PCOS, Letrozol

Hoi hoi!
@Lara, wat fijn dat je er positief in staat en hoop blijft houden. Ik denk echt dat het uiteindelijk ook lukt bij jullie. Soms duurt het gewoon langer. Dat is ook weleens bij stellen waar niks aan de hand is zo. Ik blijf voor je duimen voor deze ronde, en inderdaad anders gewoon met frisse moed verder in januari. Dan kun je iig de feestdagen even gewoon meedoen met een glaasje wijn of champagne. Het zijn nu natuurlijk toch al zulke vreemde feestdagen door Corona. Dus als je dan toch een beetje kunt ontspannen is dat natuurlijk wel prettig. 
Ik houd jullie op de hoogte hoor als ik ben bevallen. Tot nu toe is het nog helemaal rustig iig.
@Lauwing, bedankt voor je lieve berichtje. Het komt vast wel goed met de bevalling. 
Het is heel logisch dat je bij 2 dagen overtijd wel echt twijfels en hoop krijgt. Ik had dat bij mijn eerste ronde Letrozol, dat mijn luteale fase 2 dagen langer duurde dan normaal. En toen ik uiteindelijk ongesteld werd was het ook echt veel en extra pijnlijk. Dus ik denk nog weleens dat het toen heel misschien een heel vroege miskraam/mislukte innesteling geweest kan zijn. 
@Stephanie, jeetje dat lijkt mij inderdaad ook echt verwarrend allemaal. Zeker als de zwangerschapstest van gisteren dan weer wit was. Heb je vanmorgen ook nog getest en/of al contact gehad met de gyn? Je kunt inderdaad ook nog om een bloedtest vragen.
Ik zie gelukkig niet echt tegen de bevalling op. Voel wel gezonde spanning natuurlijk, maar ik ben er niet bang voor. Ik laat het maar gewoon over me heen komen.
@Nientjee, ooh spannend de eerste echo! Ik hoop ook heel erg dat alles goed is. Die klachten komen vaak inderdaad niet meteen bij je positieve test op gang. Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt. 

Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Vorige week zei ze dat ze dan misschien al kan strippen. Dus wie weet gaat het dan ineens sneller. Heb wel al 2 weken af en aan voorweeën. 
Ik wil stiekem vooral graag dat het allemaal natuurlijk gaat. Bij mijn eerste zoon heb ik een volledige inleiding met uiteindelijk een vacuümverlossing gehad en dat viel me best een beetje tegen. Maar goed, als ik nu uiteindelijk weer ingeleid etc. moet worden ga ik er alsnog gewoon weer positief in. Ik wil graag een badbevalling en er is me al verzekerd dat dat tegenwoordig bij een inleiding ook gewoon mogelijk is. Kortom het komt vast helemaal goed.

@lilo1988 @nienke spannend voor jullie meiden! Hou ons op de hoogte.
heb maar niet meer getest vanochtend. Mn ovulatie test van vandaag liep alweer af en had geen smiley meer. Ik denk dat het gewoon een late eisprong is ( had net ook weer pijn mn buik aan 1 kant) en dat zou maar zo eens kunnen kloppen want dan zit ik weer op 52 dagen cyclus net als vorige maand.
ik wacht het nog even 16 dagen af en anders toch maar weer aan de opwekkers en letrozol! 

thanks meiden voor jullie steun! 

@Stephaniee oh jij kan je eisprong misschien wel voelen? Dat lijk me best handig! Wie weet dan toch een kans!! Wat wordt ons geduld toch telkens weer op de proef gesteld hé?! Weer x dagen wachten..
@nientje ik hoop zo dat je eerste echo goed was!! Helaas toch alleen moeten gaan? Hoe vond je het?
@lilo succes!! En geniet nog even van je zwangere buik!! 
Ik ben deze ronde goed bezig geweest met ovulatie testen. Altijd rond de zelfde tijd geprobeerd maar qua niets drinken ofzo is niet echt mogelijk.. Maar ik zie 0.0 verschil per ovulatie test.. Er is echt niks op af te lezen, echt niets! De vorige keer had ik ook getest maar toen 1 dag niet dus ja, zou dat die ene uitschieter zijn geweest? Dus ik heb geen flauw idee wanneer m'n ovulatie is nu. Hopelijk hebben we een beetje goed gegokt haha! We nemen er maar een weekje voor want ja, zekere voor 't onzekere? 
Slaap lekker! 
Irene

