heb je een mooie eisprong gehad, gaan ze de volgende ronde iets van medicatie geven voor de dikte van je bms?
@lauwing wie weet was 1x genoeg, zelf denk ik alleen van niet. Maar, wat ik wel merk is dat ik de wachtweken relaxt ben en er minder mee bezig ben dan normaal, miss juist wel even goed. Mocht het niet zo zijn dan weer vol goede moed naar ronde 3 injecties alweer.....
@Lilo leuk weer van je te horen, Jeetjee....jij bent gewoon al bijna uitgerekend? Hoe gaat het met je? Ben ook benieuwd hoe het met @Juliato gaat....
@ireneee Ik drink op zijn tijd nog echt wel een glas wijn hoor...Niet alles draait alleen maar om zwanger worden....Als ik strikt volgens het boekje had moeten leven had ik dat al bijna 2 jaar niet meer gemogen haha.
@Rshaa ja als je dan al een lange tijd samen bent en je krijgt dit er boven....Net wat je zegt, de ene x gaat makkelijk en de andere x dus niet....Niet gek ook! Het is letterlijk soms zin maken....dat lukt niet altijd. 
Wat betreft de ovulatietesten, Ik gebruikte zelf ook de Roze van clear blue....vond die altijd heel fijn!
@Babette jeetje,,,heftig verhaal zeg! Jammer dat je ook de diagnose PCOS hebt gekregen. Succes met je eerste ronze letrozol!
@Nientje jij ook succes op het wachtbankje.
Mijn NOD is uiterlijk volgende week woensdag....dan zit ik 16 dagen na Ovitrelle.

'Verplicht' gemeenschap is inderdaad niet makkelijk. Ik merkte de laatste maanden ook dat wanneer ik mijn ovulatie verwachte ook dan ik de 'zin' niet helemaal meer kon vinden. En dat stemmetje in je hoofd dat dan zegd dat je toch niet een kans laat zitten, maakt het er niet makkelijker op.
@Babette Welkom en wat heftig wat je hebt meegemaakt en PCOS hebt. Hopelijk doet de medicatie wat het moet.. 

ik wacht nog steeds tot ik met mijn 1e ronde letrozol kan beginnen. Maanden heb ik n cyclus van 20 dagen maar nu zit ik opeensnop CD23 en nog geen menstruatiesymptonen.. Vind het nu stiekem wel heel spannend. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik op CD 29 mag testen eerder niet.
En wat betreft alcohol drink ik op z'n tijd met gelegenheid echt wel een wijntje. Van de sterke drank blijf ik liever weg.
Qua ovulatie e.d. Vind ik het erg latig. Ik heb nooit symtonen. Vandaar dat ik met de testen begon, maar helaas tot nu toe geen positieve in al die maanden. Al zei de gyn wel dat het kan. Sommige vrouwen hebben lage waardes die een test niet kunnen waarnemen. 

@Babette: wauw! Heftig! Ik hoop dat de letrozole bij jou snel gewoon z'n ding doet.
Veel succes ook aan degenen op het wachtbankje!
Ik had gisteren een nieuwe echo na deze ronde 5 mg genomen te hebben. Er was nog niets te zien. 9 november staat een nieuwe echo gepland, om te bevestigen dat het niet gewerkt heeft als ik het goed begreep. Daarna zal ik waarschijnlijk 7,5 mg moeten nemen. Ik had het idee dat mijn gyn daar niet helemaal van overtuigd was. Het leek alsof ze even aan het nadenken of aan het twijfelen was. Ze bevestigde nog eens dat ik wel een heel duidelijk beeld van pcos heb met heel veel kleine cysten. Ik ben eens benieuwd wat het zal worden... Ik vraag volgende keer in ieder geval ook na wat de volgende stap is als 7,5 mg ook niet werkt. Hebben jullie hier ervaring mee?
Oh en dan 's avonds kreeg ik nog bericht van een goede vriendin dat ze zwanger is. Dat hakte er ook wel weer even in... Ze hadden me gewaarschuwd maar het is echt wel zo: als je zelf zwanger probeert te worden, lijkt het plots of iedereen rond je plots zwanger wordt. Dit is nu de voorbije maanden al de 3de of 4de persoon in mijn dichte omgeving. Ik hoop maar gewoon dat mijn zus niet opeens besluit om aan kinderen te beginnen. Ik zou echt een beetje sterven als het bij haar wel snel gaat en ze ons voor is ??.

@Babette, wat heftig... hopen dat de medicatie goed aanslaat!
@XxLara, na deze ronde ga ik over naar andere medicatie omdat ik van de letrozol druk op mn borst kreeg aan het einde, dus ze wilden sowieso hierna iets anders opstarten, hopen dat mn bms dan ook wat beter mee werkt ;)
Wat betreft alcohol, ik had tot deze ronde nooit echt een kans, dus tot nu toe niet echt rekening mee gehouden, alleen nu ik weet dat er een eisprong is geweest drink ik even niks tot ik de test heb gedaan
@Mateke ik herken je gevoel inderdaad, ik ben wel blij voor degene die zwanger zijn maar het is wel lastig als het bij jezelf niet wil lukken!

Wachten duurt lang. Hier de laatste wacht week in. Nod waarschijnlijk aanstaande vrijdag. Afgelopen vrijdag heel kort kramp gehad. Tot nu toe niet echt symptomen. Wachten maar geduldig af. 

Nientje 

@Nientje vervelend hè die wachtweken! Hier zijn de wachtweken weer voorbij...13 dagen na ovitrelle al ongesteld geworden?‍♀️ 

@mateke welke medicatie ga je volgende ronde krijgen? 

@Xxlara, balen dat je ongesteld bent geworden.
ja vervelend. Merk wel dat ik nu voor deze zwangerschap er veel meer mee bezig ben dan bij de vorige. Misschien dat ik nu weet hoe het gaat. 

Nientje 

Terug
Bovenaan