@lau zelfde situatie hier... ben aan het wachten op ofwel mijn menstruatie ofwel een positieve test... Ik zit nu op dag 35 en nog geen van beide in zicht. Ik vermoed dat ik op dag 20 een eisprong had en het wachten duurt me nu toch wel lang ?. Aangezien het m'n eerst echte cyclus is, heb ik ook totaal geen idee van wat er normaal is voor mijn lichaam en wat niet. Ik heb het idee dat alles altijd iets langer duurt of wat later komt bij mij dus dit waarschijnlijk ook ?♀️. Niets aan te doen maar toch vervelend. Ik ben al een hele week misselijk en heb te pas en te onpas last van hoofdpijn of lichte kramp in mijn buik. Is het de voorbode van mijn menstruatie of niet? Who knows ?. Ik alvast niet.
@stephanie: combinatie werk is bij mij gelukkig geen groot probleem. We werken met z'n drieën in een logopedische praktijk en mijn collega's zijn van alles volledig op de hoogte. Ik probeer mijn echo's zo goed mogelijk op vrije momenten te plannen en anders probeer ik mijn cliënten te verplaatsen naar een andere dag. Op dat vlak heb ik denk ik wel veel geluk.
Veel succes aan de dames die bezig zijn met injecties of die een nieuwe ronde starten!
@stephanie: combinatie werk is bij mij gelukkig geen groot probleem. We werken met z'n drieën in een logopedische praktijk en mijn collega's zijn van alles volledig op de hoogte. Ik probeer mijn echo's zo goed mogelijk op vrije momenten te plannen en anders probeer ik mijn cliënten te verplaatsen naar een andere dag. Op dat vlak heb ik denk ik wel veel geluk.
Veel succes aan de dames die bezig zijn met injecties of die een nieuwe ronde starten!