Hoi! Even een update van mijn kant, want ik lees nog steeds mee. Ik ben onderhand 39+4 weken zwanger en alles gaat goed. Ben nu eigenlijk vooral aan het wachten op de bevalling, maar heb tegelijkertijd het gevoel dat het toch nog wel even kan duren. Vind het wel een gek idee hoe snel de tijd is gegaan. Begin november vorig jaar startte ik met mijn traject in het ziekenhuis en sloot ik me ook bij deze groep aan. Heb helemaal niet het gevoel dat dat nu alweer ruim een jaar geleden is.
@Stephanie, ik zag je berichtje en foto en ik denk inderdaad dat je de menstruatie opwekkers het beste even kunt laten liggen. Wat Lara en Bloem zeggen; doe morgenochtend nog een zwangerschapstest en bij twijfel kun je misschien beter eerst ook nog even je gyn bellen voordat je zelf stappen onderneemt. Het klopt dat ovulatietesten ook positief kunnen uitslaan bij zwangerschap en ik zie ook het streepje op de Kruidvattest (dat is de zwangerschapstest toch?). Voor zover ik weet zouden Kruidvattesten even betrouwbaar moeten zijn als bijv. die van ClearBlue. Ik duim voor je!
@Lara, wel fijn dat je uiteindelijk toch wel weer een eisprong had deze ronde. Ook al kan ik me voorstellen dat je zelf misschien niet zoveel hoop meer wilt hebben, ik blijf wel duimen voor je. Ik snap heel goed dat je even een maand rust in wilt lassen als het nu niet raak is. Je bent al zo lang bezig en het wordt ook steeds intensiever met de injecties en echo's en dan straks ook nog IUI. Ik denk veel aan je en hoop heel hard dat het deze ronde gelukt is. Wanneer is je NOD ongeveer?
@Lau, wat enorm balen dat je alsnog ongesteld bent geworden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch hoop begon te krijgen. Je moest er ook wel lang op wachten. Misschien dat je eitje(s) toch nog langer doorgegroeid waren dan je al dacht...?
Vervelend dat je steeds zo met je werk zit. Dat lijkt me best wel stressvol. Ik zou vertrouwen hebben op je eigen gevoel en als het niet goed voelt ook niks doorgeven aan je leidinggevende. Ook al mogen ze je hierom natuurlijk niet benadelen zou dat toch wel kunnen gebeuren. Ik heb geluk gehad dat er op mijn werk heel begripvol werd gereageerd en dat ik zonder problemen naar mijn afspraken kon, maar besef me dat dat zeker niet voor iedereen zo is.
@Wilkindje en @Julia, ik weet niet of jullie hier nog meelezen, maar was benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik hoop dat het allemaal goed te doen is en dat jullie allebei een fijne zwangerschap hebben.
Tegen alle andere dames wilde ik weer zeggen dat ik natuurlijk ook voor jullie hoop dat het snel mag lukken en dat jullie een beetje rust kunnen vinden. Het 'loslaten' is natuurlijk praktisch onmogelijk in dit traject (dat lijken veel mensen niet te begrijpen), maar ik gun het jullie heel erg dat je niet te veel stress ervaart.