@irene, lastig als je niet weet wanneer je ovulatie is dan! Hopen inderdaad dat je het goede moment hebt gehad :)
Ik had vrijdag en vandaag weer een echo, met menopur 112,5 mg, beide echo's niets gezien en dus werd ik vandaag besproken op het overleg int ziekenhuis. Daar is uit gekomen dat ze nu eerst willen kijken of het uberhaupt wel mogelijk is om slijmvlies op te bouwen, dus moet ik nu tabletten oestrogeen slikken en daarna geloof ik nog progesteron. Deze ronde wordt er geen ovulatie opgewekt en is puur om te zien of ik slijmvlies opbouw, dus wel jammer dat er verder niets gebeurt deze maand. Anderzijds natuurlijk goed dat ze dingen uitsluiten. Maak me er nu wel veel zorgen over, vraag me toch wel af of t dan ooit wel gaat lukken.... Nu zit er niets anders op dan afwachten weer, volgende week vrijdag een echo.

@ireneeee wat lastig dat je niks te zien krijgt op je ovu testen! Ik vind het ook verwarrend allemaal hoor! Ik heb wel positieve ovu testen (nu zelfs 2x deze cyclus met 2 weken ertussen dus hoe betrouwbaar dat is is ook nog maar de vraag) maar ik vraag mij af of er uberhaupt wel een eisprong plaats vind of heeft gevonden. Kan ook zomaar weer een anovulatie zijn. Vind dat wel echt klote dat ze dat niet checken. 

@bloem jeetje wat naar dat deze ronde dan niks qua eisprong wordt opgewekt maar wel goed dat ze dingen uitsluiten. Maar ik denk altijd maar zo ik ken nog veel heftigere situaties bij mensen en zelfs daar is het uiteindelijk gelukt! Elk lichaam is anders maar geef de moed niet op! Positief blijven is goed voor lichaam en geest. Ik zeg maar altijd zo als je niet mee doet aan de loterij win je hem zeker niet. Doorzetten en hopen dat hij op een dag valt! 
heel veel succes met aankomende ronde en ik zal wat moed en kracht jouw kant op zenden! 

liefs

@Irenee, een mooie echo gehad. Mooi kloppend hartje te zien. 
had een past dagen van te voren het ziekenhuis gebeld. Gelukkig mocht mijn man mee. 

nientje 

@Nientje Aaaah jaa wat leuk!! Tof! Gefeliciteerd, zal vast een opluchting zijn geweest zowel het hartje als dat je man mee kon! Wat fijn zeg!! 
@Bloem, wat goed dat ze eerst dat gaan onderzoeken of ze dat op gang kunnen krijgen voordat ze weer van alles erbij gaan doen oid.. Maar spannend is dat wel zeg! Maar nog niet denken aan of het niet kan etc, positief blijven bekijken. Ze gaan nu onderzoeken hoe WEL en dat kun je straks gebruiken om zwanger te worden! :) 
@Stephaniee, wat is dat raar zeg!!! En dan begin je idd te twijfelen aan het hele testen met de ovulatie.. Maar je zou toch zeggen, hormonen komen en gaan niet lekkerlijk zo snel in t lichaam, normaal gesproken? Vet raar!! Ik wilde nu een ronde doen met echt elke dag testen (vanaf vorige week pas hoor, maar wel rondom mn ovulatie zoals vorige keer met echo's. Ik wilde het 1 keer doen, dus ik ga het de volgende keer echt niet meer doen als ik 0.0 verschil blijf zien. Go with the flow.. 
Fijne avond! 
xxxx

@Stephanie en irene, bedankt voor jullie lieve reacties :) Wat is het een emotionele rollercoaster! Gisteren zat ik er echt even doorheen, nu bedenk ik me dat deze medicatie volgens mij ongeveer hetzelfde is als de pil, en daarmee werd ik wel gewoon ongesteld, dus dan zou er eigenlijk toch iets op moeten bouwen haha. Nou vraag ik me weer af of t dan geen verspilde maand is, maar we zullen maar "geduldig" wachten.. 
@Nientjee, fijn van je echo! En ook dat je man mee mocht! :) Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan