@xxlara hahah ja die week indicator heb ik altijd al willen doen en ben zo benieuwd wat die aangeeft!! Krijg vandaag als goed is binnen dus morgen ochtend testen.. Hoop dat jouw moment ook snel komt en dat IUI de oplossing gaat zijn!! ? ga je 1 januari weer starten met hormonen?
Jaahh als ik naar de gyn had geluisterd had ik de 7,5mg letrozol overgeslagen en door op hormoon spuiten.. Liep allemaal zo raar.. Dit was mijn 4e ronde met letrozol 7,5mg (elke ronde ging steeds beter) daarvoor 1 ronde 2,5mg X en 1 ronde 5mg X... Voor ik in de medische molen kwam heb ik eerst 1 jaar op mijn menstruatie gewacht welke dus niet kwam.. Dus ruim 1,5 jaar al echt mee bezig.. Maar als je kijk naar de echte kansen is het 4 maanden.. Zo moet ik het eigenlijk meer zien denk ik ??
Ik ga morgen indd bellen en dan hoor ik vast wanneer ik langs mag voor de echo.. Zal wel alleen moeten denk ik nu met corona maatregelen.. Vindt zo spannend ?
@rshaa ohhh ja dan zitten we echt dicht bij elkaar wat leuk ?? over 2 weken echo wat spannend!! Dus 8 of 11 januari? Hoe is verder met je symptomen? Ik heb sinds gisteravond pijnlijke tepels gekregen..
Liefs lau