PCOS, Letrozol

@lauwing ik snap echt dat je die digitale met weken indicatie wilt doen. Als het hier ooit mag lukken zou ik dat ook gewoon willen doen om te doen haha. Hoeveel rondes ben je nu totaal bezig geweest? En hoelang in het totaal voor je in de medisch molen kwam? Aaah ik weet nog goed dat het allemaal niet goed aan sloeg, en je nog een ronde wou proberen voor je ging spuiten en het toen ineens wel werkte....en nu is er gewoon een wondertje op komst?? Maandag direct bellen voor een eerste echo? 

@Lau: ik ben vandaag precies 5 weken. We schelen dus maar 5 dagen ☺️ Hopelijk krijg jij ook snel een vroege echo! 
Heb net mijn laatste test met wekenindicator gedaan en die gaf ook 3+ aan. Nu kan ik echt niks anders meer dan wachten tot de eerste echo. Nog 2 weken stressen ? 

@xxlara hahah ja die week indicator heb ik altijd al willen doen en ben zo benieuwd wat die aangeeft!! Krijg vandaag als goed is binnen dus morgen ochtend testen.. Hoop dat jouw moment ook snel komt en dat IUI de oplossing gaat zijn!! ? ga je 1 januari weer starten met hormonen?
Jaahh als ik naar de gyn had geluisterd had ik de 7,5mg letrozol overgeslagen en door op hormoon spuiten.. Liep allemaal zo raar..  Dit was mijn 4e ronde met letrozol 7,5mg (elke ronde ging steeds beter) daarvoor 1 ronde 2,5mg X en 1 ronde 5mg X... Voor ik in de medische molen kwam heb ik eerst 1 jaar op mijn menstruatie gewacht welke dus niet kwam.. Dus ruim 1,5 jaar al echt mee bezig.. Maar als je kijk naar de echte kansen is het 4 maanden.. Zo moet ik het eigenlijk meer zien denk ik ??
Ik ga morgen indd bellen en dan hoor ik vast wanneer ik langs mag voor de echo.. Zal wel alleen moeten denk ik nu met corona maatregelen..  Vindt zo spannend ?
@rshaa ohhh ja dan zitten we echt dicht bij elkaar wat leuk ?? over 2 weken echo wat spannend!! Dus 8 of 11 januari? Hoe is verder met je symptomen? Ik heb sinds gisteravond pijnlijke tepels gekregen.. 
Liefs lau 

@Lauwing goed dat en toen naar je eigen gevoel geluisterd hebt! Ik hoop dat je partner mee mag naar de echo, dat zou toch het mooiste zijn natuurlijk! ? Ik hoop ook dat IUI het traject voor ons gaat zijn en het hiermee gaat lukken. Ik start 1 januari inderdaad weer en dan eerst met een kuurtje provera om de menstruatie op te wekken. Kuur is 7 dagen en ik geloof dat ik ooit pas toen na een dag of 8-9 pas ongesteld werd hoor. Dus ik vermoed de eerste IUI +/- eind januari, begin februari. 

@lauwing gefeliciteerd! Eindelijk wat fijn voor jullie zo rond de kerstdagen! 
niet meer testen is mijn advies ookal wil je de digitale heel graag doen ik adviseer je echt dat niet te doen.
bij mij gaf de weken indicator 1-2 weken aan en ik kon het hier niet bij laten dus een week later weer getest en verdomd weer 1-2 weken op de indicator waardoor ik meteen in de stress schoot en week daarna is het ook mis gegaan en kreeg ik bij 6 weken die miskraam. Een streep is een streep en ga lekker genieten van het feit dat je zwanger bent? een test zegt namelijk niets over hoe je zwangerschap verloopt en als het mis gaat het je hier toch geen grip op ook niet met testen en ik spreek uit ervaring.
geniet meid! Het is je gegunt! 
succes aan alle andere meiden! Ik heb morgen controle echo om te kijken of ik schoon ben. Hopelijk mag ik snel door!
liefs! 

@steph-aniee Dankje!!! Ja ik ga daarna stoppen met testen indd!! En hopen dat goed Blijft gaan ? dat is namelijk alles behalve vanzelfsprekend.. :( hopelijk ben je bij je controle "schoon" en mag je weer verder ?
@xxlara ohh spannend!! Ja dan gaat er alweer wat tijd overheen indd met die provera enz.. Weet je ook al met hoeveel hoeveelheden je gaat beginnen met spuiten (waar je geëindigd ben of opnieuw?)
Ik blijf hier natuurlijk gewoon meelezen om jullie allemaal te volgen ??
Liefs lau 

@Lara: o die stomme provera. Ik was daar veel te ongeduldig voor. Hopelijk komt je menstruatie deze keer wat sneller zodat je sneller kan beginnen. Maar goed om er vanuit te gaan dat het langer duurt. Ik hoop echt dat de IUI in cominatie met even wat rust jullie geheime wapen blijkt te zijn ??
@steph-aniee: hopelijk morgen een goede echo. Fijn om weer verder te kunnen. Hoe gaat het nu met je? Zie je het wat meer zitten om het traject weer op te pakken straks?
@Lau: ik ben moeeeeeee. Niet normaal. Ik heb wat meer dorst dus drink veel (en dus ook vaker plassen). Nog steeds geen eetlust en erg opgeblazen. En last van mijn onderrug + krampjes in mijn bm & liezen. Mijn borsten wisselen qua gevoeligheid. Ene moment van de dag erger dan het andere moment. Dat maakt me steeds onzeker. Zelfs die duidelijke 3+ van clearblue heeft niet geholpen ?
Overigens vind ik die klachten (nu) helemaal niet erg hoor. Hoort erbij en helpen me eraan herinneren dat ik een baby aan het bouwen ben :)

@rshaa jaa die stomme rot provera inderdaad, maar ik heb het echt nodig anders word ik niet ongesteld...dan is heb het iedere dag hopen dat je ongesteld word. Bedankt voor je lieve woorden! ? 
@Lauwing ik moet gewoon weer starten op 75 eenheden omdat ik gewoon altijd 75 eenheden spoor alleen de laatste ronde had ik maar 2 dagen 100 eenheden heb gespoten. Ze zullen mocht het niet goed aanslaan nu wel sneller ingrijpen en ophogen denk ik. 

Terug
Bovenaan