PCOS, Letrozol

Wachten duurt lang? nog 3 dagen tot nod. Heb echt zo'n opgeblazen gevoel. Wil wel denk tot vrijdag afwachten of er dan wat gebeurt. Spannend 

nientje 

Heee hoi allemaal,

Ik lees al een paar dagen mee op dit formum. Ik merk dat ik toch behoefte heb om met jullie mee te praten en ervaringen te delen. Kort mijn verhaal: 

Zes jaar geleden is er PCOS bij mij geconstateerd. Ik wist dat als ik kinderen wilde dat ik een traject in zou moeten gaan. Vorige jaar september zijn we gestart met het traject. Ik ben begonnen met clomid, daar reageerde ik te sterk op. In februari gestart met letrozol. De eerste maand reageerde ik goed op het medicijn en tweede maand leek mijn lichaam gewend te zijn aan de dosis. Dit is drie achter elkaar gebeurt. Ik slik nu drie tabletten Letrozol. DIt lijkt drie maanden achter elkaar al goed te gaan. Wat ik merk bij mezelf is dat het een rollercoaster is van teleurstelling en hoop. Ervaren jullie dit ook zo? 

@Nientje, ik moet nog twee dagen wachten tot nod... Kom jij de tijd door? Soms denk ik dat ik vanalles voel, zal het mindfuck zijn? 
Helpt het voor jullie gevoel, om het met elkaar te delen?

Liefs

@nientje wat meeega spannend! Opgeblazen gevoel kan op beiden duiden.. Ik hoop het zo!

@lauwing wat een lastige situatie. Aan de ene kant iets goeds, als je steeds beter erop lijkt te reageren maar we willen geen stop krijgen natuurlijk. Je ervaart de accupunctuur wel als iets goeds? Is het altijd met naalden?

Zojuist echo gehad; alles lijkt erop dat ik een eisprong heb gehad!! Whoop! Ben heel blij. Voor het eerst nu dus op het 'wachtbankje' en vind het nu al veel te lang duren! Zit er pas 10 minuten op.. Volgende week zondag zou ik mogen testen.. Hopelijk wordt ik niet ongesteld.

Fijne dag!
Irene

@irenee, wat mooi dat je een eisprong hebt gehad. Super spannend. Dat wachtbankje duurt lang?
ja ik las het. Alleen vorige ronde niet echt zo iets gemerkt. Hoop het ook zo. Probeer wel echt tot vrijdag te wachten.
nientje

@Elsss, sorry!! Ik was mijn berichtje tegelijk met jou aan het typen denk ik, vandaar dat ik niet had gereageerd. Persoonlijk vind ik het erg prettig met 'soortgenoten' of hoe noem je ons? Haha, te praten! 
Bij mij is er geen diagnose gesteld omdat ik ook overgewicht heb, dus ze weten niet of het overgewicht is of dat het toch onderliggend PCOS. Ik heb letrozol 2,5 mg geslikt voor de eerste keer. 
Zoals bovenstaand, ik lijk hier goed op te reageren. Toch wel 1 extra kuur opgehaald vandaag mocht ik toch ongesteld worden. Mocht ik ongesteld worden zal ik waarschijnlijk zelf moeten doorgaan met deze dosering voor komend half jaar. 
Jij bent al wel lang in het traject dan ook!! Balen zeg.. 
Groetjes, Irene 

@lauwing ohhh wat goed dat je er goed op reageerd wel balen als het er teveel zijn dit keer en je een no go krijgt! Misschien dat de accupunctuur toch zn vruchten afwerpt haha! 

ik moet donderdag weer terug ben echt heel benieuwd! Voelen jullie je ook na de letrozol (na die 5 dagen slikken) nog zo moe? 

liefs!

Terug
Bovenaan