PCOS, Letrozol

Oh spannend wilkindje ik ben gisteren terug gekomen van vakantie, ovulatietesten van clearblue nog steeds negatief. Nu net een follikel meting gehad en heb een eiblaasje van ruim 26mm, dus we gaan er weer extra voor?
 
O wauw weer zo’n mooi groot ei ☺️ Zal 1 deze dagen wel springen dan, goed gezellig maken nu dan om de dag ?
heb vandaag op dag 11 toch een ovulatietest al gedaan en geen smilie, we gaan er maar vanuit dat hij nog komt dus gaan gewoon verder met om de dag gezellig maken ☺️
 
Leuk dat jullie dit topic actief houden!
Ik lees nog steeds mee. Heb zelf geen update. Zit nog in mijn wachtweken. Hou helemaal niet van wachten haha. Maar het lukt mij vrij goed om er niet mee bezig te zijn en even rust is ook wrl fijn nadat ik afgelopen maand zo vaak naar het zh mocht. 
Babygirlmom dat klinkt goed! Zet hem op ;) hihi
 
Ja het is een fijn klein groepje zo lekker overzichtelijk ☺️ Welke dag na ovulatie zit je nu? Rot elke keer dat wachten.. 
wij maken het gewoon om de dag gezellig en als het “moet” dan insemineren we, probeer het hem niet te vertellen maar als ik merk dat hij gaat stressen voor presteren dan doen we het gewoon in een bakkie met een spuitje ?
 
Zeker fijn, en makkelijker om bij te houden ook haha. wilkindje de arts zei tegen mij nog laat die ovulatietesten maar liggen en maak het gewoon vanaf dag 12 om de dag gezellig. Nou ga ik morgen toch nog wel stiekem even testen hoor. Ik zei tegen me man dat we nog konden insemineren nou daar moest hij niet aan denken (We zouden dat doen als de ovulatie op vakantie zou zijn omdat onze dochter bij ons op de kamer lag) 
Gebruiker10077600  idd hoever zit je nu, hoelang moet je nog wachten? 
 
Spannend gebruiker. 
Ik had vanochtend een positieve ovulatietest (smiley.) Dus 26 a 27 oktober mijn NOD mits mijn tijd er tussen niet korter is netzoals vorige maand?
 
O heerlijk die bevestiging en op echo gezien en nu ook een smilie, vanavond flink er tegenaan en dan beginnen de ellendige wachtweken weer ?
hier vanochtend nog een rondje op dag 12 dus nog even door testen ☺️ Als die al geweest is is dat goed als hij nog komt ook, als ik maar een eieprong krijg ?
 
Terug
Bovenaan