@Steph-aniee Volgens mij bedoelen ze daar idd het zelfde mee! Ze zag er wel veel dan, 5 totaal!
@Babette wat heftig!! Ik hoop dat de medicatie goed aan slaat gelijk!
@Assis wat spannend wat je lichaam nu met je doet!! Of je lichaam neemt een loopje met je dat je ineens een langere cyclus hebt, of of of… ! Oh wat moet jij de spanning goed voelen!
@Mateke jammer dat 5 mg niets deed.. Toch een domper! Zeker met anderen die wel zwanger raken in de omgeving. Toevallig hebben wij nu aan iedereen verteld in onze gezinnen waar we mee bezig zijn, zkh traject etc. Mijn broer en schoonzus zijn nu 9 wkn zwanger en dan krijg je toch de vraag; vond je het lastig om te horen dat hun met de eerste (ja, écht de eerste ronde) ronde zwanger werden. Het antwoord daarop is voor mij nee, want ik gun het echt iedereen! Alleen merk ik meer dat als ik over straat loop en een vrouw (die ik niet ken) zie lopen met een wagen dat je dan een verlangend en jaloers gevoel heb. Ik heb het puur met onbekenden. Buiten dat je natuurlijk áltijd denkt ah, wanneer ben ik het nou die dit kan vertellen?! Houd de moed erin!!
@Nientjeee spannend!! Wanneer zou je gaan testen mocht je niet ongesteld worden? Is daar een richtlijn voor vanuit het zkh eigenlijk?
@xxLara jammer dat je ongesteld bent geworden!! Jij gaat de volgende ronde met de zelfde medicatie door?
Vrijdag had ik mijn echo na 5 dgn letrozol van 2,5 mg. Er was de vorige keer 1 van 5 gezien. En het lijkt mega goed aan te slaan!! Baarmoederslijmvlies is dikker geworden en er waren 2 eitjes, één van 21 en één van 12! Afgelopen weekend hebben we het gezellig gemaakt, maar joh, dat voelt toch écht anders dan normaal. Het stomme is nu wel dat ik het gevoel niet kan uitzetten dat dit denk dat dit gelijk raak is.. Ik kan dat gewoon niet uit zetten terwijl dit pas de 1e ronde is, en ik zo vaak nog teleurgesteld zou kunnen zijn. Morgen echo om te kijken of ze weg zijn en dan evt vrijdag lab onderzoek.
Ik duim voor iedereen!
Irene