PCOS, Letrozol

@lau ooh supergoed! Inderdaad een fijn verjaardagscadeau ?. Succes!
@irene spannend ??! Ik duim!
Ik heb vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad. Toen had ik toch het meeste buikpijn rechtsonder. Dus nu afwachten tot het weekend voor kerst ?.

@lauwing hebben we toch iets gemeen, ik was ook ook gister jarig en ben 30 geworden en jij? Haha.....wat fijn dat je een goed eitje klaar had zitten. ? 

Helaas, niks geen streepje. Ik moet vandaag maar het zkh bellen voor nieuwe medicatie voor ik daarmee te laat ben.. Helaas!
Volgende ronde weer hopen!

Net toch een afspraak gyn de maakt bij gym op 21 Dec. Ik werd na 1x al volledig los gelaten na 3 echo's. Ik wil toch even kijken of de letrozol zoveel doet als we willen. Zeker omdat ik hier wel eens lees 1e keer wel resultaat en daarna niet meer.
Daarna gaan we heerlijk in een huisje van Landal tot kerst avond en gaan we genieten.. 
Xxx

@xxlara oww wat grappig allebij op 7 december jarig hoe groot is die kans ? alsnog gefeliciteerd dan ? ik ben 32 geworden ?

@bloem Dankje wel!! Hoe is verder met jouw?

@irenee aaahh wat jammer dat je nu toch geen streepje had ? wel Fijn dat je binnenkort weer afspraak heb bij de gyneceloog hopelijk kunnen ze je wat meer monitoren dat geeft wel meer duidelijkheid waar je aan toe ben.. Maar indd lekker ff ontspannend in vakantie huisje!! Lekker hoor ??

@mateke oehhh spannend weer de wachtweken in ? succes en hopelijk goed nieuws net voor de kerst ??? 

@Mateke zou mooi nieuws zijn zo voor de kerst! Ik duim voor je!! 
@Irene balen zeg, fijn dat ze je weer even op gaan volgen zodat je in ieder geval zeker weet of er iets gebeurt. Daarna even lekker genieten van een paar dagen weg dan! :)
@Lara jij ook nog gefeliciteerd :)
@Lauwing bij mij is t even rustig, slik nu oestrogeen en moet vrijdag pas terug om te zien of er slijmvlies op kan bouwen, deze ronde geen kansen, hoop dat we snel meer weten en weer door kunnen, een maand duurt zo wel lang haha, maar voor een goed doel zullen we maar zeggen...

@lauwing @xxlara nog gefeliciteerd met jullie verjaardag! 

@lauwing toch nog een mooi resultaat op je verjaardag gehad! Ik ben benieuwd! 

@ireneee wat balen dat je geen streepje hebt gezien maar het kan nog te vroeg zijn misschien? Wel goed dat je alvast je medicijnen klaar hebt voor de volgende ronde! 

ik verwacht mijn NOD zaterdag als ik uitga van mn laatste positieve ovu test op 29/11. Ik voel me met vlagen raar, misselijk en heb heel veel steken onderin mn buik. Vanochtend op 10 DPO getest (pfft waarom echt?!) en natuurlijk helemaal niks te zien. Ergens denk ik dat ik het ook weer veelste graag wil. Mocht het me niet gegund zijn dit keer hoop ik dat ik toch wel snel mn menstruatie krijg zodat ik eindelijk met 5mg letrozol kan beginnen (ben er wel weer klaar mee na deze cyclus van 52 dagen inmiddels) 

succes voor de andere meiden!! Liefs

@bloem ja ik wist dat je die Medicatie slikte wist alleen de naam ff ni meer ? maar vrijdag echo om te kijken of aangedikt is? Ik ga voor je duimen maar heb er alle vertrouwen in dat goed komt ? krijg je vrijdag dan ook te horen wanneer je ermee mag stoppen en weer verder mag? Succes ??
@irenee jeetje onzeker allemaal.. Ik hoop Zaterdag alsnog een positieve test en anders indd dat je menstruatie snel Mag doorkomen zodat je weer door kan!! Was je laatste ronde met 2,5mg of met 5mg?
Liefs lau 

Terug
Bovenaan