PCOS, Letrozol

@lau heel vervelend inderdaad als je het niet zeker weet ?
@irene ik zit nu aan 5mg letrozol. Ik heb er best wel vrede mee deze keer. Was ook de eerste keer dat het had gewerkt en totaal onverwacht want met de eerste echo was er nog niets te zien, dus we hadden er ook niet echt op gerekend. Ben benieuwd voor de nieuwe ronde! Volgende week moet ik opnieuw naar de gyn maar ook weer op dag 12 ?. Ik heb vorige keer op dag 20 eisprong gehad dus volgende week zal er nog wel niet te zien zijn op de echo.

Hee meiden helaas.. Net toen ik een beetje hoop kreeg "was opeens Sochtends misselijk en 2 dagen overtijd" ben ik toch net weer ongesteld geworden.. Mind fuck.. 
@irenee wat fijn dat je het gevoel Heb dat je het bij je bazen kan vertellen dat lijkt mee een opluchting dan.. Maar ook fijn dat je niet meer voor echo's moet.. Ik hoop dat ik na aankomende ronde als het weer bij maximaal 2 eitjes blijft ze me ook losgaan laten dat zou me toch wel beetje rust geven..
@bloem wat vervelend dat nog steeds geen vooruitgang is en ze maar minimaal ophogen ? hopelijk is het toch genoeg.. Maar dat ze je gaan bespreken is wel Goed maar snap helemaal dat je iets heb van okee waarom?!? Misschien andere medicatie? Schijnen verschillende soorten injecties te zijn dacht ik misschien dat doe beter werken.. Maar hoop dat dat allemaal niet nodig is..
@mateke nou ik loop weer zo Goed als gelijk met jouw deze  ronde ? vandaag CD1 afgelopen rondes waren CD30 en Cd31 en eisprong op CD17 en CD18..
Hoe is het met de rest?
X lau 

Even een update; vandaag CD35. 
vorige cyclus met eisprong was in ongesteld geworden op dag 37. 

Voor mijn gevoel deze ronde geen eisprong gehad. Vorige ronde had ik een eisprong wat bevestigd werd door bloed onderzoek. Ik had toen vollere/gespannen borsten en weinig afscheiding. Deze ronde heb ik geen bijzonderheden opgemerkt, voelde mij zo als altijd, zonder eisprong. 

Vrijdag ga ik het ziekenhuis bellen, CD37. Mocht ik nog niet ongesteld zijn. 

Ik heb nu 3 rondes letrozol 2,5 mg gehad. 
1ste ronde; cyclus van 18 dagen, 2de ronde; 36 dagen met echo's vanuit het ziekenhuis. Deze ronde zelf geprobeerd en geen eisprong gevoeld/waargenomen. 

ovulatie testen werken niet bij mij. 

ik moet wel zeggen dat ik 2,5 terug, een week lang krampen heb gehad. Elke keer van die steken in mijn onderbuik/onder rug. 
Kon dat een eisprong zijn geweest met innesteling? 

Al moet ik zeggen dat ik nu 0,0 zwangerschap kwalen heb.. Beetje vermoeid maar verder niet. 

@lauwing wat balen zeg! Zeker als je nu net wat hoop hebt gekregen! 

@heefteenwens wat verwarrend allemaal he! 

ik ben nog steeds aan het afwachten. 
tot nu toe loopt alles nog niet zo lekker. Eerste ronde 2,5 letrozol midden in traject menstruatie gekregen op CD16. 2de ronde letrozol op CD10, 5 follikels gezien van rond de 10mm. Een week later waren ze niets gegroeid en op CD 21 besloten ze de ronde af te breken. Kreeg weer opwekkers mee maar daar mocht ik pas op CD26 mee beginnen. Op CD 24 ineens een positieve ovulatie test (heb het hele traject meegetest en was die steeds negatief net als de echos) toen toch maar even het ZKH gebeld en die zeiden wacht maar even met de opwekkers als je over 14 tot 16 dagen ongesteld wordt weet je dat je een eisprong hebt gehad. Mocht ik niet ongesteld worden moet ik een zwangerschapstest doen en anders weer met opwekkers beginnen. 

toch heb ik dan ergens weer hoop want heb al ruim 3 dagen steken in mn buik en misselijk, maar net als @lauwing zegt het kan ook zomaar een mindfuck zijn. Je lichaam kan je flink voor de gek houden. Ik heb tot nu toe geen positieve ovu test meer gehad (ben stiekem Toch door gaan testen weet dat dat nergens op slaat maar toch) en mn temperatuur blijft ook maar laag dus verwacht er maar niks van. Ik moet tot 30 November wachten en ik vind het vreselijk! Hoop dat ik snel weer door kan! 

hoe is het met de rest? 
liefs! 

Ik had eerst 2.5 mg , de eerste keer gelijk zwanger maar helaas een miskraam gekregen. De keer erna weer 2.5 mg helaas deed dit niks meer. Nu een maandje geleden begonnen met 5mg en had gister weer een positieve test ?

@steph: ooh wat vervelend dat je zo lang moet wachten en dat je lichaam zo'n gekke dingen doet plots! Gelukkig is die 30ste november al meer en meer in zicht! Je lichaam kan je inderdaad enorm voor de gek houden... Stiekem heb je dan wel hoop maar toch durf je weer niet te veel te hopen voor het geval het weer niets zou zijn... Succes met wachten de komende dagen!

Hi ladies,
weer even een update vanuit hier want ik snap er weer eens de ballen van. Op 16/11 een positieve ovu test gehad clearblue smiley en ook een positieve test streep op de action. Ik ben daarna doorgaan testen omdat in het verleden de ovu testen nogal raar deden bij mij (jaja ik weet dat als je een smiley hebt je niet meer door hoeft te testen) nu had ik vandaag op 28/11 weer een positieve smiley en vet dikke streep op de action ovu test. Ik dacht doe ook maar even een zwangerschaps testje maar daar kwam een mega licht streepje te staan en verneem van iedereen dat dit geen betrouwbare test is ( kruidvat early blijkt dus soms vals positief te geven) 
zou ik nu wel mn eisprong hebben? Vandaag alweer cyclus dag 34 ondertussen durf nu niet met de opwekkers te gaan beginnen en een nieuwe ronde letrozol te beginnen als ik niet zeker weer waar ik nu precies in mn cyclus zit... toch nog maar ff 14 dagen wachten? 

ik wil jullie graag de foto laten zien maar ik weet niet hoe ik dat moet uploaden..
erg hopeloos nu hier haha. 

Terug
Bovenaan