PCOS, Letrozol

Hi dames, mag ik meeschrijven met jullie? Eerst 4 rondes 50mg Clomid geslikt en deze ronde 100mg Clomid. Ook ik heb gistermiddag en vanmiddag een smiley gekregen, dus NOD 26 oktober. Tegelijk met jou babygirlmom! Ik vind het weer erg spannend! We hebben niet heel erg goed ons best gedaan maar wel gisteren en vandaag, dus hopelijk is dat genoeg. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan stap ik over op Letrozol. Ook dat vind ik spannend!
Spannend gebruiker! 
Wil kindje, nog maar even doortesten dus en goed jullie best doen! ;-) 
 
wilkindje al iets positiefs gezien? 
Kimsterr tuurlijk mag je meeschrijven. Je zei 4x clomid 50, heb je daar wel wat positiefs kwa eiblaasje(s) gehad? En nu het verschil met de clomid 100? 
Maar spannend we lopen idd gelijk weer 2 lange weken te gaan.
 
 
Nog geen smilie, vorige maand op cd16 dus ik test nog even door ☺️ Veel afscheiding wel ook goed rekbaar dus zou zeggen hoog vruchtbaar, verwacht hem nu dus wel 1 deze dagen ? nu cd13 om de dag gezellig gemaakt of geïnsemineerd vanavond ook weer dus hopen dat het goed komt ☺️
 
Mijn gevoel klopte dus, vandaag cd14 een smiley om 07:00u, eerder als volgende maand en kan dus zeggen dat de letrozol ook deze maand zijn werk heeft gedaan ☺️ Gister heel de dag spuug van een client opgeruimd en werd nu dus ziek wakker, dat hield mijn lh piek niet tegen ? vanavond nog maar eens wat zaad inbrengen, zodat ik weet dat we er weer alles voor gedaan hebben, hoop echt dat het snel een keer mag lukken.. wil het zo graag en ben er zo klaar voor! 
 
Babygirlmom, ik reageerde de eerste 3 rondes goed op Clomid 50. Elke keer op ongeveer dag 12 een eisprong. Helaas de vierde ronde pas op dag 20 een eitje van 18mm. Mijn gyn wou ophogen naar 100mg om mijn cyclus weer onder de 30 dagen te krijgen maar ik heb nu enorm veel last van bijwerkingen. Daarom in overleg besloten om over te stappen naar Letrozol. Dit vind ik echt eng omdat ik natuurlijk niet weet of het gaat werken en er is online nog niet veel over te vinden. Het worden inderdaad 2 lange weken maar wel gezellig dat we gelijk lopen.
Wil kindje, wat fijn dat je een smiley hebt gekregen! Nog even jullie best doen en dan ook op het wachtbankje. Spannend zeg! 
 
Terug
Bovenaan