PCOS, Letrozol

@stephanie wist je dat ovulatietesten ook positief uitslaan als je zwanger bent. Ik zou voor de zekerheid een deze dagen nog een x een zwangerschapstest doen. Ik zie namelijk daarin ook een licht streepje.  

Hoi!  Even een update van mijn kant, want ik lees nog steeds mee. Ik ben onderhand 39+4 weken zwanger en alles gaat goed. Ben nu eigenlijk vooral aan het wachten op de bevalling, maar heb tegelijkertijd het gevoel dat het toch nog wel even kan duren. Vind het wel een gek idee hoe snel de tijd is gegaan. Begin november vorig jaar startte ik met mijn traject in het ziekenhuis en sloot ik me ook bij deze groep aan. Heb helemaal niet het gevoel dat dat nu alweer ruim een jaar geleden is. 
@Stephanie, ik zag je berichtje en foto en ik denk inderdaad dat je de menstruatie opwekkers het beste even kunt laten liggen. Wat Lara en Bloem zeggen; doe morgenochtend nog een zwangerschapstest en bij twijfel kun je misschien beter eerst ook nog even je gyn bellen voordat je zelf stappen onderneemt. Het klopt dat ovulatietesten ook positief kunnen uitslaan bij zwangerschap en ik zie ook het streepje op de Kruidvattest (dat is de zwangerschapstest toch?). Voor zover ik weet zouden Kruidvattesten even betrouwbaar moeten zijn als bijv. die van ClearBlue. Ik duim voor je!
@Lara, wel fijn dat je uiteindelijk toch wel weer een eisprong had deze ronde. Ook al kan ik me voorstellen dat je zelf misschien niet zoveel hoop meer wilt hebben, ik blijf wel duimen voor je. Ik snap heel goed dat je even een maand rust in wilt lassen als het nu niet raak is. Je bent al zo lang bezig en het wordt ook steeds intensiever met de injecties en echo's en dan straks ook nog IUI. Ik denk veel aan je en hoop heel hard dat het deze ronde gelukt is. Wanneer is je NOD ongeveer? 
@Lau, wat enorm balen dat je alsnog ongesteld bent geworden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch hoop begon te krijgen. Je moest er ook wel lang op wachten. Misschien dat je eitje(s) toch nog langer doorgegroeid waren dan je al dacht...? 
Vervelend dat je steeds zo met je werk zit. Dat lijkt me best wel stressvol. Ik zou vertrouwen hebben op je eigen gevoel en als het niet goed voelt ook niks doorgeven aan je leidinggevende. Ook al mogen ze je hierom natuurlijk niet benadelen zou dat toch wel kunnen gebeuren. Ik heb geluk gehad dat er op mijn werk heel begripvol werd gereageerd en dat ik zonder problemen naar mijn afspraken kon, maar besef me dat dat zeker niet voor iedereen zo is.  
@Wilkindje en @Julia, ik weet niet of jullie hier nog meelezen, maar was benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik hoop dat het allemaal goed te doen is en dat jullie allebei een fijne zwangerschap hebben.
Tegen alle andere dames wilde ik weer zeggen dat ik natuurlijk ook voor jullie hoop dat het snel mag lukken en dat jullie een beetje rust kunnen vinden. Het 'loslaten' is natuurlijk praktisch onmogelijk in dit traject (dat lijken veel mensen niet te begrijpen), maar ik gun het jullie heel erg dat je niet te veel stress ervaart.

@lilo zo lief dat je een berichtje stuurt. Jeetje nu komt het echt dichtbij voor jou...nog een paar dagen. Ik was niet vergeten dat je rond deze periode zou moeten bevallen. Ik weet het nog zo goed dat ik een jaar geleden ongeveer in deze periode ook mezelf begon te mengen in deze groep....zo bizar eigenlijk als je dan terug denkt dat dat alweer een jaar geleden is....even een time out hier inderdaad, ik heb volgend weekend mijn NOD en start mocht ik niet zwanger zijn in januari weer vol goede moed! Ik blijf ondanks alle tegenslagen toch hoop houden. Hoe moeilijk dat soms ons. Ik hoop dat jullie snel jullie wondertje mogen verwelkomen. Laat je het weten als je bent bevallen! Succes meid, zet hem op! ? 

@steph jeetje wat verwarrend allemaal. Maar netzoals de andere meiden zeggen niet starten met de menstruatie opwekkers want je zou zomaar zwanger kunnen zijn... Ik zou eerst nog een zwangerschaps test doen en als deze negatief is toch gyn bellen en gewoon een bloedtest eisen!! Laat hun het maar ff goed bekijken hoor!!! Ohh ik hoop zo dat het raak is ??
@xxlara voor jouw ook weer spannend nog 1 weekje wachten hoop dat het toch raak is en anders indd volle moed weer verder in januari!! Fijn om lezen dat je er nog positief in zit!! Ga voor je duimen ?
@lilo1988 ohhhh laatste loodjes!! Spannend en alvast succes met de bevalling en zou super Leuk zijn als je daarna hier nog updates geef ?? maar ik was wel beetje teleurgesteld indd.. Toch 2 dagen overtijd krijg je wel hoop van maar denk eisprong misschien toch op CD18 ipv CD17 en eerste ronde werd ik na 11 dagen ongesteld en daarna 12 dagen en nu 13 of 14.. (dus wel beter volgens mij..) maar die wachtweken zijn gewoon killing ? maar we zitten weer op CD5 en hopelijk Laatste ronde met echo's en daarna voor paar maanden medicatie mee...
Liefs lau 

@lauwing @xxlara @lilo1988 thanks voor jullie reacties
het is zo verwarrend allemaal en grotendeels denk ik dat aan mezelf te danken te hebben haha aangezien ik zo eigenwijs en ongeduldig ben! Vandaag een early action test gedaan en die was dan weer helemaal omo wit. Maar mn ovulatie testen knalde nog steeds van het scherm af en nog steeds een smiley pfft verwarrend allemaal! Ik denk dat ik het nu maar weer een paar dagen afwacht 
@lilo1988 wat spannend allemaal dat het bijna zover is! Zie je er tegenop of ben je er wel helemaal klaar voor?

liefs! 

Steph-Aniee, wat spannend voor jou. Wanneer ga je nog weer testen? Zou anders de gynaecoloog bellen. 

hier spannend vandaag de eerste echo. Hopelijk dat alles goed is. Eerste weken eigenlijk geen klachten maar sinds vorige week toch wel misselijk en laatste dagen wel moe. 

nientje 

Terug
Bovenaan