PCOS, Letrozol

@Mikie dit is mijn 3e maand met het spuiten. Ik zet de spuit zelf, de eerste x is even spannend maar daarna stelt het niet veel voor. ( althans dat vind ik maar is natuurlijk voor iedereen anders ). Ik ben in totaal al meer dan een jaar medisch bezig dus niet echt een voorbeeld plaatje. Ik heb eerst 9 goede eisprongen gehad met letrozol en nu dus de 3e ronde spuiten. Ik heb geen last van pijn in me onderbuik wat jij omschrijft. Maar hoe heb je het gemasseerd dan? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld.
@stephanie dat zou dan inderdaad heel goed je eisprong kunnen zijn, na een positieve ovulatietest volgt daarna natuurlijk de eisprong. 

Hello ladies! De buikpijn waar ik het eerder over had bleek een voorbode van menstruatie te zijn, want gister zomaar ineens op een random moment ongesteld geworden. Vandaag voor een echo in het ziekenhuis geweest waar de arts zegt "huh, ben je met letrozol begonnen zonder eerst te menstrueren, dat had niet gemoeten", terwijl ze dat zelf zo voorgeschreven heeft. En "huh, heb je geen bloedtest gehad na letrozol, had wel gemoeten", maar dan had ze dat zelf moeten inschieten (I mean, hoe kan ik dat nou weten?!). Nu 2 weken na eerste lerrozolpil zag ze een follikel, of cyste, van 18 mm. Maar, seks zou geen zin hebben want mijn bms is te dun (hoe dun heeft ze er niet bijverteld). Dinsdag moet ik terug komen voor nieuwe echo en dan wel progesteron prikken, ondertussen niet beginnen met nieuwe ronde letrozol... lijkt alsof ze maar wat doen joh?!! Als ik vraag hoe dit nu allemaal kan zegt ze dat dat moeilijk uit te leggen is, "daar moet je namelijk jaren voor studeren".. nou, schiet mij maar lek... word er erg ontmoedigd van, maar ondertussen knik ik maar braaf ja en oefen ik nog even verder op mijn engelengeduld. 
Beter nieuws van jullie kant? Hoor graag positieve verhalen!

@Lara ❤️❤️❤️ Lieve Lara, weet dat ik je op de achtergrond nog steeds volg en vaak aan je denk! Ik duim nog elke ronde mee voor je!! Geef de hoop niet op meis.. het gaat je uiteindelijk lukken✨☘️

veel liefs Julia

Wat vervelend @Mikie!
Ik heb vandaag weer een echo gehad, cd16 nu, viel tegen, Bms is weer net zo dun als 't was (3,7). Zit sinds dinsdag op 75 eenheden en moet komende dinsdag nu weer terug, moet dan evt weer omhoog dus ben benieuwd! 

@Mikie jeetje wat heftig allemaal en heel raar...ik hoop dat je dinsdag wat meer duidelijkheid krijgt. Echt niet leuk!
@juliato ❤️ Wat ontzettend lief! Hoe gaat het met je? Hoe ver ben je inmiddels al en weten jullie of het een jongen of meisje word?
@bloem wat ontzettend K.T weer...?
Ik had vandaag weer een echo en had eindelijk een follikel klaar zitten van 20mm en dus ovitrelle gezet. Ik neem nu even een maandje rust...mocht het nodig zijn ga ik in januari vol goede moed ons IUI traject in. 

@Lara ik hoop dat de rustmaand niet nodig is, en dat het deze eisprong raak is! Ik duim voor je, en mocht t niet zo zijn dan hoop ik dat het je wat rust geeft komende maand. Het is zo lastig om er niet mee bezig te zijn merk ik zelf... 

@mikie aaaah wat klote! Ik had dat ook dat ik ongesteld werd random in het midden van de ronde met letrozol. Mocht ook beginnen zonder menstruatie gehad te hebben want ze hadden een uitgangsecho gemaakt en mn baarmoederslijmvlies was dun wat dus echt onzin was want werd mooi wel ongesteld. Vermoeiend allemaal he dat je zo weinig info krijgt! 

veel succes meis! Ik heb even 2 weken pauze genomen in de hoop zelf ongesteld te worden want ik had echt even geen zin om weer met die opwekkers aan de gang te gaan. 

xxx

Hee meiden 

Het is weer ff geleden dus heb ff wat terug te lezen.. Vindt zo irritant dat je elke keer moet zoeken naar wat jullie typen en daardoor soms wat vergeet ofzo.. Dus sorry als ik iemand vergeet ?
Ik zou elke moment ongesteld moeten worden.. (denk dat dat ook gaat gebeuren want totaal geen symptomen kwa zwanger zijn net zoals vorige ronde ?) als ik denk dat ik op CD17 eisprong heb gehad dan moet ik vanavond of morgen ochtend ongesteld worden dus als dat niet doorzet ga ik Woensdag denk testen... Maar ben in mijn hoofd alweer bezig met volgende ronde... ? 

@xxlara wat fijn dat je eindelijk die ovitrel heb mogen zetten!! Ik ga kei hard duimen voor deze ronde ?? hopelijk is het raak.. En anders is 1 maand ff een break voordat je start met iui misschien wel ff fijn!! En dan volle moed verder met iui ?

@heefteenwens ik heb dat precies hetzelfde met die ovulatie testen ik heb dat daarom nu ook maar los gelaten.. Ik ben dus beneiuwd of bijvoorbeeld een zwangerschapstest ook minder sneller positief zal Uitslaan..maar wat vervelend dat je ff een dipje had.. ? Snap het helemaal.. Hopelijk voel je je nu al. Iets beter.. 

@irenee aaahh shit ongesteld geworden.. ? Succes met de nieuwe ronde!! Ik ga weer voor je duimen ??

@bloem wat vervelend dat je zo laag moet beginnen en er niks gebeurde.. Dat lijkt me zo vervelend bij hormoon spuiten dat je soort van opnieuw begin maar gelukkig kunnen ze het uiteindelijk ophogen en is het geen gemiste kans hopelijk is nog 1 ophoging niet nodig maar volgens mij waren ze ook heel laag gestart bij jouw toch? Misschien nog zoekende naar juiste dosis en als nog nodig is volgende ronde op de juiste dosis starten ?? hopelijk heb je snel een groot eitje! ??

@steph-aniee over het werk combinatie werk vindt ik heel moeilijk.. Niemand weet het en ik zit in een proefperiode van 6 maanden en ben ergens bang als ik vertel. Dat ik in traject zit er geen begrip zal Zijn of dat ze alsnog van me afwillen.. Er werken amper vrouwen op mijn afdeling en als ze er zijn geen kinderen of geen kinderwens.. Ze mogen er niks van vinden maar ergens voel ik me er niet "veilig" bij om te vertellen.. Merk dat die controles in het ziekenhuis voor mij lastig zijn omdat ik eigenlijk elke keer een smoes moet verzinnen.. ? Nu met letrozol slikken blijft het bij max 3 echo's per ronde en is te doen maar ben bang als ik moet gaan spuiten dat nog intensiever wordt en dat wordt wel een dingetje.. Maaar weer bijzonder ronde dat je alsnog een eisprong heb gehad.. Wel Jammer dat ze niet ff wilde kijken of bloedprikken was kleine moeite geweest.. Maar dan hebben je eitjes toch nog ff groei. Spurt gemaakt! Ga voor je duimen dat zo'n rare ronde je geluk ronde wordt ??

Terug
Bovenaan