@Steph-aniee, wat moet het vervelend voor je zijn dat het zo onduidelijk is wat er uberhaupt in je buik gebeurd, zomaar midden in een ronde menstrueren, dan mogelijk wel/niet een eisprong. Verwarrend!
Hier is er overigens ook geen touw aan vast te knopen, beetje zelfde geval als bij jou. Op mijn echo was vooral een bloeduitstorting in mijn eierstok te zien (die ik, ben ik bang, xelf veroorzaakt heb door te "masseren" - durfde ik niet te vertellen, schaam me dood) dus dat moest eerst rusten, 2 week later (vlgnde week donderdag) moet ik terug en wil ze menstruatie opwekken en dan met gonal-F spuiten gaan werken omdat ik aangaf dat ik wel érg depri werd van de letrozol. Misschien kun je gewoon letterlijk vragen of je ook mag gaan spuiten?
Overigens heb ik nog niet besloten of ik wel met de spuiten wil beginnen. Ik overweeg zelfs om dit hele gebeuren even tijdelijk te stoppen. Vind het zó heftig allemaal. Maarja, wat is het alternatief?!! Ik heb eerder altijd normaal gemenstrueerd enzo, pas na mijn buutenbaarmoederlijke zwangerschap (en vette stress die ik daarna kreeg door zwak voelen,afvallen , huisartsen die me niet geloofden als ik zei dat er iets niet goed voelde en dat ik buikpijn had etc - wss door wisselende bloedsuikerspiegel?!) Is het een rommeltje geworden en hebben ze pcos geconstateerd. Dus ergens blijf ik denken dat mijn lichaam rust nodig heeft en het dan wel vanzelf wel oppakt. Maarja, wat als dat niet zo is, dan kun je lang wachten

.
Ervaar trouwens compleeeet hetzelfde wat betreft werk. Bij ons gaan er nu ook mensen uit, ik gelukkig nog niet. Zou ook graag van baan wisselen en weet dat er in januari ergens een reorganisatie plaatsvind waarna ze me waarschijnlijk daar een baan willen aanbieden. Tsjaaa, graag natuurlijk.. onder normale omstandigeheden.. maar zou dat nu wel een succes worden?! Lastig lastig, ben benieuwd hoe de rest met werk en traject combi omgaat!