PCOS, Letrozol

@rshaa hahaha toch al wel duidelijke symptomen indd ? kan me voorstellen dat je die krampen indd niet zo fijn vindt maar wat je zegt het hoort erbij ?
Ik heb tot nu toe alleen dat ik wel moeier ben en sinds 2 dagen wat gevoelige borsten.. Verder merk ik nog niks ? dus ben blij met de symptomen van de borsten want dan weet ik dat er nog wat gaande is ?
Vanmorgen mijn laatste test gedaan die van clearbleu en die gaf aan 2-3 weken ?
Ik ga morgen gyn bellen voor echo omdat ik hoop dat mijn vriend mee mag en ik heb zijn rooster nu niet ?
@xxlara ook wel beter je reageerde er ook goed op kwa groei ? en wel fijn dat ze wat sneller gaan ophogen mocht het nodig zijn ? nu hopen dat je na die provera weer snel je menstruatie krijg en dan er tegenaan ?
Liefs lau 

@Lau: 2-3 is goed! Super fijn! 

Mijn vriend mag bij de echo zijn. Hopelijk geldt dat ook voor jou! Wel alleen bij de eerste echo, daarna moet het met facetime :( (maar ben al blij dat hij er uberhaupt de 11e wel bij mag zijn)

@lauwinf wat fijn dat er 2-3 op je digitale test stond? hopelijk mag je vriend mee met de 1e echo, zou wel zo leuk zijn! 
Ja op het spuiten reageerde ik wel goed, liever iets voorzichtiger dan dat je met overstimulatie zit. Komt goed, nog een paar daagjes voor ik start met provera en hopelijk komt mijn menstruatie dan snel door! ? 

@xxlara oww ja je wil geen overstimulatie dan moet je helemaal opnieuw beginnen toch? Ga voor je duimen dat je menstruatie snel komt ?? maar indd heel fijn dat er 2-3 weken te zien was op het scherm ??
@rshaa ik heb mijn echo op 20 januari ?? als het klopt zit ik dan op 8weken +1 dag.. En mijn vriend mag mee ??
Heb vandaag ook telefonische intake voor moedervoormoeders gehad dus daar krijg ik volgende week alles voor in huis ? kan ik ook wat terug geven..
Liefs lau 

@heefteenwens hoe is het met jouw heb je al een positieve ovulatie test in handen gehad? ?
@steph-aniee hoe was je echo? Hopelijk goed en mag je snel weer door..
Hoe is het met de rest? ?
Liefs lau 

@Lau wat fijn dat je 2-3 had op je test, gaat goed! :)  
En super dat bij zowel jou als bij @Rshaa jullie vriend mee mag naar de eerste echo, is toch een bijzonder moment!
@Lara hoop dat je goed je rust hebt kunnen pakken afgelopen maand en nu dan vol goede moed weer verder, hopen dat je menstruatie inderdaad snel doorzet!

Hoi allemaal! Ik zou natuurlijk nog een update geven als onze kleine man geboren zou zijn. Nou, hij is op 8 december (na 40+6 weken zwangerschap) geboren. Dit is natuurlijk alweer 3 weken geleden. Zat even lekker in een bubbeltje, dus ik ben een beetje laat met m'n nieuws hier. Sorry!
De bevalling en kraamweek zijn heel goed gegaan. Iedereen is gezond en blij. De bevalling was echt zoals ik heel erg hoopte dat het zou gaan. Het deed natuurlijk echt wel pijn, maar het was magisch om mee te maken. Aan mijn eerste bevalling had ik toch wel een klein beetje een naar gevoel overgehouden en dat is nu gelukkig helemaal goedgemaakt. 
@Rshaa en @Lauwing, gefeliciteerd! Ik wacht in spanning met jullie mee op de eerste echo's en hoop natuurlijk dat jullie alleen maar hoeven te genieten van de eerste beelden van jullie kindjes. Wat onwijs fijn dat jullie allebei je partner mee mogen nemen zeg. Het is zo bijzonder die eerste keer.
@Stephanie, wat inmens naar dat je weer een miskraam moest meemaken. Ik hoop zo erg dat je snel weer verder kunt als je daar zelf ook klaar voor bent. Heel veel sterkte. Het lijkt me zo verschrikkelijk om mee te moeten maken.
@Lara, ik hoop dat je echt goed bij hebt kunnen tanken tijdens deze rustmaand. Het was natuurlijk ook weer een vreemde maand met de lockdown enzo. Ik blijf gewoon meelezen hier hoor. Net zolang tot jij ook een positieve test hebt. Heel veel succes bij de volgende stap met IUI. Ik blijf voor je duimen. En hard ook.
Voor alle anderen ook weer veel succes. Ik hoop heel erg dat 2021 jullie jaar wordt! 

Terug
Bovenaan