PCOS, Letrozol

@lauwing jeetje,,,, je reageert tegenwoordig wel heel goed op de medicatie. Hopelijk blijft de rest klein en groeien er 2 mooie eitjes door. Helaas ben ik gister ongesteld geworden en heb nu dus officieel even mijn rust maand. Ik ga in januari weer vol goede moed starten. 

Aan alle meiden succes, ik zal iedereen lezen hier maar zelf een maand iets minder actief zijn..?

@Wilkindje wat een mooie kamer!
@Mateke wat fijn dat je al zo snel een mooie follikel hebt! :) 
@Lauwing hopen dat er maar 2 overblijven en dat je bms toch nog gaat verdikken!
@Lara ooh wat vervelend :( Hopen dat het nieuwe jaar positiever nieuws gaat brengen!

@Lara, ai niet fijn... Probeer te genieten van je maandje rust en van de feestdagen die je hopelijk toch een beetje kan vieren!

@xxlara aahhh jammer moest afgelopen dagen best veel aan je denken!!
Maar geniet van je maandje rust!! Ff wat zelf liefde en geen focus op heel dat fertiliteits traject en met volle moed er in januari ertegen aan ???? snap dat je hier ff wat minder actief zal zijn!
Fijne feestdagen alvast ? en geniet van al Het lekkere eten en drinken wat je tijdens het traject soms laat staan ? 
Liefs lau 

@ alle meiden, wat een lieve reacties allemaal van jullie? Dat doet me ontzettend goed! Ik ga nu vooral proberen te genoegen van de december maand en inderdaad in januari weer vol goede moed starten met spuiten en IUI.
Ik ga zeker deze maand jullie allemaal nog gewoon volgen en af en toe reageren hoor! Hoop dat er toch nog wat mooie kansen liggen voor jullie zo eind 2020.? 

@xxlara gezellig dat je nog blijf mee lezen en reageren ??  ik heb vanmorgen weer een echo gehad op CD13 en er is 1 ei overgebleven ? ? van 19mm en die andere 2 rond 14mm gebleven!! Bms was nog wel Wat dun 6mm "maar niet Te dun" en in 3 lagen opgebouwd en dat is gewoon goed dan begreep ik ?‍♀️?
Ik vond het een mooi cadeautje (ben jarig vandaag ?)
Maar ze denkt dus dat mijn eitje toch elke keer rond Cd16 springt en ik dacht zelf CD18, 19... Dus krijg vrijdag op CD17 nog x echo om te kijken of eitje gesprongen is of dat hij er nog zit en zo ja hoe groot... En dan volgende week weer bloedprikken..  Ben benieuwd wordt waarschijnlijk NOD op 1e of 2e kerstdag ??
Liefs lau 

@Lauwing, wauw!! WAt een goed nieuws zeg! Heel fijn dit verjaardagscadeau!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat ze het nu even goed uitzoeken. 

Ik heb vrijdag NOD, en zoals de vorige keer ga ik weer eerder testen haha. Gisteren was ik de gehele dag erg misselijk.. Vandaag weer niet. Daarbij was ik de vorige keer voor het ongesteld worden ook erg misselijk. Ik ga morgen ochtend testen, ben gewoon erg benieuwd en het kan geen kwaad.. 

Fijne avond!! 

@Lauwing goed nieuws!! Spannend :D Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Irene wachten valt niet mee he haha :p Hopen op positief nieuws!

Terug
Bovenaan