PCOS, Letrozol

Zo pff ben weer helemaal bijgelezen ?
wij zijn inmiddels verhuisd en ben morgen alweer 30 weken zwanger van een druk bewegelijke knul ?? het kamertje is klaar en de kleertjes zijn gewassen (nesteldrang) ik kan echt niet wachten ?
XxLara: wat vreselijk naar dat het nog niet gelukt is in de tussentijd, hopelijk is dit gewoon jou ronde en anders de "rust"maand die hierna volgt ?? is je zo gegund.
nientjeee: gefeliciteerd meis! ? fijn dat het toch weer zo snel mocht lukken en een kloppend hartje is dan nog mooier! ❤️
Alle andere meiden heel veel succes en hopelijk allemaal snel een positieve test! ??

@wilkindje wat leuk om ook iets van jou te horen! Het duurt inderdaad erg lang en mijn geduld word behoorlijk op de proef gesteld. Ik besef me ook dat ik volgende maand al 2 jaar bezig ben waarvan al bijna 1.5 jaar medisch. Pfffff? maar niet te veel over nadenken.  Geniet van je laatste weken zwangerschap, je hebt er in ieder geval een prachtig kamertje van gemaakt. Succes en geniet ervan meid ?

Net weer bij de gynaecoloog langs geweest. Ik zit nu op dag 12. Er zit een follikel klaar van 19mm dus dat is al beter dan vorige keer ?. Toen was er op dag 12 nog niets te zien en had ik pas op dag 20 een eisprong. Ben meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een bloedafname en dinsdag moet ik er nog een keer 1 laten doen. Toen ik vertrok, wenste de gyn ons alvast een gezellig weekend ?.
Tijdens de echo kon ze niet goed aan mijn rechtereistok omdat er een darm in de weg zat. Zat ze maar te duwen en te proberen die uit de weg te doen ?. Ik voel het nog. 

@Mateke wat goed dat er nu al zo'n mooie grote follikel klaar zat! Bij mij is ook altijd 1 kant slecht te zien door darmen en word er ook vaak flink geduwd, niet bepaald prettig! En zoals de gynaecoloog zegt, succes en veel plezier in het weekend haha. ?? 

@Mateke en @Lara joh, wat vervelend met die darm zeg!!! Lijkt me heel pijnlijk!! Maar mega mooi 19 mm, super zeg. Heeel veel plezier inderdaad, hahaha! Ik duim!!! 
@Lara wat een tijd dat je er al mee bezig bent! Maar laat je niet ontmoedigen door tijd, de droom blijft! 
@Wilkindje wat een leuke kamer zeg!! Heel veel geluk! Nog eventjes je knulletje in de buik, bijna in je armen! 
Over 1 wk kan ik testen, voel nog helemaal niks maar ik vind het nu wel veel minder lastig qua tijd dan met echo's, ben er toch iets minder 'mee bezig', nog steeds genoeg maar scheelt wel echt!
Fijne avond! 
Irene 

@mateke ohhh wat fijn dat er een mooi eitje klaar zit nu al!! 
@nientjee wat fijn dat het hartje goed klopte!! Lijkt me. Magisch om mee te mogen maken!! 
@bloem wat vervelend allemaal maar wel. Fijn dat ze alles goed bekijken en hopelijk ben je snel wijzer en kunnen ze je goed verder helpen!! ??
@xxlara @irenee oeehh beide nog ff geduld hebben in jullie wachtweken @xxlara wanneer zou je menstruatie moeten komen? Hoop stiekum dat raak is deze ronde!! ??
Nou ik had vandaag mijn eerste echo weer deze cyclus.. Was CD10 we starten weer met 6 a7 eitjes variërend van de 13mm tot de 16mm.. ?? De afval ronde mag weer starten.. Dus kom maar op met max 2 sterke eitjes aub ?? maandag heb ik weer echo.. Ze willen me nu toch langer monitoren want ze groeien extra lang door bij mij dus willen ze toch weten hoeveel langer en dus groter.. Maar dit was wel de eerste x dat ik te horen kreeg dat mijn bms te dun was voor CD10 ? merkte dat ik toen wel ff dacht.. "tuurlijk doen de eitjes eindelijk hun ding gaat mijn bms weer raar doen" hopelijk komt dat als nog goed heb namelijk toch wat langere cyclus van eisprong op CD 17,18,19..... Dus heeft nog ff tijd om aan te dikken... Hoop ik...

Liefs lau 

@wilkindje wat een mooie kamer ? en wat leuk om weer wat te horen!! Nog ff volhouden en dan kan je eindelijk in je armen houden ? 

@lara, @irene, @lau dat van die darm was inderdaad niet meteen het meest aangename gevoel ?. Ik was wel geschrokken dat er al zo'n groot eitje zat. Had het niet verwacht aangezien ik vorige keer pas op dag 20 een eisprong had maar des te beter natuurlijk ?. Volgens mij is het vandaag effectief gesprongen. Heb wel wat steken gehad rechts waar het eitje klaarzat en gevoelige borsten.
Nog veel succes in jullie wachtweken! Na dit weekend zit ik ook in hetzelfde schuitje ?.
Lau: hopelijk groeien er inderdaad niet té veel eitjes door ?. Veel succes ?

Terug
Bovenaan